Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace związane z utrzymaniem zieleni niskiej i wysokiej, w tym zakupem roślin oraz bieżącym utrzymaniem porządku i czystości na skwerach i zieleńcach na terenie Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 44 38 704
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace związane z utrzymaniem zieleni niskiej i wysokiej, w tym zakupem roślin oraz bieżącym utrzymaniem porządku i czystości na skwerach i zieleńcach na terenie Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac6bed52-730c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011417/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Utrzymanie zieleni niskiej i wysokiej oraz bieżące utrzymanie porządku na skwerach na terenie Dzielnicy Targówek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług w ramach zadania "utrzymanie zieleni niskiej i wysokiej, w tym zakup roślin oraz bieżące utrzymanie porządku i czystości na skwerach i zieleńcach na terenie Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy" i jest udzielane w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług. Zamówienie podobne było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (post. znak: P-29/22) i jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W związku z tym zostały spełnione przesłanki art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-ca947a55-0d7b-11ed-9a86-f6f4c648a056
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-62/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 187629,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie prac związanych z utrzymaniem zieleni niskiej i wysokiej, w tym zakupem roślin oraz bieżącym utrzymaniem porządku i czystości na skwerach i zieleńcach na terenie Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy.” – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług w ramach w/w zadania.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wymianę (uzupełnienie) desek w ławkach,
2) wygradzanie rabat lub drzew siatką ogrodniczą plastikową opartą na drewnianych kołkach,
3) sadzenie (dosadzanie) róż (np. parkowe, rabatowe, wielkokwiatowe, pnące),
4) przygotowanie terenu pod sadzenie krzewów, pnączy,
5) sadzenie (dosadzanie) krzewów i pnączy ozdobnych np. (tawuła japońska, cis – odm. niskie, hortensja),
6) założenie rabaty bylinowej,
7) sadzenie (dosadzanie) bylin (np. brunnera, hosta, lawenda, bodziszek, trawy, szałwia omszona, liliowce),
8) sadzenie roślin okrywowych,
9) sadzenie roślin cebulowych (np. tulipany, narcyzy, krokusy) w trawniku - 25 szt./m2,
10) pielęgnacja drzewa – obwód pnia mierzony na wysokości 130 cm,
11) sadzenie drzew o obw. pnia 16-18 cm na wysokości 1 m,
12) opalikowanie drzew 3 palikami.
3. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust.1 ustawy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510) - osoby wykonujące czynności wymienione w ust. 2.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do Zaproszenia (formularz cenowy - zestawienie usług prace podobne 2023 r.), załączniku nr 3 do Zaproszenia (warunki wykonania umowy oraz standardy jakościowe wykonania prac), załączniku nr 4 do Zaproszenia (wykaz skwerów i zieleńców na terenie Dzielnicy Targówek) oraz projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 1 do Zaproszenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203885,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Zieleni Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015428462
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-919
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203885,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- RZP-39/KJ/2025 - Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala.
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 31+800 do km 33+600, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 165/25
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- Doposażenie budynków mieszkalnych w centralną ciepłą wodę użytkową
- Okresowe pięcioletnie kontrole stanu technicznego budynków i budowli - wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i restauracja czterech medalionów z egzekwii Króla Jana III ze zbiorów Palazzo Barberini.
- Modernizacja terenu zewnętrznego Szkoły Podstawowej nr 405 przy ul. Na Uboczu 9
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Orla "
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rejowiec 2025-2026
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Koronowo w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.