eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piechowice › Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Piechowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Piechowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Piechowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821612

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kryształowa 49

1.5.2.) Miejscowość: Piechowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-573

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 48 900

1.5.8.) Numer faksu: 75 76 12 274

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piechowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piechowice.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/816529

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Piechowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7701bec3-56e0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057895/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Piechowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403683

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia polega na termomodernizacji budynku Urzędu Miasta w Piechowicach, planowany zakres prac obejmuje: docieplenie ścian zewnętrznych budynku, tj. dwóch elewacji bocznych, ze szpaletami okiennymi od zewnątrz styropianem grafitowym o współczynniku (ʎ=0,031[W/(m2K)]) grubości 16cm w technologii lekkiej-mokrej . Styropian należy mocować do podłoża za pomocą masy klejącej z dodatkiem łączników. Wykończenie ścian elewacji projektuje się jako warstwę tynku mineralnego na podkładzie z siatki szklanej. Elewacje w kolorze zgodnym z kolorystyką budynku widoczną w części graficznej opracowania.
Przedmiotem zamówienia obejmuje również renowację elewacji frontowej.
Przedmiot zamówienia obejmuje odnowienie gzymsów, profili podokiennych i detali architektonicznych na elewacji frontowej, na pozostałych elewacjach projekt przewiduje montaż gotowych gzymsów, profili okiennych, które stworzą kontynuację elementów dekoracyjnych elewacji frontowej. Ściany płaskie 3 elewacji należy wykonać z wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego gr. 3 mm.
DETALE ARCHITEKTONICZNE I ZDOBIENIA ELEWACJI - projekt zakłada odnowienie gzymsów, profili podokiennych i detali architektonicznych na elewacji frontowej. Wymianę istniejących obróbek blacharskich na gzymsach elewacji frontowej z blachy powlekanej w kolorze grafitowy mat - RAL 7024. Na elewacjach bocznych projekt przewiduje montaż gotowych gzymsów, profili podokiennych, opasek okiennych które stworzą kontynuację detali elewacji frontowej i opasek wokół okien. Elementy detali
wykonane ze styropianu pokrytego wyprawą klejową, zbrojoną siatką z włókna szklanego. Kształt i wielkość profilu gzymsu i cokołu przedstawiony został w części graficznej projektu. Boniowanie między okienne należy wykonać z zastosowaniem profili systemowych.
ODWODNIENIEW zakresie robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia należy zdemontować i ponownie zamontować rury spustowe odprowadzające wody opadowe z rynien dachowych.
W ramach przedmiotu zamówienia należy również wykonać przedłużenie na elewacjach bocznych okapów z blachy, w związku z pogrubieniem elewacji o grubość ocieplenia.

ELEWACJE - przed przystąpieniem do ocieplania ścian zewnętrznych należy:
- usunąć elementy, które służyły do mocowania masztu antenowego oraz wszystkie elementy instalacji nieczynnych,
- na wszystkich ścianach od strony zewnętrznej skuć wyprawy tynkarskie do warstwy nośnej i dwukrotnie ją zagruntować preparatem głęboko penetrującym. Ściana frontowa posiada wiele zdobień w postaci gzymsów, opasek okiennych i profili liniowych. Należy zwrócić szczególną uwagę podczas usuwania wypraw tynkarskich, aby nie uszkodzić zdobień. W przypadku ich uszkodzenia bądź widocznych braków elementów dekoracyjnych należy odtworzyć elementy zdobień.
- usunąć istniejącą niekompletną instalacji odgromową.
- ułożyć nową projektowaną instalację odgromową w rurach izolacyjnych i zamocować szafki kontrolne zacisku probierczego o wymiarach 155x110x70mm na wysokości 0,9m nad poziomem terenu (szczegóły instalacji odgromowej w opracowaniu branżowym instalacji elektrycznych). Przedmiot zamówienia obejmuje również obłożenie części górnych elewacji frontowej i jednej elewacji bocznej deskami.

OPIS TECHNICZNY INSTALACJI ODGROMOWEJ I OCHRONY PRZECIPRZEPIĘCIOWEJ.
Budynek usługowy zakwalifikowano do IV klasy instalacji odgromowej. Zwody poziome główne wykonać drutem stalowym ocynkowanym DFe/Zn F 8 umocowanym na wspornikach do pokrycia dachu. Odstępy między wspornikami nie powinny przekraczać 1,5 m. Zachować normatywne promienie zagięcia drutu na załomach konstrukcji dachowej. Przewody odprowadzające wykonać drutem stalowym ocynkowanym DFe/Zn F8 pod ociepleniem w rurach izolacyjnych grubościennych p/t. Przewody zwodów powinny być układane na krawędziach dachu, na częściach wystających dachu oraz na kalenicy jeżeli nachylenie dachu przekracza 10%. Przy połączeniu z uziomem każdy przewód
odprowadzający z wyjątkiem przewodów odprowadzających naturalnych zespolonych z uziomami fundamentowymi ,powinien być wyposażony w zacisk probierczy. Zaciski probiercze umieszczać na wysokości 0,9 m nad powierzchnią ziemi w szafkach kontrolnych wnękowych o wymiarach 155 x 110 x 70 mm wykonać jako rozłączne ,aby można było przewód uziemiający odłączyć od przewodu odprowadzającego dla wykonania pomiarów rezystancji uziemienia. Wszystkie metalowe części budynku znajdujące się na powierzchni dachu powinny być podłączone z najbliższym zwodem lub przewodem odprowadzającym. Przewody uziemiające połączyć przez spawanie z uziomem fundamentowym budynku lub w przypadku braku uziomu fundamentowego w uziomem otokowym lub głębinowym. Instalację odgromową wykonać jako naprężaną. Wszystkie urządzenia dachowe z materiałów izolacyjnych lub przewodzących, które zawierają wyposażenie elektryczne i/lub służące
przetwarzaniu informacji powinny znajdować się w przestrzeni ochronnej układu zwodów.
Po wykonaniu instalacji odgromowej wykonać pomiary rezystancji uziomów, wyniki zaprotokołować. Instalację odgromową wykonać zgodnie z rysunkiem oraz obowiązującymi normami. Rezystancja uziemienia R< 10 W. Jako środek ochrony przed przepięciami atmosferycznymi i łączeniowymi zaprojektowano dwustopniowy system ochrony realizowany przez uniwersalne ochronniki typu klasy drugiej.
ROZBIÓRKA KOMINA
Przedmiot zamówienia obejmuje również rozbiórkę komina ceglanego przybudowanego do elewacji tylnej budynku.
PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE:
1. Powierzchnia dwóch ścian bocznych przewidzianych do ocieplenia – 304,29 m2;
2. Powierzchnia ściany frontowej przewidzianej do renowacji – 123,69 m2 ;
3. Powierzchnia elewacji do deskowania – 38,86 m2;
4. Powierzchnia obróbek blacharskich – 77,75 m2;
5. Demontaż i ponowny montaż rur spustowych śr. 10 cm – dł. 58,30 m;
6. Wymiana przewodów instalacji odgromowej w ciągu poziomym – 66,30 m;
7. Wymiana przewodów instalacji odgromowej w ciągu pionowym – 48,0 m;
8. Rozebranie komina – 15,0 m3.
Uwaga: załączona do postępowania dokumentacja techniczna zawiera większy zakres robót, który nie jest przedmiotem zamówienia. Nie jest objęte przedmiotem zamówienia a uwzględnione w dokumentacji technicznej m.in.: ocieplenie od środka ściany frontowej budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian zewnętrznych, wykonanie ścianek dociskowych fundamentów i ich ocielenie, wymiana pokrycia dachu, wymiana instalacji c.o., wykonanie cokołu z piaskowca. Do wyceny oferty należy przyjąć zakres robót opisany w dokumentacji projektowej (z pominięciem robót nie będących przedmiotem zamówienia), Opisie przedmiotu zamówienia i Przedmiarze Robót, który jest dokumentem jedynie pomocniczym do wyceny oferty.
W Opisie przedmiotu zamówienia określono główne elementy robót, bez uwzględnienia robót towarzyszących, takich jak m.in. ustawienie rusztowań, sporządzenie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy (ul. Kryształowa – droga powiatowa) . Do wyceny oferty należy uwzględnić koszt opłaty za zajęcie pasa drogowego na czas wykonywania robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45454100-5 - Odnawianie

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459899,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459899,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DEK-POL” Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Dariusz Bienias Tomasz Żabierek Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111009757

7.3.3) Ulica: Kolejowa 3-4

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-570

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459899,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.