Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu przeznaczonego do transportu, dystrybucji i magazynowania wody pitnej dla Gminy Miejskiej Lubawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lubawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzepnikowskiego 9A
1.5.2.) Miejscowość: Lubawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-260
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad-miasta@lubawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lubawa.bip-wm.pl/public/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu przeznaczonego do transportu, dystrybucji i magazynowania wody pitnej dla Gminy Miejskiej Lubawa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76619c31-0d28-4127-977c-51ef660219b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027221/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu przeznaczonego do transportu, dystrybucji i magazynowania wody pitnej dla Gminy Miejskiej Lubawa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://lubawa.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lubawa.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z § X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z § XXI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z § XXI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.20.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 – Dostawa 2 przyczep ze zbiornikiem (cysterną) przeznaczonych do transportu i dystrybucji wody pitnej,
1.1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5A do SWZ.
2. Zadanie realizowane jest jako zakup sprzętu do obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
3. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie informacje dotyczące oferowanych urządzeń (sprzętu)/ produktów, określone wskazane w pkt 1 tabela w kol. 7 formularza ofertowego - za-łącznik nr 1A-1C do SWZ dla przedmiotu zamówienia. Podane informacje muszą odnosić się do oferowanych urządzeń/produktów. Informacje te muszą być tak szczegółowe, by w przypadku występowania różnych konfiguracji urządzeń/produktów możliwe było jednoznaczne stwier-dzenie jakie urządzenie (sprzęt) /produkt jest oferowane przez Wykonawcę.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, musi być zgodny z ofertą Wykonawcy, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, będzie dostarczony przez Wykonawcę na adres wskazany przez Za-mawiającego, nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu sporządzenia oferty.
5. Wykonawca winien ustalić termin dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia z Zamawiającym w terminie 5 dni przed planowaną datą dostawy i odbioru.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy na wskazany przez Zamawiającego adres.
7. Wymagana gwarancja dla części 1-2 wynosi minimum 24 miesiące od daty odbioru. UWAGA Okres gwarancji na oferowane urządzenia jest jednym z kryteriów oceny ofert!!!
8. Wszędzie tam, gdzie zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie para-metrów technicznych takich samych lub lepszych niż wymagane przez Zamawiającego w SWZ. Zamawiający informuje, że w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać składniki użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równo-ważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przy-kładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie para-metrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
10. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowy-mi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przyczepę ze zbiornikiem do transportu i dystrybucji wody pitnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Dostawa urządzenia do paczkowania wody pitnej wraz z montażem,
2.1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5B do SWZ.
3. Zadanie realizowane jest jako zakup sprzętu do obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
4. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie informacje dotyczące oferowanych urządzeń (sprzętu)/ produktów, określone wskazane w pkt 1 tabela w kol. 7 formularza ofertowego - za-łącznik nr 1A-1C do SWZ dla przedmiotu zamówienia. Podane informacje muszą odnosić się do oferowanych urządzeń/produktów. Informacje te muszą być tak szczegółowe, by w przypadku występowania różnych konfiguracji urządzeń/produktów możliwe było jednoznaczne stwierdzenie jakie urządzenie (sprzęt) /produkt jest oferowane przez Wykonawcę.
5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, musi być zgodny z ofertą Wykonawcy, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, będzie dostarczony przez Wykonawcę na adres wskazany przez Za-mawiającego, nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu sporządzenia oferty.
6. Wykonawca winien ustalić termin dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia z Zamawiającym w terminie 5 dni przed planowaną datą dostawy i odbioru.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy na wskazany przez Zamawiającego adres.
8. Wymagana gwarancja dla części 1-2 wynosi minimum 24 miesiące od daty odbioru. UWAGA Okres gwarancji na oferowane urządzenia jest jednym z kryteriów oceny ofert!!!
9. Wszędzie tam, gdzie zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie para-metrów technicznych takich samych lub lepszych niż wymagane przez Zamawiającego w SWZ. Zamawiający informuje, że w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać składniki użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równo-ważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przy-kładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie para-metrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
11. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowy-mi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na urządzenie do paczkowania wody pitnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 3 – Dostawa 2 zbiorników elastycznych do magazynowania wody pitnej,
3.1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5C do SWZ.
4. Zadanie realizowane jest jako zakup sprzętu do obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
5. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie informacje dotyczące oferowanych urządzeń (sprzętu)/ produktów, określone wskazane w pkt 1 tabela w kol. 7 formularza ofertowego - za-łącznik nr 1A-1C do SWZ dla przedmiotu zamówienia. Podane informacje muszą odnosić się do oferowanych urządzeń/produktów. Informacje te muszą być tak szczegółowe, by w przypadku występowania różnych konfiguracji urządzeń/produktów możliwe było jednoznaczne stwierdzenie jakie urządzenie (sprzęt) /produkt jest oferowane przez Wykonawcę.
5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, musi być zgodny z ofertą Wykonawcy, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, będzie dostarczony przez Wykonawcę na adres wskazany przez Za-mawiającego, nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu sporządzenia oferty.
6. Wykonawca winien ustalić termin dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia z Zamawiającym w terminie 5 dni przed planowaną datą dostawy i odbioru.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy na wskazany przez Zamawiającego adres.
8. Wymagana gwarancja dla części 3 wynosi minimum 60 miesięcy od daty odbioru. UWAGA Okres gwarancji na oferowane urządzenia jest jednym z kryteriów oceny ofert!!!
9. Wszędzie tam, gdzie zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie para-metrów technicznych takich samych lub lepszych niż wymagane przez Zamawiającego w SWZ. Zamawiający informuje, że w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać składniki użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równo-ważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przy-kładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie para-metrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
11. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowy-mi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zbiorniki elastyczne do magazynowania wody pitnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o do-puszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Dla Części 1 - Atest PZH (Państwowego Zakładu Higieny) dla przyczep ze zbiornikiem do transportu i dystrybucji wody pitnej,2) Dla Części 2 - Atest PZH (Państwowego Zakładu Higieny) dla urządzenia do paczkowania wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi oraz atest PZH dla folii,
3) Dla Części 3 - Atest PZH (Państwowego Zakładu Higieny) dla zbiorników elastycznych do magazynowania wody pitnej
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Dla Części 1 - Atest PZH (Państwowego Zakładu Higieny) dla przyczep ze zbiornikiem do transportu i dystrybucji wody pitnej,2) Dla Części 2 - Atest PZH (Państwowego Zakładu Higieny) dla urządzenia do paczkowania wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi oraz atest PZH dla folii,
3) Dla Części 3 - Atest PZH (Państwowego Zakładu Higieny) dla zbiorników elastycznych do magazynowania wody pitnej
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Za-łącznik nr 1A i/lub 1B i/lub 1C do SWZ,2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez zamawiającego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ,
3) przedmiotowe środki dowodowe zgodnie z § VIII. SWZ
4) pełnomocnictwo:
a) wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie w szczególności do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy,
b) zapis pkt 3 lit. a stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy,
c) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
(1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
(2) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wy-mienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
(3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został wskazany w załączniku nr 4 do SWZ - projektowepostanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://lubawa.ezamawiajacy.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-06 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-05
INNE PRZETARGI LUBAWA
- Dostawa sprzętu przeznaczonego do transportu, dystrybucji i magazynowania wody pitnej dla Gminy Miejskiej Lubawa
- Dostawa agregatów prądotwórczych dla Gminy Miejskiej Lubawa
więcej: przetargi LUBAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - sprzęt do zaopatrzenia w wodę
- Zakup zestawu do transportu wody pitnej
- Budowa awaryjnego zbiornika do sieci wodociągowej. Część 1 wykonanie i dostawa zbiornika
- Dostawa 5 sztuk beczkowozów do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych, mobilnych zbiorników wody oraz mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa sprzętu, urządzeń i wyposażenia w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Mrągowskiego
więcej: Cysterny do transportu wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





