eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łączki › Kompleksowa ochrona żubra w Polsce - Dostawa karmy na rok 2022.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa ochrona żubra w Polsce – Dostawa karmy na rok 2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LESKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014449

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 8

1.5.2.) Miejscowość: Łączki

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lesko@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa ochrona żubra w Polsce – Dostawa karmy na rok 2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60b8dde7-6c43-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00251751/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup karmy dla żubrów i wykładanie, odśnieżanie dojazdów i czyszczenie miejsc dokarmiania na terenie Nadleśnictwa Lesko w w ramach realizacji projektu - Kompleksowa ochrona żubra w Polsce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Kompleksowa ochrona żubra w Polsce.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460602/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 210731,71 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58851,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: Buraki cukrowe w ilości 40 ton.
Buraki cukrowe stanowią korzeń bez naci, oczyszczony z zanieczyszczeń mechanicznych, korzonków i gliny, pochodzący ze zbiorów z 2022 roku.Dostawa jednorazowa, obejmująca transport do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Nadleśnictwa Lesko.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03113100-7 - Buraki cukrowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221222-8 - Burak pastewny

4.5.5.) Wartość części: 16666,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia: sianokiszonka w postaci balotów ofoliowanych w ilości 16 ton (w balotach o wadze 600-700 kg tj. 25 szt).
Baloty pochodzące ze zbiorów z traw łąkowych, pozyskanych w okresie czerwiec – lipiec 2022 roku.
Dostawa jednorazowa, obejmująca transport do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Nadleśnictwa Lesko.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne

4.5.5.) Wartość części: 7407,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia: granulat dla żubrów w ilości 3 ton
Granulat specjalny dla żubrów, które w diecie pokarmowej wymagają obecności garbników występujących w korze drzew liściastych. Skład surowcowy: śruty zbożowe, mąka pastewna, otręby zbożowe, śruty białkowe, śruta lniana, susz z lucerny, kora z drzew liściastych, sól pastewna, witaminy i minerały. Średnica granulatu w wymiarach od 5 do 15 mm. Okres trwałości paszy – minimum 4 miesiące.
Dostawa jednorazowa, obejmująca transport do magazynu zlokalizowanego w miejscowości Średnie Wielkie

4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt

4.5.5.) Wartość części: 7555,56 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia: Zboże (ziarno owsa paszowego) w ilości 4 ton
Wymagane parametry jakościowe: maksymalna wilgotność do 14%, białko min. 11%, brak zanieczyszczeń nieorganicznych, brak zanieczyszczeń innymi gatunkami zbóż i roślin, brak szkodników magazynowych, brak ziaren zapleśniałych i porośniętych, zapach swoisty, barwa odpowiednia dla gatunku. Owies paszowy może pochodzić z importu z krajów, gdzie nie stwierdzono występowania wirusa afrykańskiego pomoru świń, jak również z terenów w Polsce, gdzie nie stwierdzono występowanie wirusa afrykańskiego pomoru świń. Okres trwałości paszy zbożowej – minimum 6 miesiące.
Dostawa jednorazowa, obejmująca transport do magazynu zlokalizowanego w miejscowości Średnie Wielkie

4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne

4.5.5.) Wartość części: 3888,89 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 zamówienia: sól lizawkowa w ilości 3 ton. Sól lizawkowa to sól kamienna w sprasowanych kostkach lub naturalnych bryłach, niepakowana, luzem. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport do magazynu zlokalizowanego w miejscowości Średnie Wielkie

4.5.3.) Główny kod CPV: 14410000-8 - Sól kamienna

4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 zamówienia: rozwożenie i wykładanie karmy we wskazane miejsca
Zamawiający informuje, że w okresie obowiązywania umowy należy wyłożyć łącznie 63 ton karmy i 3 tony soli dla żubrów. Część granulatu i owies, oraz 2 tony soli zostaną wywiezione (wykorzystując dobry dojazd) i złożone w magazynopaśniku zlokalizowanym w oddz. 84 f, leśnictwa Średnie Wielkie). Pozostałą część Wykonawca będzie przechowywał wg swojego uznania, w takim miejscu, aby możliwy był dojazd w okresie zimowym i jej wykładanie w terminach, lokalizacjach i z częstotliwością wskazaną przez Zamawiającego każdorazowo w Zleceniu prac do wykonania. Zamawiający informuje również, że dokarmianie żubrów będzie odbywało się w następujących leśnictwach: Średnie Wielkie, Szczawne, Nowosiółki. Intensywność dokarmiania będzie uzależniona od miejsc koncentracji żubrów.
Usługa dokarmiania będzie obejmowała: przechowywanie karmy, załadunek na środek transportowy przystosowany do poruszania się po nieutwardzonych szlakach leśnych, transport do miejsc dokarmiania zlokalizowanych w w/w leśnictwach oraz wykładanie karmy w miejscach dokarmiania, sukcesywnie wg potrzeb, z częstotliwością niżej wymienioną:
buraki cukrowe – dokarmianie w okresie zimowym z częstotliwością co najmniej
1 raz w tygodniu po ok. 10-15 ton, jednorazowo ( w zależności od potrzeb).
sianokiszonka – dokarmianie w okresie zimowym z częstotliwością co najmniej
1 raz w tygodniu po ok. 2-4 tony, jednorazowo ( w zależności od potrzeb).
owies i granulat – dokarmianie w okresie zimowym z częstotliwością co najmniej 1 raz
w tygodniu po ok. 0,5 tony, pełna pojemność żłobu ( w zależności od potrzeb).
sól lizawkowa – w zależności od potrzeb. Uzupełnianie soli w lizawkach. Ponadto Zamawiający informuje, że znaczna część lizawek wymaga wynoszenia ręcznego soli z uwagi na brak możliwości dojazdu (brak dróg leśnych, szlaków zrywkowych).
usługa dokarmiania - w ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do:
- dokarmiania w okresie zimowym z częstotliwością j/w
- uprzątnięcie starych, niezjedzonych resztek karmy wyłożonych bezpośrednio na ziemi oraz w korytach w miejscu karmisk,
- uprzątnięcie resztek worków, folii, sznurków służących do przechowywania karmy oraz innych zanieczyszczeń, w szczególności śmieci,
- dezynfekcję w/w miejsc dokarmiania przy użyciu środka dezynfekującego w uzgodnieniu
z Zamawiającym, zakup środka po stronie Wykonawcy,
- częstotliwość prac – ok. 2 razy w tygodniu, w zależności od warunków pogodowych i intensywności pobierania karmy, w uzgodnieniu z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 18333,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert do zamawiającego nie wpłynęły żadne
oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert do zamawiającego nie wpłynęły żadne
oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zofia Połczyńska Wytwórnia Pasz „Morawski”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581691102

7.3.3) Ulica: Żurawia 19

7.3.4) Miejscowość: Kcynia

7.3.5) Kod pocztowy: 89-240

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8160 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert do zamawiającego nie wpłynęły żadne
oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert do zamawiającego nie wpłynęły żadne
oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert do zamawiającego nie wpłynęły żadne
oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.