eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywna dostawa gazu skroplonego propan (CN 271112) do celów grzewczych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa gazu skroplonego propan (CN 271112) do celów grzewczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-068

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa gazu skroplonego propan (CN 271112) do celów grzewczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0417e1a-21a2-479d-9854-de4c7c6493ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00501433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00276874/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa gazu skroplonego propan (CN 271112) do celów grzewczych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0417e1a-21a2-479d-9854-de4c7c6493ac

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f0417e1a-21a2-479d-985
4-de4c7c6493ac

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń opisane zostały w dokumencie udostępnionym na Platformie e-Zamówienia pt. komunikacja w postępowaniu .Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452), a także oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Dokumenty elektroniczne sporządza się w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity Dz.U. 2024 poz. 773), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz.U. 2022 poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z odpowiednim zaznaczeniem w nazwie pliku. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” dostępnych na platformie e-Zamówienia odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (opcja „dodaj załącznik”). Załączniki mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W razie wykorzystania podpisu zewnętrznego należy przekazać komplet plików. Dokumenty spakowane należy podpisać podpisem zewnętrznym. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość
ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie e-Zamówienia. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku ze złożeniem oferty zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
2. Administratorem danych osobowych jest Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 5, 00-068 Warszawa; Z inspektorem ochrony danych osobowych można się kontaktować poprzez adres e-mail: iodo@asp.waw.pl;
3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia postępowania udzielenie zamówienia publicznego znak: DPZP-ZP.26.6.2025/EZ pn. „Sukcesywna dostawa gazu skroplonego propan (CN 271112) do celów grzewczych”, prowadzonym w trybie ustawy PZP;
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania;
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7. W odniesieniu do podanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Osobom, których dane są przetwarzane przysługuje:
9. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
10. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,
11. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
12. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
13. Osobom, których dane są przetwarzane nie przysługuje:
14. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
15. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
16. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
17. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPZP-ZP.26.6.2025/EZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz sukcesywne dostawy skroplonego gazu
propan (CN 271112) do celów grzewczych w szacunkowej ilości minimalnej 20 000 m3
Lokalizacja: Dom Plenerowy Akademii Sztuk Pięknych w Dłużewie – Dłużew 40, 05–332 Siennica (ok. 50 km od centrum Warszawy w pobliżu Mińska Mazowieckiego) – zbiornik PODZIEMNY,

4.2.6.) Główny kod CPV: 09120000-6 - Paliwa gazowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09122110-4 - Propan skroplony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zwiększenie dostawy skroplonego gazu propan (CN 271112) do celów grzewczych w szacunkowej ilości o maksymalnie 10 000 m3

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
Oceniane będą wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Kryterium Cena:
Na potrzeby obliczenia oferty Wykonawca przyjmie minimalną ilość szacunkowego zapotrzebowania na okres trwania umowy z podziałem na części tj:
Część I (Dłużew) – 20 000 m3

Cena gazu (C1) – zostanie obliczone zgodnie z poniższym wzorem:

C1 = [szacunkowe zapotrzebowanie w m3] 𝒙 [𝒄𝒆𝒏𝒂 𝒛𝒂 𝒎𝟑 𝒈𝒂𝒛𝒖] + VAT

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:

Cena oferty brutto – waga 70 pkt
Oferta z najniższą ceną oferty brutto otrzyma maksymalną ilość punktów – 70 pkt. Pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniej, zgodnie ze wzorem:
C = (Cmin / Coferta) x 70 pkt., gdzie
Cmin - oznacza najniższą cenę brutto zaoferowaną w postępowaniu
Coferta - oznacza cenę brutto badanej oferty
Termin dostawy
do 2 dni - waga 30 pkt
od 3 do 5 dni - waga 15 pkt
od 6 dni - waga 0 pkt


Za ofertę najkorzystniejszą w ramach danej części zamówienia Zamawiający uzna ofertę, która uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach:
Cena i Termin dostawy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz sukcesywne dostawy skroplonego gazu propan (CN 271112) do celów grzewczych w szacunkowej ilości minimalnej 13 000 m3.
Lokalizacja dostaw: ul. Spokojna 15, 01-044 Warszawa – zbiornik NAZIEMNY

4.2.6.) Główny kod CPV: 09120000-6 - Paliwa gazowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09122110-4 - Propan skroplony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zwiększenie dostawy skroplonego gazu propan (CN 271112) do celów grzewczych w szacunkowej ilości o maksymalnie 3 000 m3

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
Oceniane będą wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Kryterium Cena:
Na potrzeby obliczenia oferty Wykonawca przyjmie minimalną ilość szacunkowego zapotrzebowania na okres trwania umowy z podziałem na części tj:
Część II (Spokojna) – 13 000 m3

Cena gazu (C1) – zostanie obliczone zgodnie z poniższym wzorem:

C1 = [szacunkowe zapotrzebowanie w m3] 𝒙 [𝒄𝒆𝒏𝒂 𝒛𝒂 𝒎𝟑 𝒈𝒂𝒛𝒖] + VAT

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:

Cena oferty brutto – waga 70 pkt
Oferta z najniższą ceną oferty brutto otrzyma maksymalną ilość punktów – 70 pkt. Pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniej, zgodnie ze wzorem:
C = (Cmin / Coferta) x 70 pkt., gdzie
Cmin - oznacza najniższą cenę brutto zaoferowaną w postępowaniu
Coferta - oznacza cenę brutto badanej oferty
Termin dostawy
do 2 dni - waga 30 pkt
od 3 do 5 dni - waga 15 pkt
od 6 dni - waga 0 pkt


Za ofertę najkorzystniejszą w ramach danej części zamówienia Zamawiający uzna ofertę, która uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach:
Cena i Termin dostawy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
9.1. nie podlegają wykluczeniu;
9.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w
ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
9.3. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie.
9.4. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
9.5. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie.
9.6. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami w pkt.4.1 (poświadczone dokumentami pkt.12)
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
9.6.a należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, obejmujące swym zakresem dostawy gazu, w tym:
● co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 PLN brutto) oraz potwierdzić, że wskazane zamówienie zostało wykonane w sposób należyty;
● co najmniej jedno zamówienie, w zakres którego oprócz sukcesywnych dostaw gazu wchodziło wydzierżawienie oraz posadowienie zbiornika na gaz oraz potwierdzić, że wskazane zamówienie zostało wykonane w sposób należyty;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, w oparciu o zapisy art. 274 ust. 1 ustawy PZP wezwie Wykonawcę,
którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie,
aktualnych na dzień złożenia, wymienionych poniżej podmiotowych środków
dowodowych:
Wykazu zamówień wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości (1), rodzaju / przedmiotu
(2), dat i miejsca wykonania (3) i podmiotów (4), na rzecz których dostawy zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te zamówienia zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zostały wykonane
dostawy, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonanie; referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 58 ustawy PZP.
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Niedopuszczalne są zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości dokonania zmian przewidzianych w art. 454 Ustawy PZP oraz w niniejszym paragrafie, które wymagają zgodnej woli Stron oraz zachowania formy pisemnego aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy bądź zakresu świadczonych usług w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub istotnie zwiększająca ryzyko należytego wykonania Umowy.
4. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 2 i 3 nastąpi pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do Umowy, podpisanego przez Strony.
5. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji Umowy, o ile nie wpłynie to na wzrost wynagrodzenia określonego dla całego okresu trwania umowy, o której mowa w §8 ust.2.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamówienia , która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ .

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-05 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.