Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00501891/01 - Wynik z dnia 2023-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie zmian w Systemie Pobyt i portalu Modułu Obsługi Spraw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd do Spraw Cudzoziemców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017315012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszykowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-564
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@udsc.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://udsc.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zmian w Systemie Pobyt i portalu Modułu Obsługi Spraw2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ecfbd2b-8862-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach projektu nr 1/8-2018/BK-FAMI pt. „Modernizacja Systemu Pobyt v.2 w zakresie utworzenia Modułu Obsługi Spraw”, współfinansowanego w ramach Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
Możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 została przewidziana w ramach przetargu nieograniczonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 20/MODERNIZACJA SYSTEMU POBYT-2/PN/22. W ramach zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o
których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 polegających w szczególności na świadczeniu usług o tym
samym charakterze w stosunku do innego podsystemu/modułu Systemu Pobyt ściśle
współpracującego z Systemem Pobyt do wysokości 3.000.000,00 zł brutto. Całkowita wartość przedmiotowego zamówienia została uwzględniona przy
obliczaniu łącznej wartości szacunkowej zamówienia. Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu
podobnych usług, tj. usług świadczenia usług projektowo – programistycznych w celu rozwoju
Systemu Pobyt i Modułu Obsługi Spraw. Zamówienie zostanie powierzone Wykonawcy zamówienia
podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 63/SYSTEM POBYT/WR/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 393305,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie na rzecz Zamawiającego usług informatyczno –
programistyczno – wdrożeniowych polegających na wykonaniu zmian w Systemie Pobyt (zwany
dalej Systemem) i portalu Modułu Obsługi Spraw (zwanym dalej portalem MOS). Zaówienie
obejmuje przygotowanie następujących zmian:
a) utworzenie podstawowego mechanizmu komunikacji masowej w MOS,
b) utworzenie mechanizmu wersjonowania artykułów w sekcji informacyjnej,
c) przygotowanie i wdrożenie zmian dotyczących obsługi i funkcjonowania wniosków
w portalu Moduł Obsługi Spraw oraz w odpowiednich rejestrach SI Pobyt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Axians IT Services Poland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260300641
7.3.3) Ulica: Postepu 21D
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AXIANS IT SERVICES POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AXIANS IT SERVICES POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463255,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-08INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
- Zarządzanie środowiskiem bazodanowym Oracle wraz ze wsparciem.
- Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora - ARR S.A. w Koninie
- Inwentaryzacja obiektów sieci wodociągowej w gminie Lipowa, opracowanie dokumentacji i wdrożenie systemu nadzoru i kontroli.
- Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wdrożeniem.
więcej: Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.