Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00455369/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa monitorów wraz z akcesoriami oraz oprogramowaniem na potrzeby hybrydowego studia on-line
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kraków5020 sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520951738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 17
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-302
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@k5020.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://k5020.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zamowienia.k5020.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarzadzanie, promocja, produkcja i nadawanie audycji audiowizualnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa monitorów wraz z akcesoriami oraz oprogramowaniem na potrzeby hybrydowego studia on-line2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcd2871e-6b29-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455369/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-33/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów wraz z akcesoriami wraz z ich montażem i uruchomieniem na specjalnej konstrukcji, będącej elementem istniejącej scenografii hybrydowego studia on line, znajdującego się w Centrum Kongresowym ICE Kraków. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę oprogramowania do miksowania wideo na żywo.
2. Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być pozbawiony wad, nieużywany, fabrycznie nowy.
3. Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać ww. wymagania oraz parametry techniczne i funkcjonalne wskazane w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Przedmiotem zamówienia jest również dostawa oprogramowania z możliwością aktualizacji do najnowszych wersji oprogramowania przez okres 12 miesięcy od dnia aktywacji oprogramowania. Udostępnienie oprogramowania nastąpi drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 1 stanowisku wraz z danymi zawierającymi informację umożliwiającą instalację.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ, gdzie wskazano parametry techniczne i funkcjonalności jakie ma spełniać dostarczony sprzęt oraz licencje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Kraków 5020 sp. z o.o., unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 2 Pzp, gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.Zamawiający odrzucił:
- Ofertę nr 1 złożoną przez SHADOK AV Sp. z o.o. Sp. k., ul. Wolnosci 404, 41-806 Zabrze na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5) ustawy Pzp, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
- Ofertę nr 2 złożoną przez 4Visions Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Sp. K. ul. Środkowa 32A, 05-816 Opacz-Kolonia na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5) ustawy Pzp, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 418.2025 Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu pozyskanie, przetwarzanie i modelowanie 3d chmur punktów pochodzących z naziemnego oraz lotniczego skanowania laserowego
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 9 PAKIETÓW
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną
- Sprzątanie budynków KW PSP w Krakowie
- Dostawy albumin
- Sprzedaż paliw silnikowych, tj. benzyn bezołowiowych i oleju napędowego oraz akcesoriów samochodowych oraz usługa zewnętrznego mycia samochodów służbowych w latach 2026-2027
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i dostawa systemów monitoringu wizyjnego CCTV i alarmowego, usługa ochrony mienia i osób oraz świadczenie usługi monitoringu wraz z możliwością reagowania patrolu interwencyjnego w GBL
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dobryszycach
- Dostawa sprzętu IT wraz z wyposażeniem na potrzeby Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- Dostawa, instalacja urządzeń i oprogramowania komputerowego w ramach zadania pn.: "Cyberbezpieczny samorząd"
- Cyberbezpieczny Powiat Szydłowiecki
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





