Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00440252/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Świdnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748500400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab3fa91e-7239-43ae-b158-80370e349ff2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058478/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup urządzeń i oprogramowania oraz usług konfiguracji, wdrożenia i szkolenia z obsługi zakupionego sprzętu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Cyberbezpieczny Samorząd”, w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: - Zaawansowane usługi cyfrowe, działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/2344/ FERC.02.02-CS.01-001/23/20242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440252
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.272.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 182821,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1: Dostawa serwera ActiveDirectory z 150 licencjami cal dla Starostwa realizowane w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”, w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: - Zaawansowane usługi cyfrowe, działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/2344/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 zawartej ze Skarbem Państwa, w imieniu którego działa Centrum Projektów Polska CyfrowaCyfrowa na lata 2014 – 2020, działanie REACT-EU. Dysponentem środków jest Centrum Projektów Polska Cyfrowa.4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Zadanie nr 2: Dostawa serwera ActiveDirectory z 50 licencjami cal dla PCPR realizowane w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”, w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: - Zaawansowane usługi cyfrowe, działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/2344/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 zawartej ze Skarbem Państwa, w imieniu którego działa Centrum Projektów Polska CyfrowaCyfrowa na lata 2014 – 2020, działanie REACT-EU. Dysponentem środków jest Centrum Projektów Polska Cyfrowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Zadanie nr 3: Zakup zewnętrznego streamera RDX oraz 4 wymiennych nośników na kopie zapasowe dla PCPR
realizowane w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”, w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: - Zaawansowane usługi cyfrowe, działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/2344/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 zawartej ze Skarbem Państwa, w imieniu którego działa Centrum Projektów Polska CyfrowaCyfrowa na lata 2014 – 2020, działanie REACT-EU. Dysponentem środków jest Centrum Projektów Polska Cyfrowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 4686,53 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Zadanie nr 4: Zakup urządzeń pamięci masowej NAS z dyskami dla Starostwa,
realizowane w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”, w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: - Zaawansowane usługi cyfrowe, działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/2344/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 zawartej ze Skarbem Państwa, w imieniu którego działa Centrum Projektów Polska CyfrowaCyfrowa na lata 2014 – 2020, działanie REACT-EU. Dysponentem środków jest Centrum Projektów Polska Cyfrowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 53485,66 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Zadanie nr 5: Zakup systemu Backup dla Starostwa ,
realizowane w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”, w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: - Zaawansowane usługi cyfrowe, działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/2344/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 zawartej ze Skarbem Państwa, w imieniu którego działa Centrum Projektów Polska CyfrowaCyfrowa na lata 2014 – 2020, działanie REACT-EU. Dysponentem środków jest Centrum Projektów Polska Cyfrowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 29649,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASTER SOLUTION IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6343047412
7.3.3) Ulica: Modelarska 18
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-142
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASTER SOLUTION IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6343047412
7.3.3) Ulica: ul. Modelarska 18
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-142
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie nr 3 Zakup zewnętrznego streamera RDX oraz 4 wymiennych nośników na kopie zapasowe dla PCPR - zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63440,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76235,40 EUR
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74737,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEXTDATA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5243016239
7.3.3) Ulica: ul. Konwaliowa 7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-194
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74737,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30258,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35313,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30258,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKANET Wojciech Oleś, Stanisław Zygor Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542398848
7.3.3) Ulica: ul. Porcelanowa 19
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-246
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30258,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Transformacja energetyczna budynków mieszkalnych w celu ograniczenia niskiej emisji w Gminie Świdnica" - ETAP II
- Sprzątanie pomieszczeń w Sądzie Rejonowym w Świdnicy, terenu wokół posesji, pomieszczeń archiwalnych w SO w Świdnicy oraz pomieszczeń w Ośrodku Kuratorskim nr 1 w Świdnicy i nr 4 w Świebodzicach
- Zakup samochodu osobowego elektrycznego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- "OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU OKRĘGOWEGO W ŚWIDNICY I SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 w Świdnicy, położonego przy pl. Św. Małgorzaty 15 w Świdnicy (...).
- Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludności
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kontrolerów do dronów oraz wyposażenia pracowni projektowania sieci na potrzeby BCU w Miechowie
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- "Dostawa urządzeń sieciowych (UTM i access point) wraz z instalacją, konfiguracją i modernizacją zabezpieczeń brzegowych sieci LAN w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
- Dzierżawa modułów programów: Petrel, Techlog, Petromod lub równoważnych - na okres 1 miesiąca na potrzeby WGGiOŚ
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





