eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleWymiana nawierzchni na podwórkach przy ul. Gagarina 4 i 2 - etap III - B.O., os. Śródmieście w Kędzierzynie-Koźlu



Ogłoszenie z dnia 2024-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana nawierzchni na podwórkach przy ul. Gagarina 4 i 2 – etap III – B.O., os. Śródmieście w Kędzierzynie-Koźlu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana nawierzchni na podwórkach przy ul. Gagarina 4 i 2 – etap III – B.O., os. Śródmieście w Kędzierzynie-Koźlu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b49543f-3fb0-4085-a936-99e5747e3cf8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023525/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wymiana nawierzchni podwórek przy ul. Gagarina 4 i 2 - etap III B.O

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408723

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.37.2024.AJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 206092,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Zakres przedmiotowy niniejszego zamówienia (etap III) obejmuje w szczególności:
1. roboty drogowe:
- wycinkę, karczowanie, utylizację drzewostanu i krzewów będących w kolizji z zrealizowanym zamówieniem;
- roboty rozbiórkowe elementów wyposażenia podwórek oraz nawierzchni w obrębie opracowania;
- wykonanie drogi pożarowej;
- wykonanie chodników;
2. w zakresie branży elektrycznej:
- montaż rur osłonowych na kablach elektroenergetycznych;
3. w zakresie wykonania zieleni:
- wycinkę drzew i krzewów;
- wykonanie nasadzeń zastępczych drzew i krzewów;
- wykonanie trawników z humusowaniem terenu;
4. w zakresie małej architektury:
- montaż nowego zagospodarowania (ławki, piaskownice, kosze na śmieci);
5. utrzymanie i pielęgnację nasadzeń drzew w okresie 36 miesięcy.
Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane realizowane w oparciu o:
- decyzję nr 1/118/2021, tj. pozwolenie na budowę Starosty Kędzierzyńsko-Kozielskiego znak BA.6740.1.118.2021 z dnia 07.07.2021r.;
- decyzję, pozwolenie na wycinkę drzew Starosty Kędzierzyńsko-Kozielskiego znak SR.613.1.96.4.2922.DM z dnia 13.02.2023r.
UWAGA: Zakres niniejszego zamówienia obrazuje plik pn. „2-1 Zakres e. 3- załącznik nr 1-8112256.pdf”.
Uwaga do dokumentacji projektowej:
W projekcie wykonawczym branży drogowej rys. nr 3 występują niewłaściwe grubości warstw podbudowy drogi pożarowej, włączenia drogi pożarowej i stanowiska postojowego w zakresie grubości warstwy odsączającej i mieszanki niezwiązanej.
Dla drogi pożarowej, włączenia drogi pożarowej oraz stanowiska postojowego Wykonawca winien przyjąć zgodnie z wyszczególnionymi w rys. nr 2 grubości warstw podbudowy: warstwa odsączająca – 40 cm; mieszanka niezwiązana – 20cm - pozostałe warstwy bez zmian.
UWAGA:
Zamawiający rezygnuje z wykonania robót objętych dokumentacją branży sanitarnej - sieci wodociągowe. W trakcie realizacji niniejszego zadania MWiK Kędzierzyn-Koźle dokona wymiany sieci we własnym zakresie.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy, opis przedmiotu zamówienia oraz załączniki zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną część SWZ: Dokumentacja projektowa sporządzona przez: Biuro Projektowe PRONAKO Paweł Musioł z siedzibą przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 31, 45-513 Opole tj. m.in.:
- opinia geotechniczna;
- projekt budowlany;
- projekt wykonawczy – branża drogowa;
- projekt wykonawczy – zieleń;
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – drogi;
- Podstawowe wytyczne dla kształtowania zieleni;
- Plik pn. „2-1 Zakres e. 3- załącznik nr 1-8112256.pdf” - zakres robót do wykonania w ramach 3 etapu objętych niniejszym postępowaniem.
Zamawiający udostępnia przedmiary robót, które stanowią jedynie element pomocniczy.
Zamawiający umożliwia i zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie realizacji projektu w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474364,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANABUD S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7492103719

7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-220

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1185 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin wykonania robót budowlanych - 90 dni kalendarzowych liczonych od dnia przekazania placu budowy.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia polegającego na utrzymaniu i pielęgnacji drzew: 36 miesięcy od daty podpisania
protokołu odbioru końcowego robót.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.