eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka NieszawkaWykonanie zadaszonego obiektu pełniącego funkcję parkingu rowerowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy obiekcie gminnym Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie zadaszonego obiektu pełniącego funkcję parkingu rowerowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy obiekcie gminnym Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Nieszawka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Wielka Nieszawka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-165

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56/6781212

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielkanieszawka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zadaszonego obiektu pełniącego funkcję parkingu rowerowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy obiekcie gminnym Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dc55494-0b86-4b52-aa02-9c9f8c233234

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014857/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wykonanie zadaszonego obiektu pełniącego funkcję parkingu rowerowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy obiekcie gminnym Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER Sp. z o.o.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1204576

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1204576

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią pkt 8 - dział I Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 4 - dział III Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIT.271.2.18.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na wykonaniu zadaszonego obiektu pełniącego funkcję parkingu rowerowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy obiekcie gminnym Centrum Sportu i Rekreacji OLENDER Sp. z o.o.

Zamawiający udostępnia dokumentacje na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Dokumentacja zawiera szerszy zakres przedmiotu zamówienia. Wobec powyższego wskazuje się,
iż niniejsze zamówienie nie obejmuje budowy stacji ładowania rowerów elektrycznych.

Szczegółowe parametry przedmiotu zamówieniu uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej. Wszystkie prace objęte przedmiotem postępowania i umowy powinny być wykonane zgodnie z Projektem Budowlanych, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, wszelką Dokumentacją techniczną, przedmiarem robót oraz obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiotem niniejszego postępowania jest robota budowlana w rozumieniu przepisów ustawy Pzp.

Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.

Jeżeli w SWZ oraz jakiejkolwiek innej dokumentacji przetargowej, Zamawiający wskazał parametry, znaki towarowe, źródło, pochodzenie wskazujące na określonego producenta, wskazania takie stanowią jedynie wzorzec techniczny i jakościowy lub funkcjonalny i nie oznacza to, że opisane urządzenia są jedynymi możliwymi do zaoferowania zamawiającemu. Wykonawca może zaoferować produkty równoważne. Produkt równoważny to taki, który będzie posiadał przynajmniej dla typowych, podstawowych i charakteryzujących dany produkt parametrów, cechy funkcjonalne i jakościowe nie gorsze od wskazanego wzorcowego produktu.

Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób bezpieczny, nie powodujący zagrożenia dla osób biorących udział w budowie oraz dla osób postronnych, zgodnie z warunkami ochrony przeciwpożarowej, a także mając na uwadze nie pogorszenie stanu obiektów istniejących.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenie oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie składa również podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca;
4. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 (jeżeli dotyczy);
5. Oświadczenie z art. 118 ust. 3 (jeżeli dotyczy);
6. Najpóźniej na 3 dni przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Kosztorys ofertowy, stanowiący załącznik do umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych
dla Zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu w
następujących przypadkach:
1) jeżeli Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy, czego nie można było przewidzieć
przed zawarciem umowy lub wystąpiła konieczność zmiany dokumentacji projektowej, z inicjatywy zamawiającego lub
wykonawcy, uzasadnionej błędami projektowymi lub
w sytuacji, której wcześniej nie można było przewidzieć, w tym koniecznego wprowadzenia robót dodatkowych lub
zamiennych lub materiałów zamiennych lub rezygnacji z określonych robót,
z możliwością zmiany wynagrodzenia (zmniejszenie lub zwiększenie) oraz terminu wykonania,
2) w zakresie zmiany terminu realizacji umowy w następujących przypadkach i zakresie:
a) opóźnień w uzyskaniu wymaganych uzgodnień, decyzji administracyjnych z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy,
jeżeli okres oczekiwania przekroczył 30 dni od złożenia wniosku do właściwego organu o wydanie tej decyzji lub uzgodnień;
b) opóźnieniami dostawcy materiałów, jeżeli okres oczekiwania na zamówione przez wykonawcę materiały przekroczył 30
dni;
c) opóźnieniem w przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego – Zamawiający przedłuży termin wykonania o ww.
opóźnienie;
d) ze względu na prowadzone równolegle zadania przez Zamawiającego wykonanie umowy w dotychczas ustalonym
terminie nie jest możliwe lub nie leży w interesie Zamawiającego;
e) konieczność wykonania robót dodatkowych lub/i zamiennych;
f) jeżeli warunki atmosferyczne nie pozwolą na wykonywanie części przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co
może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość
i zachowanie okresu gwarancji lub wystąpią uzasadnione przypadki nieprzewidzianych warunków realizacji przedmiotu
umowy;
g) zmianą obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na termin realizacji umowy;
h) na skutek siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia,
- przez „siłę wyższą” Strony rozumieją zdarzenie nagłe, nieprzewidziane i niezależne od woli Stron, którego skutki są
niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub części, na stałe lub na pewien czas, któremu
nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności. W szczególności za siłę wyższą uznaje się
pożar, powódź, epidemię, trzęsienia ziemi, awarię zasilania lub naturalnych źródeł energii, huragany i inne katastrofy
naturalne, a także stany nadzwyczajne i wyjątkowe, w tym stan wojny, stan wojenny, stan klęski żywiołowej, stan epidemii,
stan zagrożenia epidemicznego, a także strajki, bojkoty, zamachy terrorystyczne, blokady komunikacyjne o charakterze
ponadregionalnym, a także przypadki wydawania przez władze krajowe i lokalne aktów prawnych wprowadzających
ograniczenia, nakazy lub zakazy określonego zachowania się, niezależnie od formy takiego aktu oraz tego czy zagrażają w
chwili obecnej,
- w razie wystąpienia przypadku „siły wyższej”, strona, która ze względu na „siłę wyższą” nie może zrealizować swoich
zobowiązań, jest zobowiązana powiadomić pisemnie o tym fakcie drugą stronę oraz podać dane na temat okoliczności „siły
wyższej” oraz ich wpływu na realizację zobowiązań. Wnioski o dokonanie zmian w Umowie będą składane przez Stronę
zainteresowaną dokonaniem danej zmiany na piśmie wraz z opisem i uzasadnieniem oraz propozycją aneksu. Po
otrzymaniu wniosku o dokonanie zmiany, druga ze stron poinformuje pisemnie o swojej decyzji, bądź zwróci podpisany
aneks,
3) jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na roboty budowlane,
4) w przypadku zmiany zakresu robót Podwykonawcy lub zgłoszenia udziału Podwykonawcy.
Z uwagi na limit znaków możliwych do wprowadzenia, pozostałe warunki określono w treści projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformy zakupowej OPEN NEXUS

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

POWODY NIEDOKONANIA PODZIAŁU ZAMÓWIENIA NA CZĘŚCI:
Przedmiot zamówienia jest zamówieniem niepodzielnym, w szczególności ze względów technicznych, organizacyjnych oraz
ekonomicznych. Podział zamówienia na części mógłby w dużej mierze prowadzić do utrudnień w prawidłowym realizowaniu
zamówienia. Wykonawca w ramach postępowania realizuje zamówienia według ustalonego harmonogramu, w sposób
jednostajny, gdzie zważając na konieczność wykonania zamówienia w stosunkowo krótkim czasie nie można było pozwolić
na realizację zamówienia w częściach, gdyż sytuacja taka mogłaby doprowadzić do zachwiania terminowości oraz utrudnić
prawidłową organizację pracy. Skoordynowanie działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części
zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenie w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.