Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00417002/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
- 2025/BZP 00428996/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa instrumentów na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: FILHARMONIA OPOLSKA IM.JÓZEFA ELSNERA W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7540336747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 24
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-075
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: filharmonia@filharmonia.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f05ef9d-9b23-4102-93e9-cc0f6220de071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa instrumentów na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f05ef9d-9b23-4102-93e9-cc0f6220de07
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00089006/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa instrumentów muzycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00417002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Instrumenty perkusyjneOpis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ – odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37316000-6 - Instrumenty perkusyjne
4.5.5.) Wartość części: 148707 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Instrumentarium perkusyjne, idiofony, aerofony, flety, perkusjonalia, wraz z akcesoriami.Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ – odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37316000-6 - Instrumenty perkusyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37321500-9 - Akcesoria do instrumentów perkusyjnych
4.5.5.) Wartość części: 166050,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3. Syntezatory (piana elektryczne, generator dźwięku oraz wzmacniacze).Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ – odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37316000-6 - Instrumenty perkusyjne
37315000-9 - Instrumenty muzyczne ze wzmacniaczami elektrycznymi
4.5.5.) Wartość części: 65242,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61008,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ragtime Wojciech Lasek Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-306-84-25
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 19of.
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAGTIME - WOJCIECH LASEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RAGTIME - WOJCIECH LASEK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61008,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174906,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213608,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213608,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Technik i Terapii Naturalnych Gong Łukasz Adam Mazurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851-277-61-85
7.3.3) Ulica: ul. Szymanowskiego 18c/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO TECHNIK I TERAPII NATURALNYCH GONG ŁUKASZ ADAM MAZUREK
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO TECHNIK I TERAPII NATURALNYCH GONG ŁUKASZ ADAM MAZUREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213608,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do zapisów art. 260 ust. 1 i 2 Pzp, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w części nr 3.
Zamawiający zawiadamia, że w przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c i pkt 5 Pzp.
Zamawiający w dniu 26.09.2025 r. na podstawie art. 223 ust. 1 Pzp poprosił Wykonawcę Ragtime Wojciech Lasek Spółka Jawna o wyjaśnienia dotyczące treści złożonej oferty w zakresie zgodności zaoferowanych urządzeń z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1A do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia.
Wykonawca nie odpowiedział w ogóle na pismo Zamawiającego.
[...]
Wykonawca nie wskazał w ofercie niezbędnych i wymaganych informacji
(Zamawiający wymagał łącznie informacji: nazwy producenta, typu lub modelu) umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia.
[...]
Tym samym zgodnie z art. 260 ust. 1 i 2 Pzp Zamawiający informuje, że unieważnił przedmiotowe postępowanie w Części nr 3 Syntezatory (piana elektryczne, generator dźwięku oraz wzmacniacze).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 r. - mięso, wędliny - cz I.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 r. - nabiał, mrożonki, trwałe, dodatki - cz. I
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń chłodniczych specjalistycznych wraz z wyposażeniem.
- Usługa sportowo - rekreacyjna na podstawie kart abonenckich imiennych, umożliwiających dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników USK w Opolu.
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego oraz zarządzanie zadaniem pn."Rozbudowa drogi krajowej nr 46 polegająca na budowie ścieżki pieszo-rowerowej na odc. Ozimek - Grodziec"
- D/90/2025 Zakup 30 szt. licencji (dożywotnich/bezterminowych) na oprogramowanie wspierające pracę placówek medycznych na cele dydaktyczne w procesie kształcenia studentów (...)
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fortepianu koncertowego klasy mistrzowskiej dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Ignacego Jana Paderewskiego w Malborku
- Dostawa fortepianu koncertowego dla PSM I stopnia w Grajewie
- Dostawa organów piszczałkowych dla PSM I stopnia w Brodnicy
- Zakup fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa fortepianu klasy mistrzowskiej na potrzeby Sinfonii Varsovii, ZP/TP/11a/2025
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





