Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00452671/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka części budynku warsztatowo-biurowego wraz z jego przebudową i wykonaniem nowej konstrukcji dachu oraz zmianą jego sposobu użytkowania na budynek garażowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zwoleński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Władysława Jagiełły 4
1.5.2.) Miejscowość: Zwoleń
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-700
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zwolenpowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolenpowiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.zwolenpowiat.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka części budynku warsztatowo-biurowego wraz z jego przebudową i wykonaniem nowej konstrukcji dachu oraz zmianą jego sposobu użytkowania na budynek garażowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7263000b-9d6d-471f-9926-7cee312dff80
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025407/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbiórka części budynku warsztatowo-biurowego wraz z jego przebudową i wykonaniem nowej konstrukcji dachu oraz zmianą jego sposobu użytkowania na budynek garażowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452671
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Rozbiórka części budynku warsztatowo-biurowego wraz z jego przebudową i wykonaniem nowej konstrukcji dachu oraz zmianą jego sposobu użytkowania na budynek garażowy.
Zadanie swoim zakresem obejmujące m.in.:
1) Roboty rozbiórkowe, w tym:
a) rozbiórka pierwszego piętra budynku,
b) rozbiórka wewnętrznej klatki schodowej,
c) demontaż elementów konstrukcyjnych kolidujących z projektowanymi rozwiązaniami.
2) Uzupełnienie ścian i stropów, w tym:
a) wykonanie ścian osłonowych nad stropem,
b) wykonanie wieńców, trzpieni żelbetowych, podciągów, stropu,
c) przebudowa kominów wentylacyjnych,
d) wykonanie prac zbrojarskich i betonowych zgodnie z dokumentacją projektową.
3) Wykonanie nowego dachu, w tym:
a) montaż konstrukcji nośnej dachu,
b) wykonanie pokrycia z blachy powlekanej wraz z obróbkami blacharskimi,
c) wykonanie okapu (podsufitki),
d) montaż rynien i rur spustowych,
e) wykonanie kanału wentylacji grawitacyjnej wyprowadzonego ponad dach.
4) Montaż drzwi wejściowych, w tym:
a) demontaż istniejących drzwi zewnętrznych,
b) dostawa i montaż nowych drzwi wejściowych zgodnie z dokumentacją projektową i wymaganiami technicznymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213310-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z transportem drogowym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262522-6 - Roboty murarskie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179683,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197030,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179683,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DANBUD Daniel Wojdat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142803312
7.3.3) Ulica: Radomski 35
7.3.4) Miejscowość: Jedlnia Letnisko
7.3.5) Kod pocztowy: 26-630
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179683,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wymiana stolarki drzwiowej w gmachu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Roboty budowlane remontowe istniejących nawierzchni utwardzonych na terenie bazy sprzętu i transportu Zamawiającego- etap I
- Remont dwóch pomieszczeń w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
- Przebudowa drogi w miejscowości Sarnów - etap II
- Wykonanie robót remontowych w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu
- Rozbudowa szlaku rowerowego "Bug rajem turysty" na terenie Gminy Siemiatycze
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





