Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Pabianice oraz jego jednostek działających w formie jednostek budżetowych i zakładu budżetowego w latach 2024 - 2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.um.pabianice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89f5a8eb-6740-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Pabianice oraz jego jednostek działających w formie jednostek budżetowych i zakładu budżetowego w latach 2024 - 20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89f5a8eb-6740-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042785/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Pabianice oraz jego jednostek działających w formie jednostek budżetowych i zakładu budżetowego w latach 2024 - 2027
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437807
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w dniu 30.08.2023 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzania negocjacji na zadanie pn. Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Pabianice oraz jego jednostek działających w formie jednostek budżetowych i zakładu budżetowego w latach 2024 - 2027. W niniejszym postępowaniu w terminie składania ofert, tj. 28.09.2023 r. godz. 9.00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 1) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty. Zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
cd. Informacje dodatkowe
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7593702f-4701-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 389516,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Pabianice oraz jego jednostek
działających w formie jednostek budżetowych i zakładu budżetowego w latach 2024 – 2027.
1) okres prowadzenia bankowej obsługi budżetu wynosi 48 miesięcy, począwszy od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia
2027 roku.
2) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych jednostek Miasta Pabianice realizowane będzie w walucie polskiej (PLN)
lub w walutach wymienialnych, na warunkach określonych w umowach, zgodnych z Szczegółowym opisem przedmiotu
zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji ) i Ogólnymi warunkami umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia do negocjacji).
4.2. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
1) Główny kod CPV:
66110000-4 – Usługi bankowe
2) Dodatkowe kody CPV:
66113000-5 – Usługi udzielania kredytu
4.3. Niniejsze zamówienie nie podlega podziałowi na części.
Podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi wykonania zamówienia a potrzeba
skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić
właściwemu wykonaniu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANTANDER BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057715
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II nr 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-854
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2027-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Opracowanie dokumentacji technicznej na wprowadzenie gazu dla 4 nieruchomości
- Wykonywanie usług hydraulicznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Budowa budynku remizy strażackiej dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Rydzynach
- 18/ZP/TP1/D/25 Dostawa sprzętu medycznego dla PCM SP. z o.o. zamówienie podzielono na 5 części (zadań).
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.poż.
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 3 500 000,00 PLN"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Piława Górna i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2025r. do 31.05.2029r.
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.