eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH NR 57 I 58 WRAZ Z WYMIANĄ DRZWI ZGODNIE Z PRZEPISAMI BHP I P.POŻ. W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH NR 57 I 58 WRAZ Z WYMIANĄ DRZWI ZGODNIE Z PRZEPISAMI BHP I P.POŻ. W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH NR 57 I 58 WRAZ Z WYMIANĄ DRZWI ZGODNIE Z PRZEPISAMI BHP I P.POŻ. W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25eb5912-8925-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00170899/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.30 Przebudowa pomieszczeń w budynkach nr 57 i 58 wraz z wymianą drzwi zgodnie z przepisami BHP i ppoż. W formule "zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Realizacja zadania pn.: ”Przebudowa pomieszczeń w budynkach nr 57 i 58 wraz z wymianą drzwi zgodnie z przepisami BHP i p.poż w formule „zaprojektuj i wykonaj” jest niezbędna ze względu na konieczność dostosowania pomieszczeń w budynkach nr 57 i 58 do obowiązujących przepisów BHP i p.poż. W związku z jednokrotnym unieważnieniem postępowania przetargowego na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty, istnieje zasadność zaniechania przeprowadzenia następnego przetargu w trybie podstawowym i zastosowanie zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Pzp zamówienia z wolnej ręki. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 168/DIB/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa pomieszczeń w budynkach nr 57 i 58 wraz z wymianą drzwi zgodnie z przepisami BHP i p.poż. w formule „zaprojektuj i wykonaj".
Zakres:
1) Inwentaryzacja architektoniczna, konstrukcyjno- budowlana i instalacyjna stanu istniejącego przedmiotu zamówienia.
2) Opracowania dokumentacji kosztorysowej w podziale na występujące branże.
3) Opracowania przedmiarów robót w zakresie zadania, z podziałem na występujące w dokumentacji projektowej branże, będącej przedmiotem zamówienia.
4) Opracowanie Zestawienia Kosztów Zadania (ZKZ) z wyszczególnieniem poszczególnych branż na podstawie kwot z Kosztorysów Inwestorskich przedmiotowego zamówienia.
5) Wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w podziale na występujące branże dla zakresu objętego przedmiotem zamówienia.
6) Wykonanie Projektu Wykonawczego przez Projektanta branży elektrycznej – uprawnionego do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych. Projekt należy uzgodnić z uprawnionym rzeczoznawcą ds. p.poż.- przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej w ilości 2 egzemplarzy i do każdej z nich załączyć płytę CD/DVD lub inny nośnik z wersją elektroniczną (z rozszerzeniami w formacie edytowalnym w zależności od programu, w którym został opracowany dwg, doc, xls, ath oraz w wersji z rozszerzeniem pdf.).
7) Wykonanie Projektu Wykonawczego branży architektoniczno-konstrukcyjnej, przez uprawnionego Projektanta tj. posiadającego uprawnienia budowlane wraz z aktualną opłaconą składką przynależności do właściwej Izby - przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej w ilości 2 egzemplarzy i do każdej z nich załączyć płytę CD/DVD lub inny nośnik z wersją elektroniczną (z rozszerzeniami w formacie edytowalnym w zależności od programu, w którym został opracowany dwg, doc, xls, ath oraz w wersji z rozszerzeniem pdf.).
8) Uzgodnienie projektów z przedstawicielami DIB i Użytkownikiem.
9) Wykonanie robót budowlano-montażowych przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i techniczną zatwierdzoną i odebraną przez Zamawiającego.
UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych elementów zaprojektowania i wykonania zamówienia znajduje się w PF-U oraz załącznikach do PF-U.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-BUDMAX Krzysztof Jędrzejczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010114424

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265487,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.