Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00415995/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
- 2025/BZP 00427228/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Usługi
            Dodatkowe zajęcia dla dzieci i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń działająca poprzez Toruńskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366286234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac św. Katarzyny 9
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 566118910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tcuw.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tcuw.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tcuw.ezamawiajacy.pl/pn/TCUW/demand/231935/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dodatkowe zajęcia dla dzieci i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01278cf0-e81e-47f6-9fb8-1449154c5530
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00504156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00151969/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Zajęcia dodatkowe dla dzieci
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
FEKP.08.10-IZ.00-0002/242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00415995
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/2025/SW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38623,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Przedszkolu Miejskim nr 2Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 7. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.
Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.
Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.
Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.5.5.) Wartość części: 4827,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Przedszkolu Miejskim nr 13Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 6. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.
Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.
Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.
Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.5.5.) Wartość części: 4138,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Przedszkolu Miejskim nr 16Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 5. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.
Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.
Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.
Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.5.5.) Wartość części: 3448,51 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Przedszkolu Miejskim nr 17Opis*
Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 9. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.
Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.
Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.
Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.5.5.) Wartość części: 6207,32 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Przedszkolu Miejskim nr 18Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 15. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.
Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.
Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.
Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.5.5.) Wartość części: 10345,53 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Szkole Podstawowej nr 16Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 6. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.
Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.
Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.
Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.5.5.) Wartość części: 4138,21 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Szkole Podstawowej nr 17Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 3. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.
Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.
Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.
Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.5.5.) Wartość części: 2069,11 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Szkole Podstawowej nr 18Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 1. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.
Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.
Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.
Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.5.5.) Wartość części: 689,70 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w Szkole Podstawowej nr 31Dodatkowe zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych”. Zajęcia realizowane przez 30 minut 1 lub 2 razy w miesiącu w każdej grupie przedszkolnej (10 zajęć dla każdej grupy). Liczba grup - 4. Prowadzenie terapii SI, której celem jest stymulowanie poszczególnych zmysłów, integracja czynności zmysłów z właściwą reakcja ruchową.
Opracowanie i realizowanie Indywidualnego planu terapii, opartego na diagnozie dziecka na podstawie wstępnej obserwacji dziecka lub testów sensomotorycznych.
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. Udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem.
Identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka.
Udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka.
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.5.5.) Wartość części: 2758,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do części I zostały złożone dwie oferty. Obydwie oferty przekraczały budżet Zamawiającego, natomiast Zamawiający przeanalizował swoją sytuację finansową i zdecydował, że byłby w stanie zwiększyć budżet do ceny oferty Wykonawcy Igalis Sp. z o.o., w związku z czym wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Oferta Wykonawcy Igalis Sp. z o.o. została odrzucona na postawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp. Jedyna oferta, niepodlegająca odrzuceniu tj. oferta Wykonawcy Power Motive sp. z o. o. znacznie przekracza budżet Zamawiającego przeznaczony na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po ponownym przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części I.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15750 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do części II zostały złożone dwie oferty. Obydwie oferty przekraczały budżet Zamawiającego, natomiast Zamawiający przeanalizował swoją sytuację finansową i zdecydował, że byłby w stanie zwiększyć budżet do ceny oferty Wykonawcy Igalis Sp. z o.o., w związku z czym wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Oferta Wykonawcy Igalis Sp. z o.o. została odrzucona na postawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp. Jedyna oferta, niepodlegająca odrzuceniu tj. oferta Wykonawcy Power Motive sp. z o. o. znacznie przekracza budżet Zamawiającego przeznaczony na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po ponownym przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części II.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13500 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do części III zostały złożone dwie oferty. Obydwie oferty przekraczały budżet Zamawiającego, natomiast Zamawiający przeanalizował swoją sytuację finansową i zdecydował, że byłby w stanie zwiększyć budżet do ceny oferty Wykonawcy Igalis Sp. z o.o., w związku z czym wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Oferta Wykonawcy Igalis Sp. z o.o. została odrzucona na postawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp. Jedyna oferta, niepodlegająca odrzuceniu tj. oferta Wykonawcy Power Motive sp. z o. o. znacznie przekracza budżet Zamawiającego przeznaczony na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po ponownym przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części III.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11250 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do części IV zostały złożone dwie oferty. Obydwie oferty przekraczały budżet Zamawiającego, natomiast Zamawiający przeanalizował swoją sytuację finansową i zdecydował, że byłby w stanie zwiększyć budżet do ceny oferty Wykonawcy Igalis Sp. z o.o., w związku z czym wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Oferta Wykonawcy Igalis Sp. z o.o. została odrzucona na postawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp. Jedyna oferta, niepodlegająca odrzuceniu tj. oferta Wykonawcy Power Motive sp. z o. o. znacznie przekracza budżet Zamawiającego przeznaczony na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po ponownym przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części IV.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20250 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do części V zostały złożone dwie oferty. Obydwie oferty przekraczały budżet Zamawiającego, natomiast Zamawiający przeanalizował swoją sytuację finansową i zdecydował, że byłby w stanie zwiększyć budżet do ceny oferty Wykonawcy Igalis Sp. z o.o., w związku z czym wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Oferta Wykonawcy Igalis Sp. z o.o. została odrzucona na postawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp. Jedyna oferta, niepodlegająca odrzuceniu tj. oferta Wykonawcy Power Motive sp. z o. o. znacznie przekracza budżet Zamawiającego przeznaczony na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po ponownym przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części V.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33750 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do części VI zostały złożone dwie oferty. Obydwie oferty przekraczały budżet Zamawiającego, natomiast Zamawiający przeanalizował swoją sytuację finansową i zdecydował, że byłby w stanie zwiększyć budżet do ceny oferty Wykonawcy Igalis Sp. z o.o., w związku z czym wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Oferta Wykonawcy Igalis Sp. z o.o. została odrzucona na postawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp. Jedyna oferta, niepodlegająca odrzuceniu tj. oferta Wykonawcy Power Motive sp. z o. o. znacznie przekracza budżet Zamawiającego przeznaczony na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po ponownym przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części VI.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13500 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do części VII zostały złożone dwie oferty. Obydwie oferty przekraczały budżet Zamawiającego, natomiast Zamawiający przeanalizował swoją sytuację finansową i zdecydował, że byłby w stanie zwiększyć budżet do ceny oferty Wykonawcy Igalis Sp. z o.o., w związku z czym wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Oferta Wykonawcy Igalis Sp. z o.o. została odrzucona na postawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp. Jedyna oferta, niepodlegająca odrzuceniu tj. oferta Wykonawcy Power Motive sp. z o. o. znacznie przekracza budżet Zamawiającego przeznaczony na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po ponownym przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części VII.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6750 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do części VIII zostały złożone dwie oferty. Obydwie oferty przekraczały budżet Zamawiającego, natomiast Zamawiający przeanalizował swoją sytuację finansową i zdecydował, że byłby w stanie zwiększyć budżet do ceny oferty Wykonawcy Igalis Sp. z o.o., w związku z czym wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Oferta Wykonawcy Igalis Sp. z o.o. została odrzucona na postawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp. Jedyna oferta, niepodlegająca odrzuceniu tj. oferta Wykonawcy Power Motive sp. z o. o. znacznie przekracza budżet Zamawiającego przeznaczony na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po ponownym przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części VIII.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2250 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do części IX zostały złożone dwie oferty. Obydwie oferty przekraczały budżet Zamawiającego, natomiast Zamawiający przeanalizował swoją sytuację finansową i zdecydował, że byłby w stanie zwiększyć budżet do ceny oferty Wykonawcy Igalis Sp. z o.o., w związku z czym wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Oferta Wykonawcy Igalis Sp. z o.o. została odrzucona na postawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp. Jedyna oferta, niepodlegająca odrzuceniu tj. oferta Wykonawcy Power Motive sp. z o. o. znacznie przekracza budżet Zamawiającego przeznaczony na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po ponownym przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części IX.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000 PLN
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w obrębie nieruchomości gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM I oraz BOM IV.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na lata 2026-2027
- Zakup namiotów szybko rozkładalnych o konstrukcji opartej na wysokociśnieniowych dętkach pneumatycznych oraz namiotu łącznikowego
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ NAD SOR NA POTRZEBY NOWEJ LOKALIZACJI ODDZIAŁU REHABILITACJI OGÓLNEJ I NEUROLOGICZNEJ W SPECJALISTYCZNYM SZPITALU MIEJSKIM IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU (II)
- Dostawa oraz montaż stolarki okiennej i drzwiowej dla Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 w Toruniu.
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie pozalekcyjnych wyjazdów studyjnych oraz wyjazdów zawodoznawczych
- Usługa edukacyjna, badawcza oraz analityczno-planistyczna, w zakresie priorytetowych kierunków rozwoju gospodarki wodnej na obszarach wiejskich woj. warmińsko-mazurskiego.
- Usługi szkoleniowe (5 części) w ramach projektu "Zawód w IT - moja pasja"
- Wsparcie psychologiczne, pedagogiczne i psychoterapeutyczne - cz. I
- "Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pt. Korzystanie z narzędzi Google w pracy zawodowej".
- Kurs dla uczniów "Obsługa programów DTP" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








