Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00467903/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Leontynie wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Jakubów, gmina Jakubów w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jakubów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 15
1.5.2.) Miejscowość: Jakubów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-306
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jakubow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.jakubow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Leontynie wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Jakubów, gmina Jakubów w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69312c31-709d-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010322/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa i przebudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Leontynie wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Jakubów, gmina Jakubów w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00467903/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiF.271.19.2022.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5314715 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4434307 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na budowie i przebudowie gminnej oczyszczalni ściekóww Leontynie, gmina Jakubów w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Budowa i przebudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Leontynie, gmina Jakubów wraz z budową sieci wodociągowej
w miejscowości Jakubów, gmina Jakubów w formule zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na działce ewidencyjnej nr 33, położonej
w miejscowości Leontyna, stanowiącej własność Gminy Jakubów.
Zamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ, który szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia. Oczyszczalnia docelowo będzie kontynuacją istniejącego ciągu, nie dopuszcza się zmian technologicznych oraz w sterowaniu procesami w stosunku do rozwiązań istniejących.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Etap I – opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę, w tym:
1) Materiały przygotowawcze:
a. wystąpienie i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji,
b. wystąpienie i uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
c. uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych,
d. uzyskanie zgody na odprowadzenie ścieków do odbiornika,
e. wykonanie aktualnych badań warunków gruntowo-wodnych,
f. uzyskanie warunków przyłączeniowych od gestorów sieci,
g. dostosowanie rozwiązań koncepcji funkcjonalno-użytkowej i koncepcji zagospodarowania terenu, do przepisów i uzgodnień z Zamawiającym
i Użytkownikiem,
h. prezentacja koncepcji w celu akceptacji przez Zamawiającego.
2) Projekt budowlany wszystkich branż sporządzony zgodnie z aktualnymi przepisami w tym:
a. projekt zagospodarowania terenu,
b. projekt architektoniczno – budowlany,
c. projekt techniczny:
- branża konstrukcyjna
- branża technologiczna
- branża sanitarna
- branża elektryczna
- branża drogowa,
- inne w razie potrzeb celem prawidłowej realizacji inwestycji,
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
4) Informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
5) Przedmiary i kosztorysy inwestorskie.
6) Charakterystykę energetyczną obiektów.
7) Instrukcję eksploatacji obiektu.
8) Inne opracowania niezbędne do realizacji robót i zatwierdzenia dokumentacji.
9) Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą techniczną.
Etap II: budowa i przebudowa przedmiotowego obiektu, w tym:
1) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonego projektu i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Uwaga: Dokumentacja projektowa musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego.
2) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanego obiektu.
3) Wykonanie rozruchu oczyszczalni.
4) Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej
i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu oczyszczalni ścieków.
5) Przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni.
6) Wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń.
7) Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych.
8) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
3. Wykonawca w ramach realizacji projektu powinien zweryfikować bilans ścieków, rozwiązania technologiczne zaproponowane przez Zamawiającego, dokonać doboru szczegółowych rozwiązań technologicznych wraz z przedłożeniem rozwiązań do akceptacji przez Zamawiającego. Po akceptacji rozwiązań Wykonawca powinien dokonać przedłożenia rozwiązań materiałowych (do akceptacji wymagane jest przedłożenie karty materiałowej), a następnie realizacji na podstawie zatwierdzonych dokumentów. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń nie gorszych niż te, które precyzują zapisy Programu Funkcjonalno - Użytkowego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokonanie stosownej procedury administracyjnej dla zakresu realizowanych prac, jeżeli będzie ona wymagana przepisami prawa.
4. Nadzór autorski będzie pełniony przez pobyty na budowie upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy – projektantów poszczególnych branż (sanitarnej, budowlanej, elektrycznej, drogowej), po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego. Jako nadzór autorski uwzględnia się także wszelkiego rodzaju zmiany wprowadzane do dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 4391662 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej w miejscowości Jakubów, gmina Jakubów w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Budowa i przebudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Leontynie, gmina Jakubów wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Jakubów, gmina Jakubów w formule zaprojektuj i wybuduj”.Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na działkach ewidencyjnych nr 361/4, 369/2, 372/2, 375/2, 378/2, 381/2, 383/2, 386/2, 389/2, 392/2 (ul. Wspólna), położonych w miejscowości |Jakubów, stanowiących własność Gminy Jakubów.
Zamawiający wstępnie określił ilość oraz szacunkowe łączne długości sieci wodociągowej. Przedstawione poniżej średnice ilości oraz długości sieci mają umożliwić wycenę prac projektowych i robót budowlanych do oferty na jednakowych warunkach dla wszystkich Wykonawców.
1. Sieć wodociągowa PVC Ø 110 131 m
Zamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiący załącznik do SWZ, który szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Etap I – opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę, w tym:
1) Materiały przygotowawcze:
a. wystąpienie i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji (jeżeli będzie wymagana),
b. wystąpienie i uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
c. uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych,
d. prezentacja koncepcji w celu akceptacji przez Zamawiającego.
2) Projekt budowlany sieci wodociągowej sporządzony zgodnie z aktualnymi przepisami.
3) Uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia robót.
4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
5) Informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
6) Przedmiary i kosztorysy inwestorskie budowy sieci wodociągowej.
Etap II: budowa sieci wodociągowej, w tym:
1) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonego projektu i specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych.
Uwaga: Dokumentacja projektowa musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego.
2) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie wymaganych prób i badań,
uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania
wybudowanej sieci.
3) Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych.
4) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
5) Nadzór autorski będzie pełniony przez pobyty na budowie upoważnionego przedstawiciela
Wykonawcy – projektanta, po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego. Jako nadzór autorski
uwzględnia się także wszelkiego rodzaju zmiany wprowadzane do dokumentacji projektowej.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia – 36 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
8. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych
i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.
9. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w pkt. VI SWZ opisu przedmiotu zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego Wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy.
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy.
10. Wykonawca, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, przedstawi Zamawiającemu wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te będą wykonywać oraz informacją o sposobie zatrudnienia tych osób.
11. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób wykonujących czynności wymienione w ust. 10 lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie później niż w terminie 7 dni od dokonania takiej zmiany.
12. Każdorazowa zmiana wykazu osób o którym mowa w ust. 10 nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku,
o którym mowa w ust. 9, na miejscu realizacji zamówienia w celu weryfikacji czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie o którym mowa w ust. 10. Podczas kontroli osoby oddelegowane przez Wykonawcę zobowiązane są do podania imienia i nazwiska wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego.
W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących zamówienie, Zamawiający wzywa Wykonawcę do pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas Kontroli Zamawiającego.
14. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności
w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę przy czynnościach o których mowa w ust. 10.
15. W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa w ust. 9-11, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.
16. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 42645 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8758830 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8758830 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaka zamawiający moze przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- MODERNIZACJA ROZDZIELNI ELEKTRYCZNEJ WSzZ w PŁOCK
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy sieci dróg w Nowej Wsi wraz z infrastrukturą techniczną - I etap"
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy, rozbudowy i przebudowa dróg na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





