Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00401557/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
- 2022/BZP 00422750/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-03
- 2022/BZP 00427963/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa BRD na drogach krajowych nr 17, 19, 74 w województwie lubelskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ w LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-075
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publ_Lublin@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa BRD na drogach krajowych nr 17, 19, 74 w województwie lubelskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0528969e-4f74-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077119/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Poprawa brd na drogach krajowych nr 17, 19, 76 w woj. lubelskim
2.1.11 Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK74 na obszarze działania Rejonu w Zamościu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401557/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/LU.D-3.2411.22.2022.db
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe zamówienie będzie polegało na poprawie BRD na przejściach dla pieszych poprzez zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia dedykowanego (SSOD) lub zmianę systemu zasilania istniejącego oświetlenia dedykowanego z wykonaniem przyłącza do sieci energetycznej. Zamówienie będzie wykonane zgodnie z wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych 01- 2018.07.20 WR-D-41-4.Część 1: Montaż znaków podświetlanych z pulsatorem D-6 wraz z doświetleniem przejść dla pieszych na terenie działania Rejonu w Zamościu
droga krajowa nr 17 oraz wykonaniem oświetlenia drogowego (strefa przejściowa) systemem tradycyjnym: 1) m. Krynice w km 196+380 (dodatkowo wykonanie strefy przejściowej), 2) m. Sumin w km 200+500 (dodatkowo wykonanie strefy przejściowej)”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 370046,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe zamówienie będzie polegało na poprawie BRD na przejściach dla pieszych poprzez zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia dedykowanego (SSOD) lub zmianę systemu zasilania istniejącego oświetlenia dedykowanego z wykonaniem przyłącza do sieci energetycznej. Zamówienie będzie wykonane zgodnie z wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych 01- 2018.07.20 WR-D-41-4.Część 2: Montaż znaków podświetlanych z pulsatorem D-6 wraz z doświetleniem przejść dla pieszych na terenie działania Rejonu w Zamościu
droga krajowa nr 17 w systemie „ projektuj i buduj”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 347008,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe zamówienie będzie polegało na poprawie BRD na przejściach dla pieszych poprzez zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia dedykowanego (SSOD) lub zmianę systemu zasilania istniejącego oświetlenia dedykowanego z wykonaniem przyłącza do sieci energetycznej. Zamówienie będzie wykonane zgodnie z wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych 01- 2018.07.20 WR-D-41-4.Część 3: Budowa oświetlenia drogowego i urządzeń brd na przejściu dla pieszych na DK19 w km. 222+397 w m. Kąkolewnica w systemie tradycyjnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 248258,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe zamówienie będzie polegało na poprawie BRD na przejściach dla pieszych poprzez zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia dedykowanego (SSOD) lub zmianę systemu zasilania istniejącego oświetlenia dedykowanego z wykonaniem przyłącza do sieci energetycznej. Zamówienie będzie wykonane zgodnie z wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych 01- 2018.07.20 WR-D-41-4.Część 4: Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK74 na obszarze działania Rejonu w Zamościu w systemie „projektuj i buduj”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 1794207,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na to, że cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może jej zwiększyć do ceny tej oferty, Zamawiający unieważnia ww. postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 656759,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 886625,55 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na to, że cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może jej zwiększyć do ceny tej oferty, Zamawiający unieważnia ww. postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 713424,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 826615,35 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na to, że cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może jej zwiększyć do ceny tej oferty, Zamawiający unieważnia ww. postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492783,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569394,49 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2920607,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3125309,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2920607,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIOMAN GROUP Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792050063
7.3.4) Miejscowość: Łysomice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-148
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MR Instal Makowski Spółka Jawna z siedzibą w Łodzi w zakresie robót: elektrycznych prac montażowo - budowlanych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2920607,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa papieru ozdobnego oraz papieru do drukarek, kserokopiarek, ploterów dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie zaangażowanych we wdrażanie programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego(...)
- 34/24 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę leków
- "Dostawa jaj na potrzeby Kuchni COZL"
- Dostawa "opasek bezpieczeństwa"- urządzeń z wyświetlaczem do świadczenia usługi opieki na odległość oraz świadczenie usługi całodobowego monitoringu przez centrum teleopieki.
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części.
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W w m. Korczew
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
- Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej w Sochoniach o świetlicę wiejską
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.