eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolinSukcesywna dostawa oleju opa³owego (grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Wolin, w 2026 r.



Og³oszenie z dnia 2025-10-30

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego (grzewczego) dla potrzeb
jednostek organizacyjnych Gminy Wolin, w 2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 512 186 788

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminawolin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opa³owego (grzewczego) dla potrzeb
jednostek organizacyjnych Gminy Wolin, w 2026 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eba6d51d-9fb5-4fee-86ef-796c371e231f

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00504531

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00048237/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.6 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego (grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminawolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminawolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, a w szczególno¶ci: a) Sk³adanie ofert, wymiana informacji, b) Przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipa 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug droga elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2024, poz. 1513), na Platformie zakupowej.
2. Do przes³ania dokumentów, o¶wiadczeñ, w tym potwierdzenia czynno¶ci z³o¿enia oferty, niezbêdne jest posiadanie przez Wykonawcê: kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu (profilu) zaufanego, podpisu osobistego (e-dowodu).
3. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem sekcji „Wiadomo¶ci".
4. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet, tei. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
5. W przypadku braku mo¿liwo¶ci komunikacji poprzez Platformê Zakupow± osobami uprawnionymi do kontaktowania siê z Wykonawcami jest: Halina Prachnio, e-mail: prachnio@gminawolin.pl ,
Agata Lewandowska , e-mail zamowienia@gminawolin.pl
6. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego jako: 1) dokumenty w formacie „pdf zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES, 2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf, wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
7. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej na Platformie Zakupowej tj.: 1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; 2) Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej; 3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2; 4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf.
8. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, x³s, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, mg, xsl, xs!t, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh;mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
10. Z³o¿enie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania siê: https;//gminawolin.ezamawiajacy.pl
11. Zasady rejestracji na Platformie i ogólne zasady korzystania z Platformy: - Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie: Gmina Wolin; https://gminawolin.ezamawiajacy.pl Lub https://oneplace.marketplanet.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r, w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04,05.2016, str. 1), dalej „RODO", informujê, ¿e:
• administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Gminê Wolin-Urz±d Miejski w Wolinie jest Burmistrz Wolina. Dane Urzêdu: ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, adres e-mail: sekretariat@gminawolin.pl;
• kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie: e-maii: iodo@gminawolin.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych dalej „ustawa Pzp", w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Sukcesywna dostawa oleju opa³owego (grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Wolin, w 2026 r. ( Nr post. ZP.271.20.2025.HP);
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególno¶ci ze wzglêdu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówieñ publicznych posiada kategoriê archiwaln± B5 (okres przechowywania 5 lat)
natomiast umowa zawart± w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych posiada kategoriê archiwaln± B10 (okres przechowywania 10 lat);
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz± z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa wart. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2025.HP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa oleju opa³owego (grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Wolin, w 2026 r.
Zamówienie obejmuje dostarczanie oleju opa³owego lekkiego L1 do budynków ni¿ej wymienionych jednostek organizacyjnych/ o¶wiatowych Gminy Wolin:
1) Publiczna Szko³a Podstawowa im. B. Chrobrego w Ko³czewie
2) Publiczna Szko³a Podstawowa w Dargob±dzu
3) Publiczna Szko³a Podstawowa w Troszynie
- w ³±cznej przewidywanej ilo¶ci 39 850 litrów tj. 39,85 m3. Ilo¶æ zakupionego oleju mo¿e byæ mniejsza.
Dostawy bêd± realizowane w terminie: od 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. lub do wyczerpania warto¶ci umowy, je¶li nast±pi to przed dniem 31.12.2026 r.
Dostawy odbywaæ siê bêd± na zapotrzebowanie telefoniczne lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej dokonane przez upowa¿nione osoby.
Olej bêd±cy przedmiotem dostawy musi byæ zgodny z norm± PN-C-96024:2011P – olej opa³owy lekki L1.
2. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawieraj±:
1) Opis przedmiotu zamówienia – Za³±cznik nr 4 do SWZ
2) Projektowane Postanowienia Umowy - Za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów tj.:

a) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiadaæ aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydan± na podstawie ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nienie ww. warunku musi wykazaæ Wykonawca, który bêdzie wykonywa³ czynno¶ci wymagaj±ce posiadania ww. koncesji.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca sk³ada:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w pkt 1 lit. a - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
3. Dokumenty, o którym mowa w pkt 2 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której ten dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg± lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której ten dokument mia³ dotyczyæ nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg± z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania ma osoba, której ten dokument mia³ dotyczyæ. Ust. 3 stosuje siê odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca, na wezwanie Zamawiaj±cego, sk³ada:

a) aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydan± na podstawie ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym w Wolinie, nr 67 9393 0000 0000 0156 2000 0050, z dopiskiem: „Wadium - Nr postêpowania ZP.271.20. 2025.HP ".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania na rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp. bez potwierdzenia tych okoliczno¶ci,
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Wolin , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia , Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Dokument wadialny z³o¿ony w postaci elektronicznej nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu wadialnego do jego wystawcy. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) lub porêczenia musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu – dochodzenie roszczenia z tytu³u wadium wniesionego w tej formie nie mo¿e byæ utrudnione.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 14.
8. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp., powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z Wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp.
9. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.
10. Zaleca siê, aby porêczenie i gwarancja wskazywa³y adres mailowy na jaki Zamawiaj±cy winien sk³adaæ o¶wiadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno byæ za³±czone do oferty zgodnie z Rozdzia³em XIV ust. 4 pkt 5 oraz ust. 5 SWZ.
2. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu Zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
3. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, zawieraj±c± co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia;
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada³ bêdzie uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy , do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie jw. przedk³ada siê, w przypadku okre¶lonym w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp., zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 6 do SWZ.
7. Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone
w Projektowanych Postanowieniach Umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-12 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ przy za po¶rednictwem Platformy zakupowej dostêpnej pod adresem https://gminawolin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-12 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-11

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 4 SWZ (je¿eli dotyczy);
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 6 SWZ (je¿eli dotyczy);
4) dowód wniesienia wadium;
5) dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do dzia³ania w imieniu wykonawcy:
a) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru - potwierdzaj±ce umocowanie do dzia³ania w imieniu wykonawcy. Uwaga: Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów,
b) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania wykonawcy, je¿eli w jego imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a powy¿ej. Powy¿sze stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (dot. tak¿e spó³ek cywilnych).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.