eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZakup i dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN we Wrocławiu z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr 1: Komputery stacjonarne,Zadanie nr 2: Monitory,Zadanie nr 3: Komputery przenośne (laptopy).



Ogłoszenie z dnia 2025-10-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN we Wrocławiu z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr 1: Komputery stacjonarne,Zadanie nr 2: Monitory,Zadanie nr 3: Komputery przenośne (laptopy).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych PAN im. Włodzimierza Trzebiatowskiego we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326109

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okólna 2

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-422

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 39 54 127

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial_zakupow@intibs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.intibs.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

naukowo - badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN we Wrocławiu z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr 1: Komputery stacjonarne,Zadanie nr 2: Monitory,Zadanie nr 3: Komputery przenośne (laptopy).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7367b5c-f7a1-4903-add2-94d7dd597367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00504308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00189274/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://intibs.ezamawiajacy.pl/pn/intibs/demand/243995/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://intibs.ezamawiajacy.pl/pn/intibs/demand/243995/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w dokumencie - SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.261.3.2025/ŻBH

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN we Wrocławiu: Komputery stacjonarne

ZADANIE NR 1: Komputery stacjonarne: Komputer1_podstawowy_mały, ilość: 10szt., Komputer2_podstawowy_średni, ilość: 88 szt., Komputer3_silniejszy_mały, ilość: 1 szt., Komputer4_silniejszy_średni, ilość: 18 szt., na zasadach i w zakresie określonym w projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ), w załącznikach do projektu umowy, w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zawiera projekt umowy wraz z załącznikami (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załączniki nr 1 do Projektu umowy dla zadania nr 1).

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1 - Cena całkowita brutto (C) - oferta z najniższą ceną brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 100 punktów w ramach danego zadania, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru: Liczba punktów w kryterium Cena brutto równa się najniższa cena ofertowa brutto w zbiorze ofert podlegających ocenie przez cena ofertowa brutto ocenianej oferty razy waga kryterium. 𝐶=𝐶𝑚𝑖𝑛𝐶𝑏×𝑊 gdzie: C - liczba punktów w kryterium Cena brutto dla danego zadania Cmin - najniższa cena ofertowa brutto w zbiorze ofert podlegających ocenie w danym zadaniu Cb - cena ofertowa brutto ocenianej oferty w danym zadaniu W - waga kryterium = 100 Maksymalna liczba punktów w ww. kryterium dla danego zadania wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN we Wrocławiu: Monitory
Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN we Wrocławiu: ZADANIE NR 2 Monitory: Monitor1-QHD_podstawowy, ilość: 29 szt., Monitor2-QHD_podstawowy_LAN, ilość: 16 szt., Monitor3-QHD_RGB, ilość: 10 szt., Monitor4-QHD_RGB_LAN, ilość: 3 szt., na zasadach i w zakresie określonym w projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ), w załącznikach do projektu umowy, w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zawiera projekt umowy wraz z załącznikami (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załączniki nr 1 do Projektu umowy dla zadania nr 2).

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1 - Cena całkowita brutto (C) - oferta z najniższą ceną brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 100 punktów w ramach danego zadania, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru: Liczba punktów w kryterium Cena brutto równa się najniższa cena ofertowa brutto w zbiorze ofert podlegających ocenie przez cena ofertowa brutto ocenianej oferty razy waga kryterium. 𝐶=𝐶𝑚𝑖𝑛𝐶𝑏×𝑊 gdzie: C - liczba punktów w kryterium Cena brutto dla danego zadania Cmin - najniższa cena ofertowa brutto w zbiorze ofert podlegających ocenie w danym zadaniu Cb - cena ofertowa brutto ocenianej oferty w danym zadaniu W - waga kryterium = 100 Maksymalna liczba punktów w ww. kryterium dla danego zadania wynosi 100 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN we Wrocławiu: Komputery przenośne - laptopy
Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla INTiBS PAN we Wrocławiu: ZADANIE NR 3 Komputery przenośne – laptopy: Laptop1-14-podstawowy, ilość: 4 szt., Laptop2-16-podstawowy, ilość: 4 szt., Laptop3-14-średni, ilość: 10 szt., Laptop4-16-średni, ilość: 6 szt., Laptop5-16-specjalistyczny, ilość: 1 szt., na zasadach i w zakresie określonym w projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ), w załącznikach do projektu umowy, w SWZ oraz załącznikach do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zawiera projekt umowy wraz z załącznikami (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załączniki nr 1 do Projektu umowy dla zadania nr 3).

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1 - Cena całkowita brutto (C) - oferta z najniższą ceną brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia otrzyma maksymalną liczbę 100 punktów w ramach danego zadania, natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru: Liczba punktów w kryterium Cena brutto równa się najniższa cena ofertowa brutto w zbiorze ofert podlegających ocenie przez cena ofertowa brutto ocenianej oferty razy waga kryterium. 𝐶=𝐶𝑚𝑖𝑛𝐶𝑏×𝑊 gdzie: C - liczba punktów w kryterium Cena brutto dla danego zadania Cmin - najniższa cena ofertowa brutto w zbiorze ofert podlegających ocenie w danym zadaniu Cb - cena ofertowa brutto ocenianej oferty w danym zadaniu W - waga kryterium = 100 Maksymalna liczba punktów w ww. kryterium dla danego zadania wynosi 100 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wszystkie zmiany lub uzupełnienia postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z tym zastrzeżeniem, że zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.Zgodnie z art. 454-455 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach:
1)zmiana terminu wykonania:
a)z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień,
b)z powodu działania siły wyższej, o której mowa w § 10 Umowy, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy – maksymalnie o czas jej występowania,
c)z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia Dostaw,
d)na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących zmiany terminu – o uzgodniony okres,
2)zmiana miejsca Dostawy Sprzętu - bez wzrostu wysokości wynagrodzenia
3)zmiana sposobu realizacji Umowy wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, zmian umowy (umów) o dofinansowanie projektu (projektów) bądź wytycznych dotyczących realizacji projektu (projektów) realizowanych przez Zamawiającego, mających wpływ na sposób realizacji projektu (projektów) w zakresie wynikającym ze zmian przepisów i ww. dokumentów,
4)zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji Umowy, w tym w szczególności zmiany stawki podatku VAT,
5)zmiana parametrów Sprzętu w przypadku zaniechania produkcji określonego rodzaju Sprzętu i/lub wprowadzenia Sprzętu nowej generacji i/lub nowego modelu (tj. zamiennik/równoważnik). Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SWZ lub je przewyższać, z zastrzeżeniem, iż zamiennik/równoważnik musi pochodzić od tego samego producenta, co pierwotnie zaoferowany w ofercie. Przesłanką niezbędną do takiej zmiany Umowy jest również brak wzrostu ceny Zamówienia i wartości Umowy w porównaniu z pierwotną wartością przedstawioną w ofercie. Ilości zamawianego w ten sposób Sprzętu muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z Umowy,
6)zmiana numerów katalogowych Sprzętu przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen i wartości Umowy na wyższe. Dostarczony Sprzęt musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SWZ lub je przewyższać,
7)wydłużenie terminu gwarancji w związku z przedłużeniem terminu realizacji Umowy lub zadeklarowaniem dłuższego terminu gwarancji,
8)zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej (zawartych) przez Zamawiającego umowy (umów) o dofinansowanie projektu (projektów) lub wytycznych dotyczących realizacji projektu (projektów) realizowanych przez Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-06 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://intibs.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-06 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 16b ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie dopuszcza do udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę w państwach trzecich, które nie są stronami umów międzynarodowych w sprawie zamówień publicznych wiążących Unię Europejską, w szczególności Porozumienia GPA. 7 4.2. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5a ustawy Pzp, oferta wykonawcy pochodzącego z takiego państwa podlega odrzuceniu. 4.3. W przypadku wątpliwości co do statusu wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień potwierdzających, że wykonawca nie pochodzi z państwa trzeciego nieobjętego odpowiednimi umowami. 4.4. W celu wykazania spełnienia wymogu określonego w pkt 5.1, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą odrębnego oświadczenia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ, w którym wskaże, czy pochodzi z państwa trzeciego w rozumieniu art. 16b ust. 1 ustawy Pzp. Brak złożenia przedmiotowego oświadczenia, jak również wskazanie w jego treści, że Wykonawca pochodzi z państwa trzeciego nieobjętego odpowiednią umową, skutkować będzie odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5a ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.