eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚwiadczenie usług zimowego zabezpieczania dachów oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zimowego zabezpieczania dachów oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1167820

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług zimowego zabezpieczania dachów oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78db3c03-9eed-448b-aa83-81839bbda071

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041624/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Zimowe zabezpieczenie dachów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403857

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.081.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 743254,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego zabezpieczenia dachów oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.
2. Zamówienie podzielone jest na 6 części:
1) Część 1 - zimowe zabezpieczenie budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości położonych w Katowicach, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, Oddział Eksploatacji Budynków (EB) nr 1 – zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1835m² śniegu i lodu, 2555mb sopli i nawisów śnieżnych, wywiezienie 60m³ śniegu i lodu oraz 100 godzin pracy z użyciem podnośnika koszowego (tzw. zwyżki) o wysokości roboczej poniżej 18 m oraz 30 godzin pracy z użyciem podnośnika koszowego o wysokości roboczej powyżej 18 m.
3. Zamawiający nie jest w stanie zagwarantować minimalnych ilości usług (niemożliwa jest do oszacowania ilość opadów śniegu w nadchodzącym sezonie zimowym), które zostaną zlecone przez Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje także, że wskazane w wycenie ofertowej ilości zostaną osiągnięte w trakcie realizacji zamówienia.
Na realizację zamówienia zamawiający zamierza przeznaczyć:
Część-1: 161 929,21 zł brutto.
4. Wykonanie usług będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zgłoszenia potwierdzonego następnie zleceniem, do wyczerpania środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwot określonych w pkt 4 niniejszego rozdziału SWZ. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kwoty przewidzianej na realizację Zamówienia, w oparciu o stawki jednostkowe wskazane w ofercie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem na określone zakresy usług, niezależnie od ilości przewidzianych dla poszczególnych usług wskazanych w wycenie.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił mu całodobowy kontakt telefoniczny z osobami nadzorującymi realizację umowy ze strony Wykonawcy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym szczegółowy wykaz nieruchomości, których dachy mogą wymagać zimowego zabezpieczenia, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, odrębny dla każdej części (Załączniki nr 3 i 4 do SWZ).
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi zasadami współczesnej wiedzy przyrodniczej, przestrzegać zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zagwarantować bezpieczeństwo osób trzecich w pobliżu prowadzonych prac.
UWAGA! Prace będą prowadzone m.in. w centrum miasta na ulicach głównych, przez które przebiega trakcja tramwajowa, gdzie użycie pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym może być utrudnione, podobnie jak dojazd do dachów od strony podwórek z niewielką bramą wjazdową, lub podwórek bez możliwości wjazdu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić konieczność wykonania usługi również innymi metodami (np.: alpinistycznymi) niewymagającymi użycia pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym.
Ww. utrudnienia mogą wystąpić na nieruchomościach znajdujących się na terenie każdego z Oddziałów Eksploatacji Budynków.
10. Wymagany przez Zamawiającego czas gotowości do przystąpienia do wykonania zlecenia awaryjnego to maksymalnie 4 godziny. Wymagany przez Zamawiającego czas realizacji zlecenia awaryjnego to maksymalnie 8 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 149934,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego zabezpieczenia dachów oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.
2. Zamówienie podzielone jest na 6 części:
Część 2 - zimowe zabezpieczenie budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości położonych w Katowicach, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, Oddział Eksploatacji Budynków (EB) nr 2 – zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 2170m² śniegu i lodu, 2800mb sopli i nawisów śnieżnych, wywiezienie 55m³ śniegu i lodu oraz 120 godzin pracy przy użyciu tzw. zwyżki o wysokości roboczej poniżej 18 m oraz 20 godzin pracy przy użyciu zwyżki o wysokości roboczej powyżej 18 m.
3. Zamawiający nie jest w stanie zagwarantować minimalnych ilości usług (niemożliwa jest do oszacowania ilość opadów śniegu w nadchodzącym sezonie zimowym), które zostaną zlecone przez Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje także, że wskazane w wycenie ofertowej ilości zostaną osiągnięte w trakcie realizacji zamówienia.
Na realizację zamówienia zamawiający zamierza przeznaczyć: 180 975,60 zł brutto;
4. Wykonanie usług będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zgłoszenia potwierdzonego następnie zleceniem, do wyczerpania środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwot określonych w pkt 4 niniejszego rozdziału SWZ. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kwoty przewidzianej na realizację Zamówienia, w oparciu o stawki jednostkowe wskazane w ofercie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem na określone zakresy usług, niezależnie od ilości przewidzianych dla poszczególnych usług wskazanych w wycenie.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił mu całodobowy kontakt telefoniczny z osobami nadzorującymi realizację umowy ze strony Wykonawcy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym szczegółowy wykaz nieruchomości, których dachy mogą wymagać zimowego zabezpieczenia, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, odrębny dla każdej części (Załączniki nr 3 i 4 do SWZ).
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi zasadami współczesnej wiedzy przyrodniczej, przestrzegać zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zagwarantować bezpieczeństwo osób trzecich w pobliżu prowadzonych prac.
UWAGA! Prace będą prowadzone m.in. w centrum miasta na ulicach głównych, przez które przebiega trakcja tramwajowa, gdzie użycie pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym może być utrudnione, podobnie jak dojazd do dachów od strony podwórek z niewielką bramą wjazdową, lub podwórek bez możliwości wjazdu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić konieczność wykonania usługi również innymi metodami (np.: alpinistycznymi) niewymagającymi użycia pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym.
Ww. utrudnienia mogą wystąpić na nieruchomościach znajdujących się na terenie każdego z Oddziałów Eksploatacji Budynków.
10. Wymagany przez Zamawiającego czas gotowości do przystąpienia do wykonania zlecenia awaryjnego to maksymalnie 4 godziny. Wymagany przez Zamawiającego czas realizacji zlecenia awaryjnego to maksymalnie 8 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 167570,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego zabezpieczenia dachów oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.. 2. Zamówienie podzielone jest na 6 części:
Część 3 - zimowe zabezpieczenie budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości położonych w Katowicach, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, Oddział Eksploatacji Budynków (EB) nr 3 – zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 2170m² śniegu i lodu, 2500mb sopli i nawisów śnieżnych, wywiezienie 70m³ śniegu i lodu oraz 100 godzin pracy przy użyciu tzw. zwyżki o wysokości roboczej poniżej 18 m oraz 40 godzin pracy przy użyciu zwyżki o wysokości roboczej powyżej 18 m.
3. Zamawiający nie jest w stanie zagwarantować minimalnych ilości usług (niemożliwa jest do oszacowania ilość opadów śniegu w nadchodzącym sezonie zimowym), które zostaną zlecone przez Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje także, że wskazane w wycenie ofertowej ilości zostaną osiągnięte w trakcie realizacji zamówienia.
Na realizację zamówienia zamawiający zamierza przeznaczyć: 102 675,60 zł brutto.
4. Wykonanie usług będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zgłoszenia potwierdzonego następnie zleceniem, do wyczerpania środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwot określonych w pkt 4 niniejszego rozdziału SWZ. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kwoty przewidzianej na realizację Zamówienia, w oparciu o stawki jednostkowe wskazane w ofercie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem na określone zakresy usług, niezależnie od ilości przewidzianych dla poszczególnych usług wskazanych w wycenie.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił mu całodobowy kontakt telefoniczny z osobami nadzorującymi realizację umowy ze strony Wykonawcy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym szczegółowy wykaz nieruchomości, których dachy mogą wymagać zimowego zabezpieczenia, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, odrębny dla każdej części (Załączniki nr 3 i 4 do SWZ).
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi zasadami współczesnej wiedzy przyrodniczej, przestrzegać zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zagwarantować bezpieczeństwo osób trzecich w pobliżu prowadzonych prac.
UWAGA! Prace będą prowadzone m.in. w centrum miasta na ulicach głównych, przez które przebiega trakcja tramwajowa, gdzie użycie pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym może być utrudnione, podobnie jak dojazd do dachów od strony podwórek z niewielką bramą wjazdową, lub podwórek bez możliwości wjazdu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić konieczność wykonania usługi również innymi metodami (np.: alpinistycznymi) niewymagającymi użycia pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym.
Ww. utrudnienia mogą wystąpić na nieruchomościach znajdujących się na terenie każdego z Oddziałów Eksploatacji Budynków.
10. Wymagany przez Zamawiającego czas gotowości do przystąpienia do wykonania zlecenia awaryjnego to maksymalnie 4 godziny. Wymagany przez Zamawiającego czas realizacji zlecenia awaryjnego to maksymalnie 8 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 95070,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego zabezpieczenia dachów oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.
2. Zamówienie podzielone jest na 6 części:
Część 4 - zimowe zabezpieczenie budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości położonych w Katowicach, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, Oddział Eksploatacji Budynków (EB) nr 4 – zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1800m² śniegu i lodu, 2200mb sopli i nawisów śnieżnych, wywiezienie 70m³ śniegu i lodu oraz 80 godzin pracy przy użyciu tzw. zwyżki o wysokości roboczej poniżej 18 m oraz 30 godzin pracy przy użyciu zwyżki o wysokości roboczej powyżej 18 m.
3. Zamawiający nie jest w stanie zagwarantować minimalnych ilości usług (niemożliwa jest do oszacowania ilość opadów śniegu w nadchodzącym sezonie zimowym), które zostaną zlecone przez Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje także, że wskazane w wycenie ofertowej ilości zostaną osiągnięte w trakcie realizacji zamówienia.
Na realizację zamówienia zamawiający zamierza przeznaczyć: 142 776,00 zł brutto;
4. Wykonanie usług będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zgłoszenia potwierdzonego następnie zleceniem, do wyczerpania środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwot określonych w pkt 4 niniejszego rozdziału SWZ. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kwoty przewidzianej na realizację Zamówienia, w oparciu o stawki jednostkowe wskazane w ofercie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem na określone zakresy usług, niezależnie od ilości przewidzianych dla poszczególnych usług wskazanych w wycenie.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił mu całodobowy kontakt telefoniczny z osobami nadzorującymi realizację umowy ze strony Wykonawcy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym szczegółowy wykaz nieruchomości, których dachy mogą wymagać zimowego zabezpieczenia, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, odrębny dla każdej części (Załączniki nr 3 i 4 do SWZ).
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi zasadami współczesnej wiedzy przyrodniczej, przestrzegać zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zagwarantować bezpieczeństwo osób trzecich w pobliżu prowadzonych prac.
UWAGA! Prace będą prowadzone m.in. w centrum miasta na ulicach głównych, przez które przebiega trakcja tramwajowa, gdzie użycie pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym może być utrudnione, podobnie jak dojazd do dachów od strony podwórek z niewielką bramą wjazdową, lub podwórek bez możliwości wjazdu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić konieczność wykonania usługi również innymi metodami (np.: alpinistycznymi) niewymagającymi użycia pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym.
Ww. utrudnienia mogą wystąpić na nieruchomościach znajdujących się na terenie każdego z Oddziałów Eksploatacji Budynków.
10. Wymagany przez Zamawiającego czas gotowości do przystąpienia do wykonania zlecenia awaryjnego to maksymalnie 4 godziny. Wymagany przez Zamawiającego czas realizacji zlecenia awaryjnego to maksymalnie 8 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 132200,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego zabezpieczenia dachów oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.
2. Zamówienie podzielone jest na 6 części:
Część 5 - zimowe zabezpieczenie budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości położonych w Katowicach, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, Oddział Eksploatacji Budynków (EB) nr 5 – zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1340m² śniegu i lodu, 1850mb sopli i nawisów śnieżnych, wywiezienie 45m³ śniegu i lodu oraz 70 godzin pracy przy użyciu tzw. zwyżki o wysokości roboczej poniżej 18 m oraz 15 godzin pracy przy użyciu zwyżki o wysokości roboczej powyżej 18 m.
3. Zamawiający nie jest w stanie zagwarantować minimalnych ilości usług (niemożliwa jest do oszacowania ilość opadów śniegu w nadchodzącym sezonie zimowym), które zostaną zlecone przez Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje także, że wskazane w wycenie ofertowej ilości zostaną osiągnięte w trakcie realizacji zamówienia.
Na realizację zamówienia zamawiający zamierza przeznaczyć: 100 931,40 zł brutto.
4. Wykonanie usług będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zgłoszenia potwierdzonego następnie zleceniem, do wyczerpania środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwot określonych w pkt 4 niniejszego rozdziału SWZ. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kwoty przewidzianej na realizację Zamówienia, w oparciu o stawki jednostkowe wskazane w ofercie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem na określone zakresy usług, niezależnie od ilości przewidzianych dla poszczególnych usług wskazanych w wycenie.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił mu całodobowy kontakt telefoniczny z osobami nadzorującymi realizację umowy ze strony Wykonawcy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym szczegółowy wykaz nieruchomości, których dachy mogą wymagać zimowego zabezpieczenia, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, odrębny dla każdej części (Załączniki nr 3 i 4 do SWZ).
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi zasadami współczesnej wiedzy przyrodniczej, przestrzegać zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zagwarantować bezpieczeństwo osób trzecich w pobliżu prowadzonych prac.
UWAGA! Prace będą prowadzone m.in. w centrum miasta na ulicach głównych, przez które przebiega trakcja tramwajowa, gdzie użycie pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym może być utrudnione, podobnie jak dojazd do dachów od strony podwórek z niewielką bramą wjazdową, lub podwórek bez możliwości wjazdu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić konieczność wykonania usługi również innymi metodami (np.: alpinistycznymi) niewymagającymi użycia pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym.
Ww. utrudnienia mogą wystąpić na nieruchomościach znajdujących się na terenie każdego z Oddziałów Eksploatacji Budynków.
10. Wymagany przez Zamawiającego czas gotowości do przystąpienia do wykonania zlecenia awaryjnego to maksymalnie 4 godziny. Wymagany przez Zamawiającego czas realizacji zlecenia awaryjnego to maksymalnie 8 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 93455,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego zabezpieczenia dachów oraz wywozu śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.
2. Zamówienie podzielone jest na 6 części:
Część 6 - zimowe zabezpieczenie budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości położonych w Katowicach, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, Oddział Eksploatacji Budynków (EB) nr 6 – zamawiający planuje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1510m² śniegu i lodu, 2080mb sopli i nawisów śnieżnych, wywiezienie 50m³ śniegu i lodu oraz 80 godzin pracy przy użyciu tzw. zwyżki o wysokości roboczej poniżej 18 m oraz 20 godzin pracy przy użyciu zwyżki o wysokości roboczej powyżej 18 m.
3. Zamawiający nie jest w stanie zagwarantować minimalnych ilości usług (niemożliwa jest do oszacowania ilość opadów śniegu w nadchodzącym sezonie zimowym), które zostaną zlecone przez Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje także, że wskazane w wycenie ofertowej ilości zostaną osiągnięte w trakcie realizacji zamówienia.
Na realizację zamówienia zamawiający zamierza przeznaczyć: 113 426,68 zł brutto.
4. Wykonanie usług będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zgłoszenia potwierdzonego następnie zleceniem, do wyczerpania środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwot określonych w pkt 4 niniejszego rozdziału SWZ. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kwoty przewidzianej na realizację Zamówienia, w oparciu o stawki jednostkowe wskazane w ofercie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem na określone zakresy usług, niezależnie od ilości przewidzianych dla poszczególnych usług wskazanych w wycenie.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił mu całodobowy kontakt telefoniczny z osobami nadzorującymi realizację umowy ze strony Wykonawcy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym szczegółowy wykaz nieruchomości, których dachy mogą wymagać zimowego zabezpieczenia, zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, odrębny dla każdej części (Załączniki nr 3 i 4 do SWZ).
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi zasadami współczesnej wiedzy przyrodniczej, przestrzegać zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zagwarantować bezpieczeństwo osób trzecich w pobliżu prowadzonych prac.
UWAGA! Prace będą prowadzone m.in. w centrum miasta na ulicach głównych, przez które przebiega trakcja tramwajowa, gdzie użycie pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym może być utrudnione, podobnie jak dojazd do dachów od strony podwórek z niewielką bramą wjazdową, lub podwórek bez możliwości wjazdu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić konieczność wykonania usługi również innymi metodami (np.: alpinistycznymi) niewymagającymi użycia pojazdu z wysięgnikiem/podnośnikiem koszowym.
Ww. utrudnienia mogą wystąpić na nieruchomościach znajdujących się na terenie każdego z Oddziałów Eksploatacji Budynków.
10. Wymagany przez Zamawiającego czas gotowości do przystąpienia do wykonania zlecenia awaryjnego to maksymalnie 4 godziny. Wymagany przez Zamawiającego czas realizacji zlecenia awaryjnego to maksymalnie 8 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 105024,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168426,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168426,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168426,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYGA-DACHY Mariusz Spychalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272288923

7.3.3) Ulica: Świętokrzyska

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-608

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161929,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-01 do 2026-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186354,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186354,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186354,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYGA-DACHY Mariusz Spychalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272288923

7.3.3) Ulica: Świętokrzyska

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-608

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180975,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-01 do 2026-04-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102234,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205858,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102234,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pogotowie Sanitarne Bartłomiej Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312593378

7.3.3) Ulica: Nowy Świat

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102675,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-01 do 2026-04-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150228,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150228,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150228,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYGA-DACHY Mariusz Spychalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272288923

7.3.3) Ulica: Świętokrzyska

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-608

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142776,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-01 do 2026-04-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138261,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138261,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138261,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYGA-DACHY Mariusz Spychalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272288923

7.3.3) Ulica: Świętokrzyska

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-608

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100931,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-01 do 2026-04-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112107,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112107,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pogotowie Sanitarne Bartłomiej Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312593378

7.3.3) Ulica: Nowy Świat

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113426,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-01 do 2026-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.