Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00377339/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie na rzecz Zam. usług Inż. Kon. na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Renowacja budynku Domu Polskiego oraz głównej sali wystawienniczej na terenie MCP na Górze Św. Anny"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ŚLĄSKA OPOLSKIEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum Śląska Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Wojciecha 13
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-023
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: natalia@prudenspdp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://prudenspdp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie na rzecz Zam. usług Inż. Kon. na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Renowacja budynku Domu Polskiego oraz głównej sali wystawienniczej na terenie MCP na Górze Św. Anny"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-156b1960-440c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023731/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nadzór inwestorski nad zadaniem "Głęboka modernizacja budynku Domu Polskiego oraz głównej Sali wystawienniczej na terenie Muzeum Czynu Powstańczego"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Termomodernizacja budynków Muzeum Czynu Powstańczego w Górze św. Anny – I etap, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2022 nr RPOP.12.02.01-16-0002/22;2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377339/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/02/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141323,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia świadczenie na rzecz Zamawiającego usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Renowacja budynku Domu Polskiego oraz głównej sali wystawienniczej na terenie Muzeum Czynu Powstańczego na Górze Świętej Anny. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia personelu niezbędnego do pełnienia nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach występujących w ramach nadzorowanej umowy.
2. Wykonawca w wykonaniu przedmiotu umowy zobowiązany jest do wykonywania zadań i czynności mających na celu prawidłową realizację inwestycji wraz z jej rozliczeniem zgodnie z przepisami polskiego prawa, w tym rozdziałem III ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (zm. Dz. U. z 2021 r. poz. 11, dz. U. z 2020 r. poz. 471).
3. Szczegółowy zakres obowiązków i zadań powierzonych Wykonawcy został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198153 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno- Usługowo-Handlowy „PRIMEX” mgr inż. Marek Łyszczarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731001241
7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 132
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "PRIMEX" mgr inż. Marek Łyszczarz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
- Dostawa łodzi hybrydowej kategorii R-2 dla KWP w Opolu
- Dostawa środków chemicznych, higienicznych, środków higieny oraz środków gospodarczych dla Działu Gospodarczo - Technicznego Politechniki Opolskiej
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- PN/02/2024/A Zakup smyczków na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu, część nr 1, pn.: Zakup 5 smyczków: altówkowy i skrzypcowe
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kotłowni i instalacji c.o. w budynku oświatowym nr 97 w Wysowej-Zdroju wraz z usługą inspektora nadzoru inwestorskiego
- "Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację" z podziałem na 5 zadań
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obwodnicy osiedla Rojce w Czeladzi - etap I"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu"- trzecie postępowanie
- Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap IV
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.