Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00420140/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe wykonywane w latach 2023-2024 w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w placówkach na terenie miasta Gdańska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe wykonywane w latach 2023-2024 w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w placówkach na terenie miasta Gdańska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ba7fe83-5608-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010422/124/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.81 Roboty remontowe wykonywane w latach 2023-2024 w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w placówkach na terenie miasta Gdańska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420140
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 130/BZP-U.510.122/2023/BSt
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 1 zamówienia: roboty remontowe wykonywane w latach 2023 - 2024 w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w placówkach: użyteczności publicznej, oświaty i wychowania, wychowania pozaszkolnego, opiekuńczo-wychowawczych, kultury i sztuki, kultury fizycznej i sportu oraz zdrowia na terenie miasta Gdańska – w branży budowlanej.2. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę wyłącznie na jedną część zamówienia dowolnie wybraną spośród trzech części przedmiotu zamówienia. Tym samym zamawiający ogranicza liczbę części, na które wykonawca może złożyć ofertę. Jednemu wykonawcy może być udzielona jedna część zamówienia.
3. Termin wykonania zamówienia:
- data rozpoczęcia: nie wcześniej niż 01.12.2023 r.
- data zakończenia: 31.12.2024 r.
przy czym data zakończenia ulegnie skróceniu w przypadku wcześniejszego osiągnięcia limitu wynagrodzenia określonego w § 3 Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wskazanie dat wykonania umowy wynika z przyczyny obiektywnej – zamawiający posiada zabezpieczone środki finansowe na realizację zamówienia wyłącznie w roku 2024, a konieczne jest zapewnienie rozpoczęcia i zakończenia realizacji umowy odpowiednio od 01.12.2023 r. do 31.12.2024 r. Płatność za roboty nastąpi po ich wykonaniu i zafakturowaniu czyli już w 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1358555,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 2 zamówienia: roboty remontowe wykonywane w latach 2023 - 2024 w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w placówkach: użyteczności publicznej, oświaty i wychowania, wychowania pozaszkolnego, opiekuńczo-wychowawczych, kultury i sztuki, kultury fizycznej i sportu oraz zdrowia na terenie miasta Gdańska – w branży sanitarnej.2.Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę wyłącznie na jedną część zamówienia dowolnie wybraną spośród trzech części przedmiotu zamówienia. Tym samym zamawiający ogranicza liczbę części, na które wykonawca może złożyć ofertę. Jednemu wykonawcy może być udzielona jedna część zamówienia.
3. Termin wykonania zamówienia:
- data rozpoczęcia: nie wcześniej niż 01.12.2023 r.
- data zakończenia: 31.12.2024 r.
przy czym data zakończenia ulegnie skróceniu w przypadku wcześniejszego osiągnięcia limitu wynagrodzenia określonego w § 3 Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wskazanie dat wykonania umowy wynika z przyczyny obiektywnej – zamawiający posiada zabezpieczone środki finansowe na realizację zamówienia wyłącznie w roku 2024, a konieczne jest zapewnienie rozpoczęcia i zakończenia realizacji umowy odpowiednio od 01.12.2023 r. do 31.12.2024 r. Płatność za roboty nastąpi po ich wykonaniu i zafakturowaniu czyli już w 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1866116,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 3 zamówienia: roboty remontowe wykonywane w latach 2023 - 2024 w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w placówkach: użyteczności publicznej, oświaty i wychowania, wychowania pozaszkolnego, opiekuńczo-wychowawczych, kultury i sztuki, kultury fizycznej i sportu oraz zdrowia na terenie miasta Gdańska – w branży elektrycznej.2.Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę wyłącznie na jedną część zamówienia dowolnie wybraną spośród trzech części przedmiotu zamówienia. Tym samym zamawiający ogranicza liczbę części, na które wykonawca może złożyć ofertę. Jednemu wykonawcy może być udzielona jedna część zamówienia.
3. Termin wykonania zamówienia:
- data rozpoczęcia: nie wcześniej niż 01.12.2023 r.
- data zakończenia: 31.12.2024 r.
przy czym data zakończenia ulegnie skróceniu w przypadku wcześniejszego osiągnięcia limitu wynagrodzenia określonego w § 3 Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wskazanie dat wykonania umowy wynika z przyczyny obiektywnej – zamawiający posiada zabezpieczone środki finansowe na realizację zamówienia wyłącznie w roku 2024, a konieczne jest zapewnienie rozpoczęcia i zakończenia realizacji umowy odpowiednio od 01.12.2023 r. do 31.12.2024 r. Płatność za roboty nastąpi po ich wykonaniu i zafakturowaniu czyli już w 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 1217169,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1567821,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1601407,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1567821,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FHU WULKAN J. Adler Z. Ćwikliński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: wspólnicy: J. Adler Z. Ćwikliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5832580335
7.3.3) Ulica: Olszyńska 4a
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-734
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "WULKAN" S.C. J. ADLER, Z. ĆWIKLIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "WULKAN" S.C. J. ADLER, Z. ĆWIKLIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1567821,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968867,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1968867,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1968867,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany "NMM" Marek Michalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5832532164
7.3.3) Ulica: Łęczycka 14c/1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-647
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "N.M.M" MICHALSKI MAREK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "N.M.M" MICHALSKI MAREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1968867,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1412670,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1412670,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1412670,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ELEKTRO-DAN” Daniel Kawecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5921214282
7.3.3) Ulica: Dębowa 6
7.3.4) Miejscowość: Kaczki
7.3.5) Kod pocztowy: 83-034
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1412670,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- 2025. Utrzymanie oznakowania przystanków
- Kompleksowe utrzymanie terenu Westerplatte w Gdańsku w okresie od 01.01.2026 - 31.12.2026 r.
- Zakup paliw i produktów pozapaliwowych oraz usług samochodowych za pomocą kart flotowych
- dostawa energii elektrycznej
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże w Gdańsku i w Sopocie
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane remontowe istniejących nawierzchni utwardzonych na terenie bazy sprzętu i transportu Zamawiającego- etap I
- Zakup agregatu prądotwórczego wraz z montażem i uruchomieniem w tutejszym Domu.
- Remont pomieszczeń w budynku A w KM PSP w Opolu.
- Przebudowa dachu na budynku stodoły
- Remont dwóch pomieszczeń w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





