Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00403857/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zimowego zabezpieczania dachów oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11678201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zimowego zabezpieczania dachów oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78db3c03-9eed-448b-aa83-81839bbda071
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041624/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Zimowe zabezpieczenie dachów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403857
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.081.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 743254,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego zabezpieczenia dachów oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.2. Zamówienie podzielone jest na 6 części:
1) Część 1 - zimowe zabezpieczenie budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości położonych w Katowicach, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, Oddział Eksploatacji Budynków (EB) nr 1 – zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1835m² śniegu i lodu, 2555mb sopli i nawisów śnieżnych, wywiezienie 60m³ śniegu i lodu oraz 100 godzin pracy z użyciem podnośnika koszowego (tzw. zwyżki) o wysokości roboczej poniżej 18 m oraz 30 godzin pracy z użyciem podnośnika koszowego o wysokości roboczej powyżej 18 m.
3. Zamawiający nie jest w stanie zagwarantować minimalnych ilości usług (niemożliwa jest do oszacowania ilość opadów śniegu w nadchodzącym sezonie zimowym), które zostaną zlecone przez Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje także, że wskazane w wycenie ofertowej ilości zostaną osiągnięte w trakcie realizacji zamówienia.
Na realizację zamówienia zamawiający zamierza przeznaczyć:
Część-1: 161 929,21 zł brutto.
4. Wykonanie usług będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zgłoszenia potwierdzonego następnie zleceniem, do wyczerpania środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwot określonych w pkt 4 niniejszego rozdziału SWZ. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kwoty przewidzianej na realizację Zamówienia, w oparciu o stawki jednostkowe wskazane w ofercie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem na określone zakresy usług, niezależnie od ilości przewidzianych dla poszczególnych usług wskazanych w wycenie.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił mu całodobowy kontakt telefoniczny z osobami nadzorującymi realizację umowy ze strony Wykonawcy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym szczegółowy wykaz nieruchomości, których dachy mogą wymagać zimowego zabezpieczenia, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, odrębny dla każdej części (Załączniki nr 3 i 4 do SWZ).
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi zasadami współczesnej wiedzy przyrodniczej, przestrzegać zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zagwarantować bezpieczeństwo osób trzecich w pobliżu prowadzonych prac.
UWAGA! Prace będą prowadzone m.in. w centrum miasta na ulicach głównych, przez które przebiega trakcja tramwajowa, gdzie użycie pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym może być utrudnione, podobnie jak dojazd do dachów od strony podwórek z niewielką bramą wjazdową, lub podwórek bez możliwości wjazdu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić konieczność wykonania usługi również innymi metodami (np.: alpinistycznymi) niewymagającymi użycia pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym.
Ww. utrudnienia mogą wystąpić na nieruchomościach znajdujących się na terenie każdego z Oddziałów Eksploatacji Budynków.
10. Wymagany przez Zamawiającego czas gotowości do przystąpienia do wykonania zlecenia awaryjnego to maksymalnie 4 godziny. Wymagany przez Zamawiającego czas realizacji zlecenia awaryjnego to maksymalnie 8 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 149934,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego zabezpieczenia dachów oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.2. Zamówienie podzielone jest na 6 części:
Część 2 - zimowe zabezpieczenie budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości położonych w Katowicach, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, Oddział Eksploatacji Budynków (EB) nr 2 – zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 2170m² śniegu i lodu, 2800mb sopli i nawisów śnieżnych, wywiezienie 55m³ śniegu i lodu oraz 120 godzin pracy przy użyciu tzw. zwyżki o wysokości roboczej poniżej 18 m oraz 20 godzin pracy przy użyciu zwyżki o wysokości roboczej powyżej 18 m.
3. Zamawiający nie jest w stanie zagwarantować minimalnych ilości usług (niemożliwa jest do oszacowania ilość opadów śniegu w nadchodzącym sezonie zimowym), które zostaną zlecone przez Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje także, że wskazane w wycenie ofertowej ilości zostaną osiągnięte w trakcie realizacji zamówienia.
Na realizację zamówienia zamawiający zamierza przeznaczyć: 180 975,60 zł brutto;
4. Wykonanie usług będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zgłoszenia potwierdzonego następnie zleceniem, do wyczerpania środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwot określonych w pkt 4 niniejszego rozdziału SWZ. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kwoty przewidzianej na realizację Zamówienia, w oparciu o stawki jednostkowe wskazane w ofercie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem na określone zakresy usług, niezależnie od ilości przewidzianych dla poszczególnych usług wskazanych w wycenie.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił mu całodobowy kontakt telefoniczny z osobami nadzorującymi realizację umowy ze strony Wykonawcy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym szczegółowy wykaz nieruchomości, których dachy mogą wymagać zimowego zabezpieczenia, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, odrębny dla każdej części (Załączniki nr 3 i 4 do SWZ).
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi zasadami współczesnej wiedzy przyrodniczej, przestrzegać zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zagwarantować bezpieczeństwo osób trzecich w pobliżu prowadzonych prac.
UWAGA! Prace będą prowadzone m.in. w centrum miasta na ulicach głównych, przez które przebiega trakcja tramwajowa, gdzie użycie pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym może być utrudnione, podobnie jak dojazd do dachów od strony podwórek z niewielką bramą wjazdową, lub podwórek bez możliwości wjazdu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić konieczność wykonania usługi również innymi metodami (np.: alpinistycznymi) niewymagającymi użycia pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym.
Ww. utrudnienia mogą wystąpić na nieruchomościach znajdujących się na terenie każdego z Oddziałów Eksploatacji Budynków.
10. Wymagany przez Zamawiającego czas gotowości do przystąpienia do wykonania zlecenia awaryjnego to maksymalnie 4 godziny. Wymagany przez Zamawiającego czas realizacji zlecenia awaryjnego to maksymalnie 8 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 167570,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego zabezpieczenia dachów oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.. 2. Zamówienie podzielone jest na 6 części:Część 3 - zimowe zabezpieczenie budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości położonych w Katowicach, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, Oddział Eksploatacji Budynków (EB) nr 3 – zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 2170m² śniegu i lodu, 2500mb sopli i nawisów śnieżnych, wywiezienie 70m³ śniegu i lodu oraz 100 godzin pracy przy użyciu tzw. zwyżki o wysokości roboczej poniżej 18 m oraz 40 godzin pracy przy użyciu zwyżki o wysokości roboczej powyżej 18 m.
3. Zamawiający nie jest w stanie zagwarantować minimalnych ilości usług (niemożliwa jest do oszacowania ilość opadów śniegu w nadchodzącym sezonie zimowym), które zostaną zlecone przez Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje także, że wskazane w wycenie ofertowej ilości zostaną osiągnięte w trakcie realizacji zamówienia.
Na realizację zamówienia zamawiający zamierza przeznaczyć: 102 675,60 zł brutto.
4. Wykonanie usług będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zgłoszenia potwierdzonego następnie zleceniem, do wyczerpania środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwot określonych w pkt 4 niniejszego rozdziału SWZ. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kwoty przewidzianej na realizację Zamówienia, w oparciu o stawki jednostkowe wskazane w ofercie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem na określone zakresy usług, niezależnie od ilości przewidzianych dla poszczególnych usług wskazanych w wycenie.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił mu całodobowy kontakt telefoniczny z osobami nadzorującymi realizację umowy ze strony Wykonawcy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym szczegółowy wykaz nieruchomości, których dachy mogą wymagać zimowego zabezpieczenia, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, odrębny dla każdej części (Załączniki nr 3 i 4 do SWZ).
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi zasadami współczesnej wiedzy przyrodniczej, przestrzegać zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zagwarantować bezpieczeństwo osób trzecich w pobliżu prowadzonych prac.
UWAGA! Prace będą prowadzone m.in. w centrum miasta na ulicach głównych, przez które przebiega trakcja tramwajowa, gdzie użycie pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym może być utrudnione, podobnie jak dojazd do dachów od strony podwórek z niewielką bramą wjazdową, lub podwórek bez możliwości wjazdu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić konieczność wykonania usługi również innymi metodami (np.: alpinistycznymi) niewymagającymi użycia pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym.
Ww. utrudnienia mogą wystąpić na nieruchomościach znajdujących się na terenie każdego z Oddziałów Eksploatacji Budynków.
10. Wymagany przez Zamawiającego czas gotowości do przystąpienia do wykonania zlecenia awaryjnego to maksymalnie 4 godziny. Wymagany przez Zamawiającego czas realizacji zlecenia awaryjnego to maksymalnie 8 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 95070,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego zabezpieczenia dachów oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.2. Zamówienie podzielone jest na 6 części:
Część 4 - zimowe zabezpieczenie budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości położonych w Katowicach, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, Oddział Eksploatacji Budynków (EB) nr 4 – zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1800m² śniegu i lodu, 2200mb sopli i nawisów śnieżnych, wywiezienie 70m³ śniegu i lodu oraz 80 godzin pracy przy użyciu tzw. zwyżki o wysokości roboczej poniżej 18 m oraz 30 godzin pracy przy użyciu zwyżki o wysokości roboczej powyżej 18 m.
3. Zamawiający nie jest w stanie zagwarantować minimalnych ilości usług (niemożliwa jest do oszacowania ilość opadów śniegu w nadchodzącym sezonie zimowym), które zostaną zlecone przez Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje także, że wskazane w wycenie ofertowej ilości zostaną osiągnięte w trakcie realizacji zamówienia.
Na realizację zamówienia zamawiający zamierza przeznaczyć: 142 776,00 zł brutto;
4. Wykonanie usług będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zgłoszenia potwierdzonego następnie zleceniem, do wyczerpania środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwot określonych w pkt 4 niniejszego rozdziału SWZ. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kwoty przewidzianej na realizację Zamówienia, w oparciu o stawki jednostkowe wskazane w ofercie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem na określone zakresy usług, niezależnie od ilości przewidzianych dla poszczególnych usług wskazanych w wycenie.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił mu całodobowy kontakt telefoniczny z osobami nadzorującymi realizację umowy ze strony Wykonawcy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym szczegółowy wykaz nieruchomości, których dachy mogą wymagać zimowego zabezpieczenia, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, odrębny dla każdej części (Załączniki nr 3 i 4 do SWZ).
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi zasadami współczesnej wiedzy przyrodniczej, przestrzegać zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zagwarantować bezpieczeństwo osób trzecich w pobliżu prowadzonych prac.
UWAGA! Prace będą prowadzone m.in. w centrum miasta na ulicach głównych, przez które przebiega trakcja tramwajowa, gdzie użycie pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym może być utrudnione, podobnie jak dojazd do dachów od strony podwórek z niewielką bramą wjazdową, lub podwórek bez możliwości wjazdu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić konieczność wykonania usługi również innymi metodami (np.: alpinistycznymi) niewymagającymi użycia pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym.
Ww. utrudnienia mogą wystąpić na nieruchomościach znajdujących się na terenie każdego z Oddziałów Eksploatacji Budynków.
10. Wymagany przez Zamawiającego czas gotowości do przystąpienia do wykonania zlecenia awaryjnego to maksymalnie 4 godziny. Wymagany przez Zamawiającego czas realizacji zlecenia awaryjnego to maksymalnie 8 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 132200,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego zabezpieczenia dachów oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.2. Zamówienie podzielone jest na 6 części:
Część 5 - zimowe zabezpieczenie budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości położonych w Katowicach, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, Oddział Eksploatacji Budynków (EB) nr 5 – zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1340m² śniegu i lodu, 1850mb sopli i nawisów śnieżnych, wywiezienie 45m³ śniegu i lodu oraz 70 godzin pracy przy użyciu tzw. zwyżki o wysokości roboczej poniżej 18 m oraz 15 godzin pracy przy użyciu zwyżki o wysokości roboczej powyżej 18 m.
3. Zamawiający nie jest w stanie zagwarantować minimalnych ilości usług (niemożliwa jest do oszacowania ilość opadów śniegu w nadchodzącym sezonie zimowym), które zostaną zlecone przez Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje także, że wskazane w wycenie ofertowej ilości zostaną osiągnięte w trakcie realizacji zamówienia.
Na realizację zamówienia zamawiający zamierza przeznaczyć: 100 931,40 zł brutto.
4. Wykonanie usług będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zgłoszenia potwierdzonego następnie zleceniem, do wyczerpania środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwot określonych w pkt 4 niniejszego rozdziału SWZ. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kwoty przewidzianej na realizację Zamówienia, w oparciu o stawki jednostkowe wskazane w ofercie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem na określone zakresy usług, niezależnie od ilości przewidzianych dla poszczególnych usług wskazanych w wycenie.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił mu całodobowy kontakt telefoniczny z osobami nadzorującymi realizację umowy ze strony Wykonawcy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym szczegółowy wykaz nieruchomości, których dachy mogą wymagać zimowego zabezpieczenia, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, odrębny dla każdej części (Załączniki nr 3 i 4 do SWZ).
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi zasadami współczesnej wiedzy przyrodniczej, przestrzegać zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zagwarantować bezpieczeństwo osób trzecich w pobliżu prowadzonych prac.
UWAGA! Prace będą prowadzone m.in. w centrum miasta na ulicach głównych, przez które przebiega trakcja tramwajowa, gdzie użycie pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym może być utrudnione, podobnie jak dojazd do dachów od strony podwórek z niewielką bramą wjazdową, lub podwórek bez możliwości wjazdu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić konieczność wykonania usługi również innymi metodami (np.: alpinistycznymi) niewymagającymi użycia pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym.
Ww. utrudnienia mogą wystąpić na nieruchomościach znajdujących się na terenie każdego z Oddziałów Eksploatacji Budynków.
10. Wymagany przez Zamawiającego czas gotowości do przystąpienia do wykonania zlecenia awaryjnego to maksymalnie 4 godziny. Wymagany przez Zamawiającego czas realizacji zlecenia awaryjnego to maksymalnie 8 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 93455,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego zabezpieczenia dachów oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.2. Zamówienie podzielone jest na 6 części:
Część 6 - zimowe zabezpieczenie budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości położonych w Katowicach, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, Oddział Eksploatacji Budynków (EB) nr 6 – zamawiający planuje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1510m² śniegu i lodu, 2080mb sopli i nawisów śnieżnych, wywiezienie 50m³ śniegu i lodu oraz 80 godzin pracy przy użyciu tzw. zwyżki o wysokości roboczej poniżej 18 m oraz 20 godzin pracy przy użyciu zwyżki o wysokości roboczej powyżej 18 m.
3. Zamawiający nie jest w stanie zagwarantować minimalnych ilości usług (niemożliwa jest do oszacowania ilość opadów śniegu w nadchodzącym sezonie zimowym), które zostaną zlecone przez Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje także, że wskazane w wycenie ofertowej ilości zostaną osiągnięte w trakcie realizacji zamówienia.
Na realizację zamówienia zamawiający zamierza przeznaczyć: 113 426,68 zł brutto.
4. Wykonanie usług będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zgłoszenia potwierdzonego następnie zleceniem, do wyczerpania środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwot określonych w pkt 4 niniejszego rozdziału SWZ. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kwoty przewidzianej na realizację Zamówienia, w oparciu o stawki jednostkowe wskazane w ofercie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem na określone zakresy usług, niezależnie od ilości przewidzianych dla poszczególnych usług wskazanych w wycenie.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił mu całodobowy kontakt telefoniczny z osobami nadzorującymi realizację umowy ze strony Wykonawcy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym szczegółowy wykaz nieruchomości, których dachy mogą wymagać zimowego zabezpieczenia, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, odrębny dla każdej części (Załączniki nr 3 i 4 do SWZ).
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi zasadami współczesnej wiedzy przyrodniczej, przestrzegać zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zagwarantować bezpieczeństwo osób trzecich w pobliżu prowadzonych prac.
UWAGA! Prace będą prowadzone m.in. w centrum miasta na ulicach głównych, przez które przebiega trakcja tramwajowa, gdzie użycie pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym może być utrudnione, podobnie jak dojazd do dachów od strony podwórek z niewielką bramą wjazdową, lub podwórek bez możliwości wjazdu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić konieczność wykonania usługi również innymi metodami (np.: alpinistycznymi) niewymagającymi użycia pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym.
Ww. utrudnienia mogą wystąpić na nieruchomościach znajdujących się na terenie każdego z Oddziałów Eksploatacji Budynków.
10. Wymagany przez Zamawiającego czas gotowości do przystąpienia do wykonania zlecenia awaryjnego to maksymalnie 4 godziny. Wymagany przez Zamawiającego czas realizacji zlecenia awaryjnego to maksymalnie 8 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 105024,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168426,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168426,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168426,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYGA-DACHY Mariusz Spychalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272288923
7.3.3) Ulica: Świętokrzyska
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-608
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161929,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-01 do 2026-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186354,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186354,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186354,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYGA-DACHY Mariusz Spychalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272288923
7.3.3) Ulica: Świętokrzyska
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-608
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180975,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-01 do 2026-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102234,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205858,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102234,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pogotowie Sanitarne Bartłomiej Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312593378
7.3.3) Ulica: Nowy Świat
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pogotowie Sanitarne BARTŁOMIEJ WÓJCIK
jakie przetargi wygrała firma
Pogotowie Sanitarne BARTŁOMIEJ WÓJCIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102675,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-01 do 2026-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150228,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150228,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150228,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYGA-DACHY Mariusz Spychalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272288923
7.3.3) Ulica: Świętokrzyska
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-608
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142776,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-01 do 2026-04-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138261,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138261,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138261,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYGA-DACHY Mariusz Spychalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272288923
7.3.3) Ulica: Świętokrzyska
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-608
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100931,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-01 do 2026-04-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112107,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112107,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pogotowie Sanitarne Bartłomiej Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312593378
7.3.3) Ulica: Nowy Świat
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pogotowie Sanitarne BARTŁOMIEJ WÓJCIK
jakie przetargi wygrała firma
Pogotowie Sanitarne BARTŁOMIEJ WÓJCIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113426,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-01 do 2026-04-30INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2025/2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
- USŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG NA TERENIE GMINY REDZIKOWO
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026".
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





