eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Opracowanie projektu graficznego, koncepcji wraz z treściami, skład, wydruk i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno - edukacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie projektu graficznego, koncepcji wraz z treściami, skład, wydruk i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno - edukacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365421948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hożej 13A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-528

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zzw.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzw.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa2453a8-eff2-45ee-9c96-846151651acc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie projektu graficznego, koncepcji wraz z treściami, skład, wydruk i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno - edukacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa2453a8-eff2-45ee-9c96-846151651acc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00504045

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038388/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Opracowanie projektów, wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno-edukacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468847

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 73/TP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu graficznego, koncepcji wraz z treściami, skład, wydruk i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno – edukacyjnych:
- broszury edukacyjnej dla dzieci w formie ulotki pn. „Książka odkrywania przyrody” w rozmiarze 148 x 420 (105 x 148 mm po złożeniu) - dodruk
- broszury informacyjno – edukacyjnej dla dorosłych i młodzieży pn. „Zapylacze nadwiślańskich łąk” w formie kołozeszytu w rozmiarze 80 x 120 mm,
- broszury informacyjno – edukacyjnej dla dorosłych i młodzieży pn. „Odpady” w formie kołozeszytu w rozmiarze 80 x 120 mm,
- broszury informacyjno – edukacyjnej dla dorosłych i młodzieży pn. „Łodzie Wisły” w formie kołozeszytu w rozmiarze 80 x 120 mm,
- broszury informacyjno – edukacyjnej dla dorosłych i młodzieży pn. „Bóbr ekolog” w formie kołozeszytu w poziomie w rozmiarze 105 x 146 mm,
- broszury informacyjno – edukacyjnej dla dorosłych i młodzieży pn. „Zielnik” w formie kołozeszytu w rozmiarze 220 x 220 mm
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79822500-7 - Usługi projektów graficznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp., zgodnie
z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono
żadnej oferty. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 22.10.2025 r. do godz. 11:30
nie została złożona żadna oferta, co stanowi przesłankę unieważnienia postępowania
o udzielenie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.