eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2023 - 2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2023 – 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PLESZEWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pleszewie. Wydział Nieruchomości, Inwestycji i Rozwoju.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 79

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 627429652

1.5.8.) Numer faksu: +48 627429665

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatpleszewski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatpleszewski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/7dd4885b-b496-4a59-8e3d-b82b3f06cb1b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2023 – 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c297a5b-6a34-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502689

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035614/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie na lata 2023 – 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452007/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NR.272.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych zwyczajnych jednorzędowych, dwurzędowych, motocyklowych, ciągnikowych, motorowerowych, indywidualnych, samochodowych jednorzędowych zmniejszonych i zabytkowych, zabytkowych motocyklowych, tymczasowych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych, oraz odbiór i złomowanie tablic wycofanych. Szacuje się następujące ilości dostaw tablic rejestracyjnych: tablice zwyczajne jednorzędowe - 20.000 sztuk, tablice zwyczajne dwurzędowe - 300 sztuk, tablice motocykl, ciągnik – 1.400 sztuk, tablice motorower - 400 sztuk, tablice indywidualne samochodowa - 400 sztuk, tablice indywidualna motocyklowa - 10 sztuk, tablice zabytkowe samochodowe - 30 sztuk, tablice zabytkowe motocyklowe -20 sztuk, tablice tymczasowe samochodowe - 200 sztuk, tablice tymczasowe motocyklowe - 30 sztuk, tablice tymczasowe motorowerowe – 30 sztuk, tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 300 sztuk. 3. Wskazane ilości tablic są ilościami szacunkowymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały wobec zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości tablic. 4. Dostarczane tablice rejestracyjne muszą być zgodne ze wzorami i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby zamawiającego, w szczególności z: 1). Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2022 r. poz. 988 ze zm); 2). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 31.08.2022r w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów ( t.j. Dz. U z 2022, poz. 1847 ze zm.); 3). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546); 4). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 547); 5). Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012r w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (tj. Dz.U z 2022r poz. 1885). 5. Wykonawca udzieli zamawiającemu na czas trwania umowy licencję na korzystanie z oprogramowania umożliwiającego składanie zamówień drogą elektroniczną. 6. Odbiór i złomowanie tablic. 1).Odbiór i złomowanie tablic musi odbywać się zgodnie z przepisami prawa określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( t.j Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm ); 2). Odbiór i likwidacja wycofywanych tablic będzie się odbywała na koszt wykonawcy; 3). Odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych odbywać się będzie przynajmniej raz na miesiąc z siedziby zamawiającego. 4). W okresie jednego roku szacuje się odbiór i złomowanie około 12.000 tablic wycofanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928470-3 - Elementy oznakowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498032,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498032,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498032,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Utal Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631537295

7.3.3) Ulica: Gruszczyn, ul. Katarzyńska 9

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 62-006

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498032,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.