Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00365947/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż poziomego oznaczenia informacyjno-dotykowego usprawniającego poruszanie się osób z dysfunkcjami wzroku w budynkach UM Rzeszowa przy ul. Okrzei 1, ul. Kopernika 15 i Pl. Ofiar Getta 7
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ee7f29e-23d7-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż poziomego oznaczenia informacyjno-dotykowego usprawniającego poruszanie się osób z dysfunkcjami wzroku w budynkach UM Rzeszowa przy ul. Okrzei 1, ul. Kopernika 15 i Pl. Ofiar Getta 72.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ee7f29e-23d7-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022371/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż poziomego oznaczenia informacyjno-dotykowego usprawniającego poruszanie się osób z dysfunkcjami wzroku w budynkach Urzędu Miasta Rzeszowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program „Dostępna przestrzeń publiczna". Moduł A: likwidacja barier architektonicznych lub informacyjno – komunikacyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego lub ich jednostki organizacyjne; projekt pod nazwą „Poprawa dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej w Urzędzie Miasta Rzeszowa”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365947
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.66.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż poziomego oznaczenia informacyjno – dotykowego ułatwiającego poruszanie się osób z dysfunkcjami wzroku w budynkach Urzędu Miasta Rzeszowa o następującej lokazlizacji: Rzeszów – Pl. Ofiar Getta 7, ul. Kopernika 15, ul. Okrzei 1
Zakres/wielkość:
- Pola uwagi – w ilości 125 szt.
- Pasy uwagi – w ilości ¬104 mb
- Linie naprowadzające – w ilości 324 mb
- Pasy ostrzegawcze zewnętrzne – w ilości 30 mb
- Nakładki antypoślizgowe na stopnie – w ilości 104 mb
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) – stanowiący zał. nr 1 do projektowanych postanowień umowy
stanowiący załącznik do specyfikacji (dostępny w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236836,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236836,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236836,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Przestrzeń Dostępna” Jakub Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7381992165
7.3.3) Ulica: ul. Witkacego 3/189
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-111
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Przestrzeń Dostępna" JAKUB NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
"Przestrzeń Dostępna" JAKUB NOWAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236836,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 877 polegająca na budowie mostu w km 37 + 638 na rz. Wisłok (...) w m. Dąbrówki"
- Sprzedaż i dostawa komory starzeniowej dla Wydziału Medycznego
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli tapicerowanych i foteli biurowych
- Świadczenie na rzecz Pracowników Zamawiającego, Dzieci Pracowników Zamawiającego jak również Osób towarzyszących Pracowników usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych.
- Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz form płatności BLIK w parkomatach zlokalizowanych w SPP w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowań komputerowych dla Wydziału Technologiczno - Przyrodniczego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych na 2026 rok dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Jaśle
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Prudnickiego oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych
- Cz.1-Dostawa wyposażenia sanitarnego; Cz.2-Dostawa oświetlenia sceny i mobilnej pętli indukcyjnej dla niesłyszących; Cz.3-Dostawa sceny składanej modułowej; Cz.4-Dostawa i montaż oznakowania Braille'a
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





