Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00421466/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
[4WOG.1200-2712.52.2024] Zakup i dostawa części zamiennych
z podziałem na 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[4WOG.1200-2712.52.2024] Zakup i dostawa części zamiennychz podziałem na 3 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-118198a8-c884-4b2e-8822-046b70d03c16
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054582/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Zakup filtrów, tarcz , klocków hamulcowych, akumulatorów, opon oraz części zamiennych do pojazdów na rok 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421466
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG.1200-2712.52.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 242730,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-3.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-3
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-3,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia-część 1-3.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 297668,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2Zakup i dostawa akumulatorów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-3.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-3
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-3,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia-część 1-3.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 8418,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3Zakup i dostawa akumulatorów żelowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-3.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-3
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-3,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia-część 1-3.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 9148,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272249,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323625,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272249,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU STARKOP Leszek Kucharski Sp. J
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6640000963
7.3.3) Ulica: Aleja Niepodległości 74 c
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272249,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17794,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17794,41 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19630,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19630,80 PLN
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych do kotłowni zlokalizowanych w kompleksach wojskowych administ przez 4 WOG w Gliwicach w sezonie grzewczym 2025/2026 r. z podziałem na 3 cz.
- Usługa transportu samochodem typu Cysterna
- Wykonanie toalet oraz likwidacja barier architektonicznych - Wydział Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej. Znak sprawy: DZPZ.284.45.2025.EK
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 2931S ul. Wiejska w Kuźni Nieborowskiej
- "Grupowe ubezpieczenie zdrowotne pracowników PWiK w Gliwicach"
- ZP/G/49/25Dost 4 rodz drutu: AgNi10 śr4,0mm+/-0,04; (st.m)il 8kg (+/-10%)AgNi10 śr2,0mm+/-0,04; (st.m)il16kg (+/-10%) AgSnO10 śr1,80mm+/-0,04; (st.tw)il18kg (+/-10%) AgSnO10 śr2,20mm+/-0,04; (st.tw.)il5kg (+/-10%)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa źródeł zasilania
- ZP/13/2025 - SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIWA, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, AKCESORIÓW ORAZ USŁUG, W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ, DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH I SPRZĘTU BĘDĄCYCH W UŻYTKOWANIU INSTYTUTU KOLEJNICTWA
- WZPiFP-92-25 Dostawa części eksploatacyjnych do pojazdów KWP w Bydgoszczy
- "Dostawa części zamiennych do samochodów IVECO DAILY 35C10, 35C12, 35C13, 35C15, 35S15 IVECO EURO CARGO 120E18, IVECO TRAKKER 360KM, 410 KM, 450 KM"
- Sukcesywna dostawa paliwa na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na części: Część 1 - olej napędowy do zbiorników stacjonarnych Część 2 - zakup na karty paliwowe
więcej: Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.