Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
NAJEM DŁUGOTERMINOWY (36 MIESIĘCY) SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z ZABUDOWĄ TYPU ŚMIECIARKA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W OSTROWI MAZOWIECKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550733679
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 66
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 645-73-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gkostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gkostrow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
NAJEM DŁUGOTERMINOWY (36 MIESIĘCY) SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z ZABUDOWĄ TYPU ŚMIECIARKA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1f0f2fb-31ff-4045-b5c6-964c7dbcefb3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
e-propublico.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy on-line działającej pod adresem https://e-ProPublico.pl 2. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy:1)ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. – o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej lub 2) podpisu zaufanego, zgodnie z art. 3 pkt 14austawy z 17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publicznelub3) podpisu osobistego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych. 3. Szczegóły dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej określone są w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych. 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o., ul. Bolesława Prusa 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka, osobą reprezentującą Administratora Danych jest Prezes Zarządu. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych poprzez adres e-mail: ido@gkostrow.pl 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. dane będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, a w szczególnych przypadkach - na podstawie Państwa zgody albo w związku z wykonywaniem umowy, której są Państwo stroną. 4. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Państwa danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.5. W zakresie danych osobowych Państwa dotyczących, przysługują Państwu następujące prawa:• prawo dostępu do danych osobowych,• prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,• prawo do usunięcia danych – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,• prawo ograniczenia przetwarzania –prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO, •prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,• prawo do cofnięcia zgody – tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,• prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych. 6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 7. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. 8. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZIN.260.28.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest najem na okres 36 m-cy śmieciarki jednokomorowej na podwoziu 3-osiowym przeznaczonej do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych, z opcją wykupu.
Parametry zabudowy:
1. Zabudowa nie starsza niż 2024 rok.
2. Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych.
3. Zabudowa montowana na dzielonej ramie, połączona elastycznie z podwoziem.
4. Skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, każda ze ścian zbiornika wykonana z pojedynczego jednolitego arkusza stali (brak spawów).
5. Podłoga skrzyni ładunkowej o owalnych kształtach, wykonana ze stali trudnościeralnej o grubości min. 6 mm.
6. Pojemność skrzyni ładunkowej min. 22 m3.
7. Wanna załadowcza wykonana z blachy trudnościeralnej o grubości dna min. 6 mm, boki o grubości min. 4 mm.
8. Objętość kosza zasypowego min. 2,5 m3.
9. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym.
10. Mechanizm zgniatania liniowo – płytowy (szufladowy).
11. Prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy.
12. Możliwość wysunięcia płyty zgniatającej poza skrzynię ładunkową celem dokładnego oczyszczenia skrzyni.
13. Urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno-pneumatycznie.
14. Możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym, ciągłym oraz pojedynczym.
15. Możliwość sterowania urządzeniem zasypowym umieszczonym po obu stronach odwłoka.
16. Możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy.
17. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów.
18. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy.
19. Automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego.
20. Stopień zagęszczenia odpadów min. 6:1.
21. Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym – wariant: surowce wtórne, odpady zielone. Sterowanie odbywa się z kabiny kierowcy.
22. Krawędź kosza zasypowego z otwieraną klapą umożliwiającą ręczny załadunek odpadów niewymiarowych i wielkogabarytowych.
23. Urządzenie załadowcze uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami 80, 110, 120, 240, 1100 litrów.
24. Część tylna (odwłok) z automatyczną blokadą i odblokowywaniem.
25. Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami automatycznie informującymi kierowcę o tym, który stopień jest zajęty oraz dającymi możliwość:
- ograniczenia prędkości do 30 km/h,
- uniemożliwienia manewru cofania pojazdu,
- rozłączenia układu ugniatania.
26. Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka.
27. Uszczelka zamontowana dookoła płyty zgniatającej (idealnie czyste wnętrze skrzyni ładunkowej).
28. Rura odpływowa z zaworem na odcieki umieszczona w najniższym punkcie dna skrzyni ładunkowej.
29. Kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor w kabinie kierowcy.
30. Zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana wg tabeli RAL.
31. Oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło alarmowe „kogut” z tyłu pojazdu.
32. Reflektor roboczy z tyłu zabudowy.
33. Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku.
34. Dno zbiornika wykonane ze stali trudnościeralnej o parametrach min. HB 450 lub inna stal konstrukcyjna o zbliżonych parametrach.
35. Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia, opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej przez osoby nadzorujące pracę obsługi.
36. Możliwość wykonania autodiagnozy sprawności układu elektrycznego przez kierowcę.
37. Możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania.
38. Zabudowa odpowiadająca najnowszym wytycznym CE.
39. Zabudowa wykonana zgodnie z obecnie obowiązującymi normami.
40. Wykonawca dostarczy deklarację zgodności CE dla zabudowy.
41. Świadectwo homologacji dla kompletnego pojazdu ważne w dniu składania oferty lub dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i rejestracji pojazdu zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.
42. Układ centralnego smarowania w przypadku występowania więcej niż dwóch punktów smarnych w zabudowie.
43. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia w języku polskim: instrukcji obsługi, katalogu części zamiennych, przeszkolenie dwóch pracowników z jego obsług.
Parametry podwozia:
1. Podwozie nie starsze niż 2024 rok.
2. Przebieg: nie więcej niż 50 000 km.
3. Podwozie 3-osiowe o DMC min. 26 000 kg.
4. Silnik wysokoprężny 5 lub 6 cylindrowy o mocy 235-243 kW i momencie obrotowym min. 1 200 Nm spełniający normę EURO 6.
5. Silnik o pojemności 7,5 – 9,9 l.
6. Stalowa miska olejowa. Zamawiający nie dopuszcza silnika z miską olejową z odpornego na uderzenia tworzywa sztucznego.
7. Skrzynia biegów automatyczna lub zautomatyzowana.
8. Hamulec silnikowy o mocy min. 170 kW
9. Fabryczna przystawka odbioru mocy od silnika o momencie min. 600 Nm.
10. Blokada mechanizmu różnicowego.
11. Preferowane przełożenie mostu 4, 12 (wymóg nieobligatoryjny)
12. Nośność osi przedniej min. 8 ton, nośność tylnego zawieszenia min. 19 ton.
13. Tylny most z zwolnicami - funkcja dociążenie osi napędowej i zwolnienia osi wleczonej (warunek konieczny) (mechanizm dociążeniowy osi napędowej, który zmniejsza ciśnienie w miechach osi wleczonej).
14. Zamawiający dopuści rozwiązanie pojazdu, w którym układ napędowy jest realizowany przez półosie.
15. Tylne zawieszenie pneumatyczne - sterowanie dwukanałowe.
16. Sterowanie obrotami biegu jałowego w trakcie jazdy.
17. Opony o rozmiarze 315/80/R22.5
18. Koło zapasowe.
19. Kabina 3 miejscowa: fotel kierowcy pneumatyczny z wbudowanym pasem bezpieczeństwa.
20. Klimatyzacja fabryczna.
21. Gniazdo 12V + 24 V na desce rozdzielczej.
22. Szyby sterowane elektrycznie.
23. Bez szyby tylnej.
24. Lusterka wsteczne sterowane elektrycznie.
25. Radio samochodowe.
26. Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach.
27. Wydech skierowany do dołu.
28. Chwyt powietrza na wysokości kabiny.
29. Fabryczna osłona przeciwsłoneczna zewnętrzna tzw. blenda.
30. Fabryczna belka do mocowania osprzętu na dachu (oświetlenie)
31. Zderzak z tworzywa sztucznego 3-częściowy z narożnikami stalowymi. (dopuszczalny: zderzakiem 3-częściowym w całości wykonanym z tworzywa sztucznego lub ze stali.)
32. Światła do jazdy dziennej.
33. Zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego o pojemności min. 215 l oraz zbiornik Ad-Blue o pojemności min. 32 l.
34. Akumulatory o pojemności min. 185 Ah bezobsługowe.
35. Mechaniczne sterowanie wyłącznikiem akumulatorów.
36. Moduł elektroniczny dla producentów nadwozi z funkcjami dodatkowymi przez szynę CAN.
37. Brzęczyk biegu wstecznego.
38. Skrzynia na worki min. 100 l mocowana z boku samochodu pod zabudową.
Wyposażenie dodatkowe:
1. Dwa komplety kluczy
2. Gaśnica
3. Apteczka
4. Trójkąt ostrzegawczy
5. Dywaniki gumowe
6. Pokrowce na siedzenia
7. Tablica „ODPADY” na przedniej części kabiny.
Serwis podwozia i zabudowy oddalony nie dalej niż 140 km od siedziby Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2028-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami określonymi w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena wykupu
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum 100 000,00 złotychWykonawca powinien dysponować zakładem zajmującym się serwisem podwozia i zabudowy oddalonym nie dalej niż 140 km od siedziby Zamawiającego.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000,00 zł
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), wadiumSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:1) zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia – w trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony mogą dokonać odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano,
2) zmiana wynagrodzenia umownego na skutek dokonania waloryzacji na zasadach określonych w umowie.
3) zmiana treści umowy w wyniku sprostowania oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-30 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-28
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- NAJEM DŁUGOTERMINOWY (36 MIESIĘCY) SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z ZABUDOWĄ TYPU ŚMIECIARKA
- Przeprowadzenie prac konserwatorskich przy kaplicy grobowej rodziny Nowców na cmentarzu parafialnym w Ostrowi Mazowieckiej.
- Kompleksowe wykonanie instalacji stałych urządzeń gaśniczych zraszaczowych w obiektach Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Starym Lubiejewie
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa w powiecie ostrowskim wraz z usługami z zak. cyberbezpieczeństwa w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd,Mobilny magazyn OLiOC
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- Przebudowa i remont części Przedszkola Samorządowego w Komorowie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NAJEM DŁUGOTERMINOWY (36 MIESIĘCY) SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z ZABUDOWĄ TYPU ŚMIECIARKA
- Dostawa śmieciarki jednokomorowej
- Dostawa samochodu bus DOKA brygadowa do przewozu osób, maszyn i narzędzi z wywrotką w ramach zadania pn. wyposażeniu Centrum Integracji Społecznej w Nowym Mieście nad Pilicą
- "Dostawa pojazdu specjalistycznego z urządzeniem hakowym i przyczepą do odbioru odpadów"
- Dostawa pojazdu specjalistycznego do wywozu nieczystości stałych z zabudową 1-komorową typu śmieciarka o pojemności załadowczą minimum 16 m3
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo - ciężarowego o napędzie elektrycznym N2 do odbierania selektywnych odpadów (śmieci) wraz z dwustanowiskową stacją ładowania.
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.