Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00396521/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana Systemów Sygnalizacji Pożarowej w Inspektoratach ZUS w Sokółce, Siemiatyczach, Bielsku Podlaskim i Łomży (4 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młynowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-404
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 748 6427
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bialystok@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=672894261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana Systemów Sygnalizacji Pożarowej w Inspektoratach ZUS w Sokółce, Siemiatyczach, Bielsku Podlaskim i Łomży (4 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1db55ca5-3926-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00466025/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana systemów SSP - I/Sokółka, I/Siemiatycze, I/Bielsk Podlaski, I/Łomża
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396521
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 010000.271.8.2024-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana Systemów Sygnalizacji Pożaru w Inspektoracie ZUS w Sokółce przy ul. Sikorskiego 38C – I część zamówienia;Zakres przedmiotu zamówienia w każdej części obejmuje:
1. dostawę urządzeń,
2. montaż centrali systemu sygnalizacji pożaru,
3. montaż ręcznych ostrzegaczy pożarowych,
4. montaż czujek dymu,
5. montaż modułów nadzorujących i sterujących,
6. montaż sygnalizatorów akustyczno-optycznych,
7. wykonanie instalacji elektrycznej,
8. wykonanie pomiarów/badań ciągłości linii dozorowych, rezystancji i stanu izolacji,
9. wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej, uzgodnionej z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych,
10. szkolenie z zakresu obsługi,
11. założenie Książki Pracy Systemu SSP,
12. wykonanie skróconej instrukcji obsługi, zalaminowanej (format A4), do użytku codziennego,
13. sprawowanie, w okresie udzielonej gwarancji serwisu instalacji i urządzeń SSP, tj. wykonywania bezpłatnych przeglądów, konserwacji i napraw, zgodnie z Kartą gwarancyjną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
31213300-5 - Szafy kablowe
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 106239,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana Systemów Sygnalizacji Pożaru w Inspektoracie ZUS w Siemiatyczach przy ul. Ogrodowej 5 – II część zamówienia;Zakres przedmiotu zamówienia w każdej części obejmuje:
1. dostawę urządzeń,
2. montaż centrali systemu sygnalizacji pożaru,
3. montaż ręcznych ostrzegaczy pożarowych,
4. montaż czujek dymu,
5. montaż modułów nadzorujących i sterujących,
6. montaż sygnalizatorów akustyczno-optycznych,
7. wykonanie instalacji elektrycznej,
8. wykonanie pomiarów/badań ciągłości linii dozorowych, rezystancji i stanu izolacji,
9. wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej, uzgodnionej z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych,
10. szkolenie z zakresu obsługi,
11. założenie Książki Pracy Systemu SSP,
12. wykonanie skróconej instrukcji obsługi, zalaminowanej (format A4), do użytku codziennego,
13. sprawowanie, w okresie udzielonej gwarancji serwisu instalacji i urządzeń SSP, tj. wykonywania bezpłatnych przeglądów, konserwacji i napraw, zgodnie z Kartą gwarancyjną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
31213300-5 - Szafy kablowe
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 95712,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana Systemów Sygnalizacji Pożaru w Inspektoracie ZUS w Bielsku Podlaskim przy ul. Widowskiej 10A – III część zamówienia;Zakres przedmiotu zamówienia w każdej części obejmuje:
1. dostawę urządzeń,
2. montaż centrali systemu sygnalizacji pożaru,
3. montaż ręcznych ostrzegaczy pożarowych,
4. montaż czujek dymu,
5. montaż modułów nadzorujących i sterujących,
6. montaż sygnalizatorów akustyczno-optycznych,
7. wykonanie instalacji elektrycznej,
8. wykonanie pomiarów/badań ciągłości linii dozorowych, rezystancji i stanu izolacji,
9. wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej, uzgodnionej z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych,
10. szkolenie z zakresu obsługi,
11. założenie Książki Pracy Systemu SSP,
12. wykonanie skróconej instrukcji obsługi, zalaminowanej (format A4), do użytku codziennego,
13. sprawowanie, w okresie udzielonej gwarancji serwisu instalacji i urządzeń SSP, tj. wykonywania bezpłatnych przeglądów, konserwacji i napraw, zgodnie z Kartą gwarancyjną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
31213300-5 - Szafy kablowe
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 95120,78 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana Systemów Sygnalizacji Pożaru w Inspektoracie ZUS w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 29 – IV część zamówienia;Zakres przedmiotu zamówienia w każdej części obejmuje:
1. dostawę urządzeń,
2. montaż centrali systemu sygnalizacji pożaru,
3. montaż ręcznych ostrzegaczy pożarowych,
4. montaż czujek dymu,
5. montaż modułów nadzorujących i sterujących,
6. montaż sygnalizatorów akustyczno-optycznych,
7. wykonanie instalacji elektrycznej,
8. wykonanie pomiarów/badań ciągłości linii dozorowych, rezystancji i stanu izolacji,
9. wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej, uzgodnionej z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych,
10. szkolenie z zakresu obsługi,
11. założenie Książki Pracy Systemu SSP,
12. wykonanie skróconej instrukcji obsługi, zalaminowanej (format A4), do użytku codziennego,
13. sprawowanie, w okresie udzielonej gwarancji serwisu instalacji i urządzeń SSP, tj. wykonywania bezpłatnych przeglądów, konserwacji i napraw, zgodnie z Kartą gwarancyjną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
31213300-5 - Szafy kablowe
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 157477,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105351,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187783,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105351,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Informatyki „ZETO” S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050071679
7.3.3) Ulica: Skorupska 9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-048
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105351,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97734,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170970,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97734,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Informatyki „ZETO” S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050071679
7.3.3) Ulica: Skorupska 9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-048
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97734,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93746,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171794,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171794,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUPONEKS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050876704
7.3.3) Ulica: Adama Asnyka 2
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-709
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonania okablowania i montażu urządzeń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93746,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149253,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180563,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149253,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Informatyki „ZETO” S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050071679
7.3.3) Ulica: Skorupska 9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-048
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149253,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowe usługi polegające na przeglądzie i konserwacji dźwigów, prace remontowe oraz przeglądy specjalne dźwigów w obiektach Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Remont w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Białymstoku - część I Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont w Poradni Rehabilitacji przy ul. Swobodnej 24 - część II
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka - Krynki na odcinku od km 14+674,70 do km 15+674,70.
- Opracowanie dok. projektowej na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania lok. mieszk. nr 2 na potrzeby lok. usługowego w budynku mieszk. przy ul. Białówny 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
więcej: Szafy kablowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.