Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00392843/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 211 55 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11644251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27fb174f-f3d7-4261-9309-060426d9b2da
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00500670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011834/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Sporządzanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Szydłowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00392843
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.46.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243902,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzegano gminy Szydłowo w obrębie ewidencyjnym Cyk i Kotuń, zgodnie z podjętą uchwałą Nr XIX/157/2025 Rady Gminy Szydłowo z dnia 5 sierpnia 2025 r. (załącznik nr 2 do SWZ)Powierzchnia terenu objętego przystąpieniem do sporządzenia mpzp – ok. 74,0 ha
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 39268,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzegano gminy Szydłowo w obrębie Dobrzyca w rejonie ul. Baśniowej, zgodnie z podjętą uchwałą Nr XIX/158/2025 Rady Gminy Szydłowo z dnia 5 sierpnia 2025 r. (załącznik nr 2 do SWZ)Powierzchnia terenu objętego przystąpieniem do sporządzenia mpzp – ok. 3,0 ha
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 6097,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzegano gminy Szydłowo w obrębie ewidencyjnym Kotuń, zgodnie z podjętą uchwałą Nr XIX/159/2025 Rady Gminy Szydłowo z dnia 5 sierpnia 2025 r. (załącznik nr 2 do SWZ)Powierzchnia terenu objętego przystąpieniem do sporządzenia mpzp – ok. 18,5 ha
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 10569,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzegano gminy Szydłowo w obrębie ewidencyjnym Krępsko, zgodnie z podjętą uchwałą Nr XIX/160/2025 Rady Gminy Szydłowo z dnia 5 sierpnia 2025 r. (załącznik nr 2 do SWZ)Powierzchnia terenu objętego przystąpieniem do sporządzenia mpzp – ok. 31,0 ha
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 18292,68 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 5 - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzegano gminy Szydłowo w obrębie ewidencyjnym Skrzatusz, zgodnie z podjętą uchwałą Nr XIX/161/2025 Rady Gminy Szydłowo z dnia 5 sierpnia 2025 r. (załącznik nr 2 do SWZ)Powierzchnia terenu objętego przystąpieniem do sporządzenia mpzp – ok. 56,0 ha
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 29593,49 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 6 - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzegano gminy Szydłowo w obrębie ewidencyjnym Stara Łubianka, zgodnie z podjętą uchwałą Nr XIX/162/2025 Rady Gminy Szydłowo z dnia 5 sierpnia 2025 r. (załącznik nr 2 do SWZ)Powierzchnia terenu objętego przystąpieniem do sporządzenia mpzp – ok. 54,0 ha
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 28536,58 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 7 - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzegano gminy Szydłowo w obrębie ewidencyjnym Szydłowo, zgodnie z podjętą uchwałą Nr XIX/163/2025 Rady Gminy Szydłowo z dnia 5 sierpnia 2025 r. (załącznik nr 2 do SWZ)Powierzchnia terenu objętego przystąpieniem do sporządzenia mpzp – ok. 102,0 ha
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 54065,04 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 8 - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzegano gminy Szydłowo w obrębie ewidencyjnym Zawada, zgodnie z podjętą uchwałą XIX/164/2025 Rady Gminy Szydłowo z dnia 5 sierpnia 2025 r. (załącznik nr 2 do SWZ)Powierzchnia terenu objętego przystąpieniem do sporządzenia mpzp – ok. 13.5 ha
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 9 - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzegano gminy Szydłowo w obrębie Dobrzyca, dla działki numer 108/23 oraz część działki numer 8217, zgodnie z podjętą uchwałą Nr XIX/137/2025 Rady Gminy Szydłowo z dnia 28 maja 2025 r. (załącznik nr 2 do SWZ)Powierzchnia terenu objętego przystąpieniem do sporządzenia mpzp – ok. 4,5 ha
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 10 - projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzegano gminy Szydłowo w obrębie Leżenica, Pokrzywnica, Jaraczewo i Kłoda, w rejonie drogi powiatowej Nr 1166P, zgodnie z podjętą uchwałą Nr XIX/148/2025 Rady Gminy Szydłowo z dnia 17 czerwca 2025 r. (załącznik nr 2 do SWZ)Powierzchnia terenu objętego przystąpieniem do sporządzenia mpzp – ok. 280,0 ha
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 40162,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37146 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37146 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37146 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: API Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811765154
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37146 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-04Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14022 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14022 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14022 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: API Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811765154
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14022 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-04Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22017 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22017 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22017 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: API Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811765154
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22017 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-04Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27060 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: API Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811765154
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-04Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41082 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41082 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41082 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: API Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811765154
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41082 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-04Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty .
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12054 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12054 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12054 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: API Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811765154
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12054 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-04Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI JARACZEWO
więcej: przetargi JARACZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa opracowania planu ogólnego gminy Niepołomice
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego dla terenu Gminy i Miasta Chęciny.
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY MILEJCZYCE
- Usługa urbanistyczna w zakresie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w roku 2026
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Igołomia - Wawrzeńczyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





