Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN we Wrocławiu z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr 1: Komputery stacjonarne,Zadanie nr 2: Monitory,Zadanie nr 3: Komputery przenośne (laptopy).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych PAN im. Włodzimierza Trzebiatowskiego we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okólna 2
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-422
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 39 54 127
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial_zakupow@intibs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.intibs.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo - badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN we Wrocławiu z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr 1: Komputery stacjonarne,Zadanie nr 2: Monitory,Zadanie nr 3: Komputery przenośne (laptopy).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7367b5c-f7a1-4903-add2-94d7dd597367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00504308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00189274/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://intibs.ezamawiajacy.pl/pn/intibs/demand/243995/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://intibs.ezamawiajacy.pl/pn/intibs/demand/243995/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w dokumencie - SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.261.3.2025/ŻBH
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN we Wrocławiu: Komputery stacjonarne
ZADANIE NR 1: Komputery stacjonarne: Komputer1_podstawowy_mały, ilość: 10szt., Komputer2_podstawowy_średni, ilość: 88 szt., Komputer3_silniejszy_mały, ilość: 1 szt., Komputer4_silniejszy_średni, ilość: 18 szt., na zasadach i w zakresie określonym w projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ), w załącznikach do projektu umowy, w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zawiera projekt umowy wraz z załącznikami (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załączniki nr 1 do Projektu umowy dla zadania nr 1).
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1 - Cena całkowita brutto (C) - oferta z najniższą ceną brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 100 punktów w ramach danego zadania, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru: Liczba punktów w kryterium Cena brutto równa się najniższa cena ofertowa brutto w zbiorze ofert podlegających ocenie przez cena ofertowa brutto ocenianej oferty razy waga kryterium. 𝐶=𝐶𝑚𝑖𝑛𝐶𝑏×𝑊 gdzie: C - liczba punktów w kryterium Cena brutto dla danego zadania Cmin - najniższa cena ofertowa brutto w zbiorze ofert podlegających ocenie w danym zadaniu Cb - cena ofertowa brutto ocenianej oferty w danym zadaniu W - waga kryterium = 100 Maksymalna liczba punktów w ww. kryterium dla danego zadania wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN we Wrocławiu: Monitory
Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN we Wrocławiu: ZADANIE NR 2 Monitory: Monitor1-QHD_podstawowy, ilość: 29 szt., Monitor2-QHD_podstawowy_LAN, ilość: 16 szt., Monitor3-QHD_RGB, ilość: 10 szt., Monitor4-QHD_RGB_LAN, ilość: 3 szt., na zasadach i w zakresie określonym w projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ), w załącznikach do projektu umowy, w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zawiera projekt umowy wraz z załącznikami (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załączniki nr 1 do Projektu umowy dla zadania nr 2).
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1 - Cena całkowita brutto (C) - oferta z najniższą ceną brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 100 punktów w ramach danego zadania, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru: Liczba punktów w kryterium Cena brutto równa się najniższa cena ofertowa brutto w zbiorze ofert podlegających ocenie przez cena ofertowa brutto ocenianej oferty razy waga kryterium. 𝐶=𝐶𝑚𝑖𝑛𝐶𝑏×𝑊 gdzie: C - liczba punktów w kryterium Cena brutto dla danego zadania Cmin - najniższa cena ofertowa brutto w zbiorze ofert podlegających ocenie w danym zadaniu Cb - cena ofertowa brutto ocenianej oferty w danym zadaniu W - waga kryterium = 100 Maksymalna liczba punktów w ww. kryterium dla danego zadania wynosi 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN we Wrocławiu: Komputery przenośne - laptopy
Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN we Wrocławiu: ZADANIE NR 3 Komputery przenośne – laptopy: Laptop1-14-podstawowy, ilość: 4 szt., Laptop2-16-podstawowy, ilość: 4 szt., Laptop3-14-średni, ilość: 10 szt., Laptop4-16-średni, ilość: 6 szt., Laptop5-16-specjalistyczny, ilość: 1 szt., na zasadach i w zakresie określonym w projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ), w załącznikach do projektu umowy, w SWZ oraz załącznikach do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zawiera projekt umowy wraz z załącznikami (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załączniki nr 1 do Projektu umowy dla zadania nr 3).
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1 - Cena całkowita brutto (C) - oferta z najniższą ceną brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 100 punktów w ramach danego zadania, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru: Liczba punktów w kryterium Cena brutto równa się najniższa cena ofertowa brutto w zbiorze ofert podlegających ocenie przez cena ofertowa brutto ocenianej oferty razy waga kryterium. 𝐶=𝐶𝑚𝑖𝑛𝐶𝑏×𝑊 gdzie: C - liczba punktów w kryterium Cena brutto dla danego zadania Cmin - najniższa cena ofertowa brutto w zbiorze ofert podlegających ocenie w danym zadaniu Cb - cena ofertowa brutto ocenianej oferty w danym zadaniu W - waga kryterium = 100 Maksymalna liczba punktów w ww. kryterium dla danego zadania wynosi 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Wszystkie zmiany lub uzupełnienia postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z tym zastrzeżeniem, że zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.2.Zgodnie z art. 454-455 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach:
1)zmiana terminu wykonania:
a)z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień,
b)z powodu działania siły wyższej, o której mowa w § 10 Umowy, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy – maksymalnie o czas jej występowania,
c)z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia Dostaw,
d)na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących zmiany terminu – o uzgodniony okres,
2)zmiana miejsca Dostawy Sprzętu - bez wzrostu wysokości wynagrodzenia
3)zmiana sposobu realizacji Umowy wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, zmian umowy (umów) o dofinansowanie projektu (projektów) bądź wytycznych dotyczących realizacji projektu (projektów) realizowanych przez Zamawiającego, mających wpływ na sposób realizacji projektu (projektów) w zakresie wynikającym ze zmian przepisów i ww. dokumentów,
4)zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji Umowy, w tym w szczególności zmiany stawki podatku VAT,
5)zmiana parametrów Sprzętu w przypadku zaniechania produkcji określonego rodzaju Sprzętu i/lub wprowadzenia Sprzętu nowej generacji i/lub nowego modelu (tj. zamiennik/równoważnik). Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SWZ lub je przewyższać, z zastrzeżeniem, iż zamiennik/równoważnik musi pochodzić od tego samego producenta, co pierwotnie zaoferowany w ofercie. Przesłanką niezbędną do takiej zmiany Umowy jest również brak wzrostu ceny Zamówienia i wartości Umowy w porównaniu z pierwotną wartością przedstawioną w ofercie. Ilości zamawianego w ten sposób Sprzętu muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z Umowy,
6)zmiana numerów katalogowych Sprzętu przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen i wartości Umowy na wyższe. Dostarczony Sprzęt musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SWZ lub je przewyższać,
7)wydłużenie terminu gwarancji w związku z przedłużeniem terminu realizacji Umowy lub zadeklarowaniem dłuższego terminu gwarancji,
8)zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej (zawartych) przez Zamawiającego umowy (umów) o dofinansowanie projektu (projektów) lub wytycznych dotyczących realizacji projektu (projektów) realizowanych przez Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-06 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://intibs.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-06 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Na podstawie art. 16b ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie dopuszcza do udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę w państwach trzecich, które nie są stronami umów międzynarodowych w sprawie zamówień publicznych wiążących Unię Europejską, w szczególności Porozumienia GPA. 7 4.2. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5a ustawy Pzp, oferta wykonawcy pochodzącego z takiego państwa podlega odrzuceniu. 4.3. W przypadku wątpliwości co do statusu wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień potwierdzających, że wykonawca nie pochodzi z państwa trzeciego nieobjętego odpowiednimi umowami. 4.4. W celu wykazania spełnienia wymogu określonego w pkt 5.1, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą odrębnego oświadczenia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ, w którym wskaże, czy pochodzi z państwa trzeciego w rozumieniu art. 16b ust. 1 ustawy Pzp. Brak złożenia przedmiotowego oświadczenia, jak również wskazanie w jego treści, że Wykonawca pochodzi z państwa trzeciego nieobjętego odpowiednią umową, skutkować będzie odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5a ustawy Pzp.INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa artykułów czystościowych i płynów do myjko-dezynfektorów w podziale na pakiety. (Powtórka)
- Dostawa drukarek
- Świadczenie usług dozoru obiektów należących do Liceum Ogólnokształcącego Nr XIV im. Polonii Belgijskiej we Wrocławiu w 2026 roku
- SZP/243-281/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Centrum Technologii Bezpieczeństwa Publicznego
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej wraz z nasadzeniami zieleni na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 11 przy ul. Strachocińskiej 155-157 we Wrocławiu (projekt WBO nr 21 edycja 2024)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych na potrzeby pracowni zawodowych Technik hotelarstwa oraz Technik usług fryzjerskich w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Zakup sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego dla Miejskiego Centrum Medycznego "Widzew" w Łodzi - sprawa nr MCM"W"/ZP-2/2025.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Wdrożenie rozwiązań informatycznych w celu poprawienia cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Kolno
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN we Wrocławiu z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr 1: Komputery stacjonarne,Zadanie nr 2: Monitory,Zadanie nr 3: Komputery przenośne (laptopy).
- Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





