Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00424975/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace Konserwatorsko - Restauratorskie w Budynku Domu Pomocy Społecznej w Suchorączku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Suchorączku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296437
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Suchorączek, 51
1.5.2.) Miejscowość: Więcbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3897051
1.5.8.) Numer faksu: 52 3897051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dpssuchoraczek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpssuchoraczek.naszbip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba8a703e-ec03-4756-b89b-ab444e5271651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Dom Pomocy Społecznej w Suchorączku
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace Konserwatorsko - Restauratorskie w Budynku Domu Pomocy Społecznej w Suchorączku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba8a703e-ec03-4756-b89b-ab444e527165
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022818/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Prace konserwatorsko - restauratorskie w budynku Domu Pomocy Społecznej w Suchorączku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424975
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 261.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 310106,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace elewacyjne, malowanie ścian zewnętrznych z uprzednim oczyszczaniem, myciem oraz naprawą i uzupełnieniem
ubytków tynków cementowo wapiennych, oczyszczanie i spoinowanie cokołów ceglano – kamiennych. Ostateczna
kolorystyka elewacji ustalona zostanie w trakcie prowadzonych prac przez komisję konserwatorską po wykonaniu próbek na
elewacji, zgodnie z Decyzją nr WZN 78/2024 z dnia 12 kwietnia 2024r.
- prace stolarskie, wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi drewniane z świetlikiem 2 szt, demontaż osłon i krat metalowych
umieszczonych w oknach piwnicznych, wymiana okien piwnicznych na drewniane w kolorystyce dopasowanej do koloru
stolarki istniejącej.
- naprawa schodów zewnętrznych, demontaż istniejących okładzin, montaż nowych z płyty granitowej płomieniowanej w
odcieniu ciemno szarym, wzmocnienie konstrukcji biegu schodowego zaprawami naprawczymi, wykonanie izolacji
podposadzkowej,
- wykonanie opaski oddychającej wzdłuż murów
- nadzór konserwatorski
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212353-5 - Roboty budowlane w zakresie pałaców
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej
45215210-2 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Tomasz Wiśniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090104620
7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 38
7.3.4) Miejscowość: Mąkowarsko
7.3.5) Kod pocztowy: 86-013
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY TOMASZ WIŚNIEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY TOMASZ WIŚNIEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-05INNE PRZETARGI WIĘCBORK
- Zakup mikrobusu 9 osobowego dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy oraz dla uczestników Klubu Samopomocy "DOMEK" w Więcborku z możliwością przewożenia osób na wózkach inwalidzkich
- Dostawa wyrobów medycznych i implantów na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
więcej: przetargi WIĘCBORK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa tarasu oraz schodów zewnętrznych przy budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastkowie
- Wymiana uszkodzonych stropów drewnianych w rejonie łazienek oraz wybranych pomieszczeń w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych - II etap
- "WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO ORAZ RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH W BUDYNKU MIESZKALNYM W ŚCINAWCE DOLNEJ 17 - etap II".
- Poprawa dostępności do obiektów dziedzictwa poprzez odrestaurowanie ruin pałacu i utworzenie miejsca będącego atrakcją turystyczną w Bychawie.
- "Renowacja ciągów komunikacyjnych oraz naprawa ścian zewnętrznych w zamku DPS Lubsko"
- budowa al. KEN (odcinek B. Bartoka - Dolina Służewiecka)j.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.