eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Dostawa sprzętu sportowego i specjalistycznego oraz wyposażenia dla szkół podstawowych w Nowym Mieście Lubawskim w ramach projektu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu sportowego i specjalistycznego oraz wyposażenia dla szkół podstawowych w Nowym Mieście Lubawskim w ramach projektu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA NOWE MIASTO LUBAWSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umnowemiasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umnowemiasto.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f2a633f-56cc-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu sportowego i specjalistycznego oraz wyposażenia dla szkół podstawowych w Nowym Mieście Lubawskim w ramach projektu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f2a633f-56cc-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. "Szkoła na miarę XXI wieku – poprawa warunków edukacji ogólnokształcącej szkół podstawowych w Nowym Mieście Lubawskim" RPWM.09.03.04-28-0033/22

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403424

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – dostawa wyposażenia sal gimnastycznych, w tym:
− bramki aluminiowe – 2 szt.,
− zestaw gum oporowych do ćwiczeń 5 szt. – 5 szt.,
− platforma do balansowania – 5 szt.,
− piłka gimnastyczna z wypustkami – 5 szt.,
− materac gimnastyczny składany – 5 szt.,
− mata do ćwiczeń – 20 szt.,
− zestaw pasów do ćwiczeń – 10 szt.,
− roller piankowy – 10 szt.,
− hula hop z gąbką – 20 szt.,
− skakanka z łożyskiem ze skóry – 20 szt.,
− step do ćwiczeń 3-stopniowy – 10 szt.,
− poduszka sensomotoryczna + pompka – 5 szt.,
− piłka ręczna 47-49 cm – 10 szt.,
− piłka ręczna 50-52 cm – 10 szt.,
− piłka nożna – 10 szt.,
− ławka gimnastyczna – 3 szt.,
− materac gimnastyczny – 5 szt.,
− lina do wspinania – 1 szt.,
− piłka lekarska 1 kg – 5 szt.,
− hula hop – 10 szt.,
− blok startowy – 5 szt.,
− taśma miernicza – 1 szt.,
− zestaw z regulowaną wysokością – laska + podstawka – 10 szt.,
− laska gimnastyczna – 20 szt.,
− tyczka łukowa – 10 szt.,
− piłka palantowa – 5 szt.,
− woreczki gimnastyczne – 2 szt.,
− wstążka gimnastyczna – 10 szt.,
− zestaw do gry w boule – 2 szt.,
− tarcza z woreczkami do rzutów – 2 szt.,
− worek do skakania – 10 szt.,
− zestaw do siatkonogi – 1 szt.,
− tablica do koszykówki i obręcz – 4 szt.,
− siatka do badmintona – 2 szt.,
− rakietka do badmintona – 10 szt.,
− lotki z piór (zestaw 3 szt.) – 20 kpl.,
− tablica wyników – 3 szt.,
− płotek lekkoatletyczny samowstający – 10 szt.,
− pachołek treningowy PCV z otworami– 10 szt.,
− zegar interwałowy – 1 szt.,
− bramka piłkarska – 2 szt.,
− stół do tenisa stołowego – 2 szt.,
− rakietka do tenisa stołowego – 10 szt.,
− piłeczki do tenisa stołowego (zestaw 12 szt.) – 20 szt.,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku D do SWZ.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.5.) Wartość części: 32325,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – dostawa wyposażenia sal integracji sensorycznej, w tym:
− Zestaw do integracji sensorycznej – 2 szt., w skład którego wchodzą:
• zawieszenie (6 haków) – 1 szt.,
• platforma wisząca – 1 szt.,
• huśtawka terapeutyczna – 1 szt.,
• huśtawka „T” – 1 szt.,
• konik – 1 szt.,
• hamak terapeutyczny – 1 szt.,
• helikopter – 1 szt.,
• deska do ćwiczeń równoważnych – 1 szt.,
• deska rotacyjna – 1 szt.,
• trampolina – 1 szt.,
• deskorolka – 1 szt.,
• beczka – 1 szt.,
• huśtawka grzybek – 1 szt.,
• platforma wisząca okrągła – 1 szt.,
• materace składane – 5 szt.,
• klin – 1 szt.,
• gruszka rehabilitacyjna – 1 szt.,
• piłki do stymulacji sensoryczne – 5 szt.,
• piłki gimnastyczne – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku D do SWZ.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.5.) Wartość części: 27081,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – dostawa wyposażenia siłowni, w tym:
• Przyrząd wielofunkcyjny dla 6 os. – 2 szt.
• Ławka do treningu mięśni grzbietu – 2 szt.
• Przyrząd do treningu mięśni brzucha – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku D do SWZ.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.5.) Wartość części: 72952,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39093,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40607,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39093,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAL-SPORT PAWEŁ KALITA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690086783

7.3.3) Ulica: Trembeckiego 11a

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-234

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39093,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Kazimierz Ligas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 008307070

7.3.3) Ulica: Zielona 1

7.3.4) Miejscowość: Chrząstowice

7.3.5) Kod pocztowy: 46-053

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92373,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92373,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92373,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEWIM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 710264985

7.3.3) Ulica: Targowa 2

7.3.4) Miejscowość: Sobolew

7.3.5) Kod pocztowy: 08-460

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92373,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.