Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00485715/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie Ośrodków Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Inowrocław
w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław – by żyło nam się piękniej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Inowrocław - Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093042606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Metalowców 3
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cusgminainowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inowroclaw.naszcus.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e3c3662-4051-4f83-8260-dbdea4c6b7991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie Ośrodków Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Inowrocławw ramach projektu „Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław – by żyło nam się piękniej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e3c3662-4051-4f83-8260-dbdea4c6b799
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00110975/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Prowadzenie Ośrodków Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Inowrocław w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych - by żyło nam się piękniej"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 Europejski Fundusz Społeczny Plus Priorytet 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego Działania 08.24 Usługi społeczne i zdrowotne Nr FEKP.08.24-IZ.00-0006/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485715
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS.FK.27.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie Ośrodków Wsparcia Dziennego – Klubów Samopomocy (dalej OWD-KS) w 7 świetlicach wiejskich z terenu Gminy Inowrocław.
OWD-KS będą przeznaczone dla kobiet i mężczyzn z terenu Gminy Inowrocław województwa kujawsko-pomorskiego, w szczególności dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i ich otoczenia, ze względu na wiek, stan zdrowia i niepełnosprawność (dalej uczestników), czynne średnio 1-2 dni w tygodniu, w dogodnym dla nich czasie, rano i popołudniu, do uzgodnienia.
Zakłada się, że każdy OWS-KS będzie funkcjonował średnio 77 h w 2025 r., 132 h w 2026 r. i 132 h w 2027 r. Za godzinę świadczenia usługi rozumie się godzinę zegarową. Pod pojęciem liczby godzin świadczonych usług należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług bez czynności przygotowawczych tzn. bez czasu potrzebnego na dojście lub dojazd.
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby godzin świadczonych usług oraz liczby uczestników w zależności od rzeczywistych potrzeb.
Rekrutacja uczestników i uczestniczek do projektu będzie prowadzona w sposób ciągły w okresie realizacji projektu 2025-2027 przez pracowników Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław (CUS), w tym przez: Koordynatora Indywidualnych Planów Usług Społecznych (dalej KIPUS) oraz Organizatora Usług Społecznych (OUS). Listy uczestników każdego OWD-KS oraz ewentualne zmiany będą przekazywane wykonawcy przez Zamawiającego.
Założono liczbę uczestników na 120, w tym 110 kobiet i 10 mężczyzn.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
1) zapewnienie co najmniej dwóch osób do prowadzenia zajęć opiekuńczych o charakterze terapeutycznym (jedna osoba może prowadzić zajęcia w więcej niż w jednym OWD-KS), w szczególności:
a) arteterapii tj. terapii poprzez sztukę np. rzeźbę, malarstwo, taniec, czy śpiew,
b) ludoterapii tj. terapii przez zabawę w formie przystosowanej do możliwości seniorów czy osób niepełnosprawnych, np. gry planszowe czy edukacyjne, zabawy towarzyskie,
c) ergoterpapii tj. formy psychoterapii i rehabilitacji ruchowej, usprawniającej funkcjonowanie człowieka w życiu prywatnym, społecznym i zawodowym, w szczególności: stolarstwo, garncarstwo i ceramika, wikliniarstwo, metaloplastyka, krawiectwo, dziewiarstwo, hafciarstwo, kaletnictwo, ogrodnictwo, tkactwo, praca przy komputerze,
d) socjoterapii, w której wykorzystuje się interakcje społeczne do poprawy funkcjonowania psychicznego i społecznego, w celu terapeutycznym, edukacyjnym, rozwojowym, w szczególności praca z grupą (technika kręgu) m. in.: psychodrama, rysunek terapeutyczny, muzykoterapia, choreoterapia, biblioterapia;
2) zapewnienie w każdym OWD-KS jednego opiekuna, którego obowiązkiem będzie:
a) współpraca i pomoc osobie prowadzącej zajęcia o charakterze terapeutycznym przy prowadzeniu zajęć oraz podczas wyjazdów uczestników i imprez integracyjnych;
b) podejmowanie działań interwencyjnych w momencie zagrożenia życia i zdrowia uczestników;
c) zapewnienie uczestnikom projektu stały kontakt telefoniczny z opiekunem OWD-KS;
d) współpraca z OUS w zakresie ustalania harmonogramu spotkań; prowadzenia dokumentacji dotyczącej działalności OWD-KS, wsparcia uczestników projektu;
e) przestrzeganie zasad etyki zawodowej, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
3) organizacja wyjazdów uczestników (powyżej 6 godzin), 2 wyjazdy rocznie w każdym OWD-KS, stawka 270,00 zł/osobę obejmuje transport, bilety wstępu, posiłek;
4) organizacja uroczystości o charakterze integracyjnym, 2 rocznie w każdym OWD-KS, np. spotkanie bożonarodzeniowe, wielkanocne, Dzień Babci, Dzień Matki, powitanie wiosny, lata, jesieni, Dzień Seniora - w zależności od preferencji uczestników; stawka 284,56 zł/osobę obejmuje atrakcje, oprawę muzyczną, posiłek;
5) przygotowanie materiałów na zajęcia terapeutyczne w zależności od tematyki zajęć - przyjęta stawka 500 zł/osobę rocznie;
6) zapewnienie dla uczestników zajęć herbaty – wydatek na ten cel nie powinien przekroczyć kwoty 430,00 zł w okresie obowiązywania umowy;
6) opracowanie programu oraz harmonogramu zajęć, wymagającego akceptacji OUS;
7) kompletowanie dokumentów finansowo-księgowych;
6) uzgadnianie preliminarza wydatków z OUS;
7) prowadzenie dokumentacji działalności merytorycznej OWD-KS: harmonogramu zajęć, imiennej listy obecności potwierdzonej podpisami uczestników, dzienników zajęć, w których należy udokumentować wszystkie zajęcia z uczestnikami;
8) składanie Dyrektorowi CUS sprawozdań w formie pisemnej z pobytu uczestników w OWD-KS oraz z wyjazdów i imprez integracyjnych:
a) co 3 miesiące, nie później jak do 15 dnia następnego miesiąca,
b) roczne do 10 stycznia następnego roku,
c) na koniec okresu obowiązywania umowy; .
9) zapewnienie ochrony poufności i bezpieczeństwa danych osobowych uczestników;
10) pokrycie kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu przed upływem terminu składania ofert wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest niezasadne.Okolicznościami, które pociągają za sobą bezcelowość prowadzenia postępowania jest w szczególności potrzeba rozpatrzenia przez Zamawiającego możliwości dopuszczenia w przedmiotowym postępowaniu składania ofert częścio¬wych a także rozpatrzenie innego wariantu realizacji zamówienia.
Unieważnienie postępowania na tym etapie zapobiegnie pozyskaniu przez Zamawiającego nieodpowiedniego lub niepożądanego świadczenia, co pozwoli zachować zasady celowości i efektywności wydatków publicznych. Jednocześnie unieważnienie postępowania przed terminem składania ofert ochroni potencjalnych wykonawców przed ponoszeniem daremnych kosztów uczestnictwa w nim.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Naprawa nawierzchni mineralnej wodoprzepuszczalnej alejek na terenie Parku Solankowego w Inowrocławiu
- Doposażenie Gminy Inowrocław w wyposażenie niezbędne do realizacji zadań OL i OC
- Doposażenie Gminy Inowrocław w sprzęt niezbędny do realizacji zadań OL i OC
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki w ramach zadania: Zapewnienie ciągłości dostaw żywności, produktów leczniczych, wody pitnej w tym awaryjnych ujęć wody i budowa lokalnych studni.
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS Żory usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w 2026 r.
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej w okresie od 01.01.2026 roku do 31.12.2026 roku.
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Brańszczyk
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie miasta Międzyrzec Podlaski w 2026 roku
- Wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania na terenie gminy Miasta Gostynina od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Świadczenie usług medycznych dla potrzeb Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





