Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o zamówieniu
            Dostawy
            „Doposażenie bazy magazynowej Gminy Pszczew w sprzęt specjalistyczny”    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 13
1.5.2.) Miejscowość: Pszczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-330
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 749 23 10
1.5.8.) Numer faksu: 95 749 23 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pszczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Doposażenie bazy magazynowej Gminy Pszczew w sprzęt specjalistyczny”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97a23656-253a-44f2-910f-751452a2ec9e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00504396
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039462/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Doposażenie bazy magazynowej Gminy Pszczew w sprzęt specjalistyczny – część I- dostawa agregatów prądotwórczych i część II- dostawa beczkowozów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97a23656-253a-44f2-910f-751452a2ec9e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający  będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
•	Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: http://ezamowienia.gov.pl 
Dopuszcza się komunikację w postępowaniu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą za pomocą poczty elektronicznej: z poczty elektronicznej  Zamawiającego pod adresem: zastepca@pszczew.pl.  na pocztę elektroniczną Wykonawcy  (w zakresie wymiany informacji  w postaci:  przesyłania wezwań, informacji, zawiadomień, przekazywania dokumentów lub oświadczeń w ramach  składania podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych) Uwaga!!! Nie dotyczy składania ofert.
    3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z dokumentami zamówienia- SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z dokumentami zamówienia-SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z dokumentami zamówienia -SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego na potrzeby Gminy Pszczew, w ramach zadania, pn. „Doposażenie bazy magazynowej Gminy Pszczew w sprzęt specjalistyczny”, w ramach „Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026”, w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „ Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części. 
1)	 Część I  zamówienia - dostawa agregatów prądotwórczych
1)	Agregat prądotwórczy wraz z wyposażeniem I – 1 sztuka
•	Moc maksymalna ESP - 33,0 kVA / 26,0 kW
•	Moc znamionowa PRP - 30,0 kVA / 24,0 kW
•	Prąd znamionowy PRP - 44,0 A
•	Częstotliwość - 50 Hz
•	Napięcie - 400 V
2)	Agregat prądotwórczy wraz z wyposażeniem II – 1 sztuka
•	Moc maksymalna ESP - 44,0 kVA / 35,0 kW
•	Moc znamionowa PRP - 40,0 kVA / 32,0 kW
•	Prąd znamionowy PRP - 57,0 A
•	Częstotliwość - 50 Hz
•	Napięcie - 400 V
Uwaga! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szczegółowe warunki realizacji dostawy oraz minimalne wymagania techniczne dla sprzętu specjalistycznego dla części I zostały podane w załączniku nr 5a do SWZ – Specyfikacji szczegółowej dostawy agregatów prądotwórczych.
Wspólny Słownik Zamówień CPV dla części I:
31122000-7 Jednostki prądotwórcze            
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego na potrzeby Gminy Pszczew, w ramach zadania, pn. „Doposażenie bazy magazynowej Gminy Pszczew w sprzęt specjalistyczny”, w ramach „Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026”, w obszarze 1 „Obiekty zbiorowej ochrony”, obszarze 2 „ Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw”, obszarze 4 „Edukacja, szkolenia oraz baza i zaplecze szkoleniowe”.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części. 
2)	Część II zamówienia  - dostawa beczkowozów
1)	Beczka do transportu wody pitnej – 2 sztuki
•	Pojemność: 5000 litrów
•	Typ podwozia: jednoosiowy
•	Atest PZH dla wody pitnej 
Uwaga! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szczegółowe warunki realizacji dostawy oraz minimalne wymagania techniczne dla sprzętu specjalistycznego dla części II zadania zostały podane w załączniku nr 5b do SWZ – Specyfikacji szczegółowej dostawy beczkowozu.
Wspólny Słownik Zamówień CPV dla części II:
34223340-1  Cysterny naczepowe            
4.2.6.) Główny kod CPV: 34223340-1 - Cysterny naczepowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga wykazu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga wykazania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą, sporządzoną na Formularzu oferty – stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ dla części I zamówienia i Załączniku nr 1b do SWZ dla części II zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – stanowiące Załącznik nr 2A do SWZ (wspólny formularz dla części I i części II zamówienia)- składa Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, i Załącznik 2B do SWZ (wspólny formularz dla części I i części II zamówienia) - składa podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy),
2) Pełnomocnictwo:
a) Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców – (jeżeli dotyczy).
3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby - o którym mowa w Rozdziale X ust. 3 i 4 SWZ, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ (wspólny formularz dla części I i części II zamówienia) -jeżeli dotyczy,
4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wg Załącznik nr 3 do SWZ (wspólny formularz dla części I i części II zamówienia- jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem 3 do SWZ (formularz wspólny dla cz. I i II zamówienia).
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w którym każdy z wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 6a do SWZ dla części I zamówienia i Załącznik nr 6b do SWZ dla części II zamówienia.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanych w projektowanych postanowieniach umownych , stanowiącym Załącznik nr 6a do SWZ dla części I zamówienia i Załącznik nr 6b do SWZ dla części II zamówienia.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-06 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-05
INNE PRZETARGI PSZCZEW
więcej: przetargi PSZCZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego przewoźnego o mocy 80kW
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych w ramach zabezpieczenia podstawowych potrzeb ludności Miasta i Gminy Lesko w sytuacjach kryzysowych
- Zakup agregatu prądotwórczego mobilnego
- Dostawa agregatu prądotwórczego na olej napędowy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa sprzętu, urządzeń i maszyn niezbędnych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych, katastrof, zjawisk atmosferycznych lub na wypadek działań militarnych w Gminie Tłuszcz (8 części)
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





