eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › "Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@legnica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-695e7e0e-5a7f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037333/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 „Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420206/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1. 18.39.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Świadczenie usług polegających na bieżącym utrzymaniu i eksploatacji szaletów miejskich (tradycyjnych i automatycznych) zlokalizowanych na terenie miasta Legnica z zachowaniem higieny i czystości oraz wymogami sanitarnymi.
2. Wykaz lokalizacji szaletów publicznych:
a) ul. Piastowska / M.C. Skłodowskiej,
b) ul. Czarnieckiego,
c) ul. Wrocławska/Plac Klasztorny,
d) ul. Szkolna,
e) Al. Orła Białego / Hetmańska,
f) ul. Górnicza,
g) Pl. Zamkowy / Brama Głogowska / szalet automatyczny/,
h) ul. Piastowska /szalet automatyczny/,
i) ul. Muzealna – Złotoryjska / szalet automatyczny/,
j) Park Miejski – Muszla Koncertowa – 2 toalety automatyczne.
3. Godziny otwarcia szaletów ustala się następująco:
a) tradycyjnych:
1) szalet przy ul. Piastowskiej /M.C.Skłodowskiej czynny od poniedziałku do piątku od 9.00 do 14.00,
2) szalet przy ul. Czarnieckiego od poniedziałku do piątku od 11.00 do 17.30
3) szalet przy ul. Wrocławska/Plac Klasztorny od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00,
4)szalet przy ul. Szkolnej czynny od poniedziałku do piątku od 10.00 do14.30,
5) szalet przy Al. Orła Białego/Hetmańskiej czynny:
- w okresie od 1 stycznia do 14 kwietnia i od 1 października do 31 grudnia - od poniedziałku do piątku w godz. 11.00 do 15.00,
- w okresie od 15 kwietnia do 30 września – od poniedziałku do piątku w godz. 13.00 do 17.00
- w soboty i niedziele w godz. 10.00 do 18.00
6) szalet ul. Górnicza czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 16.00, w soboty od 8.00 do 14.00, (w okresie letnim tj. od maja do końca września od godz. 7.00 do 16.00 w soboty od 7.00 do 16.00).
b) automatycznych:
1) toaleta przy Pl. Zamkowym/Bramie Głogowskiej – czynna całodobowo,
2) toaleta przy ul. Piastowskiej - czynna całodobowo,
3) toaleta przy ul. Muzealnej – czynna całodobowo
4) dwie toalety w Parku Miejskim – Muszla Koncertowa – czynne całodobowo (planowany termin uruchomienia 1 maja 2023 roku).
4. Ustala się następujący zakres usług świadczonych przez Wykonawcę:
1) bieżąca konserwacja i naprawa urządzeń sanitarnych, elektrycznych i wentylacyjnych zamontowanych w szaletach,
2) zakup oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych w wyniku eksploatacji nie nadających się do naprawy części zamiennych oraz urządzeń związanych z funkcjonowaniem szaletów,
3) usuwanie aktów wandalizmu: zakup, wymiana, naprawa urządzeń związanych z funkcjonowaniem szaletów, do kwoty 5.000,00 zł, za każdy przypadek z osobna, na jednym obiekcie
4) utrzymanie w stałej czystości pomieszczeń szaletów i ich bezpośredniego otoczenia (zakresy utrzymania otoczenia wybranych szaletów w czystości i porządku wskazane na złączniku mapowym Nr 1 do umowy,
5) zakup oraz uzupełnianie w szaletach środków czystości i higieny,
6) konserwacja i malowanie stolarki okiennej i drzwi, malowania ścian zewnętrznych i wewnętrznych oraz sufitów, naprawy tynków, posadzek, czyszczenia, konserwacja, naprawy rynien i rur spustowych oraz
pokrycia dachów /szalety tradycyjne/, mycia powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych oraz daszków szaletów automatycznych wg potrzeb,
7) umieszczenie na zewnątrz i wewnątrz obiektów szaletów informacji o wysokości opłat za korzystanie z szaletów oraz godzin otwarcia szaletów,
8) bieżące usuwanie graffiti,
9) usuwanie awarii powstałych w szaletach. Czas reakcji na podjęcie działań związanych z usunięciem awarii,
10) wykonanie wszelkich zaleceń pokontrolnych Zamawiającego lub innych organów kontrolnych, w wyznaczonym terminie,
11) ponoszenie wszelkich opłat związanych z dostawą mediów oraz wywozem nieczystości,
12) ponoszenie opłat z tytułu udzielenia kar, mandatów przez służby sanitarne lub inne kontrolne organy,
13) przeprowadzenie kontroli ( jeden raz w okresie trwania umowy) stanu technicznego obiektów szaletów miejskich zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane.
5. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do sprzedaży biletów w szaletach tradycyjnych, a w szaletach automatycznych do cotygodniowego opróżniania kasetki z bilonem.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zakresu usługi określony w § 1 projektu umowy i załącznika- Rozdział 3 swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 363000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PIOBART s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bartosz Sprengel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9581712504

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-231

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Pobór opłat , nadzór nad pracownikami , prace konserwatorskie - PAJA” Paulina Boruszewska


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.