eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoDoposażenie międzygminnego - powiatowego magazynu ds. zarządzania kryzysowego Powiatu Radomszczańskiego



Ogłoszenie z dnia 2025-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie międzygminnego – powiatowego magazynu ds. zarządzania kryzysowego Powiatu Radomszczańskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomszczański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leszka Czarnego 22

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446858944

1.5.8.) Numer faksu: 446834335

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radomszczanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1170047

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie międzygminnego – powiatowego magazynu ds. zarządzania kryzysowego Powiatu Radomszczańskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff85d948-284a-40b9-b04d-1f081d5180ea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042859/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Doposażenie Międzygminnego - powiatowego magazynu ds. zarządzania kryzysowego Powiatu Radomszczańskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468660

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.24.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160895,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następującego sprzętu:
- lampa oświetleniowa z masztem do dużych powierzchni – 4 szt.;
- megafon przenośny – 4 szt.;
- kask ochronny – 56 szt.;
- kilof 1,5 kg – 6 szt.;
- kilof 2,5 kg – 7 szt.;
- taczka – 4 szt.;
- szczotka uliczna, szerokość 40 cm – 25 szt.;
- szczotka uliczna, szerokość 80 cm – 25 szt.;
- łom stalowy, długość 600 mm – 5 szt.;
- łom stalowy, długość 700 mm – 5 szt.;
- nożyce do drutu, średnica cięcia max. 4 mm – 1 szt.;
- nożyce do drutu, średnica cięcia max. 6 mm – 1 szt.;
- nożyce do drutu, średnica cięcia max. 10 mm – 1 szt.;
- nożyce do drutu, średnica cięcia max. 12 mm – 1 szt.;
- młotek 500 g – 5 szt.;
- młotek 1000 g – 5 szt.;
- worki na piasek – 24 021 szt.;
- izolacje termiczna – 1 szt.;
- torba narzędziowa z wyposażeniem – 3 szt.;
- piła tarczowa do stali i betonu – 2 szt.;
- pilarka do drewna – 2 szt.;
- kanister – 5 szt.;
- osuszacz powietrza – 3 szt.

Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć przedmiot umowy bezpośrednio do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Radomsku, adres: ul. Żeromskiego 19, 97-500 Radomsko, gdzie znajduje się międzygminny – powiatowy magazyn ds. zarządzania kryzysowego.

2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określa Załącznik nr 4 do SWZ.

4. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa
„lub równoważne”. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informacje o stosowaniu rozwiązań równoważnych w Formularzu
ofertowym w pkt 10 Pozostałe informacje. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna rozwiązanie, które w przypadku norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów
referencji technicznych gwarantuje osiągnięcie poziomów parametrów, funkcjonalności i właściwości niezbędnych do uzyskania certyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przy czym w przypadku podania norm zamawiający za równoważne uzna automatycznie nowsze wersje tych samych norm, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku wymogów dotyczących funkcjonalności i wydajności gwarantuje uzyskanie wartości przyjętych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w zakresie wskazanych tam cech, parametrów i właściwości.
Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60 % odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

32343200-1 - Megafony

18444000-3 - Ochronne nakrycia głowy

44511300-8 - Motyki, kilofy, grace, widły i grabie oraz grabki plażowe

43320000-2 - Urządzenia budowlane

39224200-0 - Szczotki

44512400-6 - Nożyce do cięcia drutu

44512300-5 - Młotki

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

44512930-0 - Skrzynki narzędziowe

43812000-8 - Piły

44611410-3 - Zbiorniki do przechowywania oleju

39721320-1 - Osuszacze powietrza

4.5.5.) Wartość części: 76155,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa agregatów prądotwórczych przenośnych – 4 szt.

Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć przedmiot umowy bezpośrednio do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Radomsku, adres: ul. Żeromskiego 19, 97-500 Radomsko, gdzie znajduje się międzygminny – powiatowy magazyn ds. zarządzania kryzysowego oraz w terminie do 7 dni od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do przeszkolenia personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i zasad działania urządzeń.

2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określa Załącznik nr 4 do SWZ.

4. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa
„lub równoważne”. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informacje o stosowaniu rozwiązań równoważnych w Formularzu
ofertowym w pkt 10 Pozostałe informacje. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna rozwiązanie, które w przypadku norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów
referencji technicznych gwarantuje osiągnięcie poziomów parametrów, funkcjonalności i właściwości niezbędnych do uzyskania certyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przy czym w przypadku podania norm zamawiający za równoważne uzna automatycznie nowsze wersje tych samych norm, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku wymogów dotyczących funkcjonalności i wydajności gwarantuje uzyskanie wartości przyjętych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w zakresie wskazanych tam cech, parametrów i właściwości.
Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60 % odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 53739,84 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drona – 1 szt.

Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć przedmiot umowy bezpośrednio do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Radomsku, adres: ul. Żeromskiego 19, 97-500 Radomsko, gdzie znajduje się międzygminny – powiatowy magazyn ds. zarządzania kryzysowego oraz w terminie do 7 dni od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do przeszkolenia personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i zasad działania urządzeń.

2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określa Załącznik nr 4 do SWZ.

4. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa
„lub równoważne”. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informacje o stosowaniu rozwiązań równoważnych w Formularzu
ofertowym w pkt 10 Pozostałe informacje. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna rozwiązanie, które w przypadku norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów
referencji technicznych gwarantuje osiągnięcie poziomów parametrów, funkcjonalności i właściwości niezbędnych do uzyskania certyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przy czym w przypadku podania norm zamawiający za równoważne uzna automatycznie nowsze wersje tych samych norm, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku wymogów dotyczących funkcjonalności i wydajności gwarantuje uzyskanie wartości przyjętych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w zakresie wskazanych tam cech, parametrów i właściwości.
Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60 % odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne

4.5.5.) Wartość części: 31000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, ponieważ do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 20 października 2025 roku do godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, ponieważ do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 20 października 2025 roku do godz. 9:00 nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27334,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27334,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NaviGate Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793109171

7.3.3) Ulica: Wadowicka 8A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-415

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27334,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.