eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie robót bud i instal. oraz oprac. dok. tech./wykon. w syst. zaprojekt i wybud. dla realizacji prac poleg. na dostos. pom. nr 2.29 zlokal. na I p. bud. nr 27 do potrzeb Lab. Cen. Biobanku GUMed



Ogłoszenie z dnia 2025-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót bud i instal. oraz oprac. dok. tech./wykon. w syst. zaprojekt i wybud. dla realizacji prac poleg. na dostos. pom. nr 2.29 zlokal. na I p. bud. nr 27 do potrzeb Lab. Cen. Biobanku GUMed

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288627

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 3a

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-210

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gumed.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1170774

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót bud i instal. oraz oprac. dok. tech./wykon. w syst. zaprojekt i wybud. dla realizacji prac poleg. na dostos. pom. nr 2.29 zlokal. na I p. bud. nr 27 do potrzeb Lab. Cen. Biobanku GUMed

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed95cc2c-97fd-4ad0-80ee-48cfb715a4ec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124841/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Wykonanie robót związanych z remontem pomieszczeń laboratoryjnych - Budynek 27

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00408337

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GUM2025ZP0117

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych oraz opracowanie dokumentacji technicznej/wykonawczej w systemie zaprojektuj i wybuduj dla realizacji prac polegających na dostosowaniu pomieszczenia nr 2.29 zlokalizowanego na I piętrze budynku nr 27 do potrzeb Laboratorium Centralnego Biobanku Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
2. Zakres rzeczowy obejmuje:
1) Opracowanie dokumentacji technicznej/wykonawczej, STWiOR, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót w zakresie niezbędnym do wykonania modernizacji i prac remontowych oraz instalacyjnych w pomieszczeniu nr 2.29 wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami.
2) Wykonanie robót budowlanych oraz instalacyjnych: sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zakres rzeczowy został ujęty w Programie funkcjonalno-użytkowym i dokumentacji fotograficznej.
3) Meble (dostawa i montaż).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres rzeczowy określono w załączniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ.
4. Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do niniejszego zamówienia oraz harmonogram płatności zawarto w projekcie umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 516354 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1143553 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 516354 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PM Instal Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581546856

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty remontowo-budowlane, przekucia, roboty wykończeniowe - Budom Sp. z .o.o., dostawa i montaż mebli, prace elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 516354 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 81 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.