Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko-Orlik 2012”
przy ul. 9 Maja 2 w Kędzierzynie-Koźlu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kędzierzynie-Koźlu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532437162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 29
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosirkk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirkk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko-Orlik 2012”
przy ul. 9 Maja 2 w Kędzierzynie-Koźlu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6eced47-0ee5-45e1-b3c5-bfdfffc98bad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00238380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00078702/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacji kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012" przy ul. 9 Maja 2 w Kędzierzynie-Koźlu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6eced47-0ee5-45e1-b3c5-bfdfffc98bad3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOSiR.051.04.01.01.2025.D
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące prace:
1) Modernizacja polegać ma na termomodernizacji dachu budynku zaplecza boiska.
2) Wymianie nawierzchni z trawy syntetycznej na boisku piłkarskim wym. 62,00 m x 30,00 m.
3) Wymianie bramek wraz z siatkami na boisku piłkarskim.
4) Wymianie słupków siatki na boisku do piłki siatkowej.
5) Wykonanie i montaż tablicy informacyjno-promocyjnej.
Dokumentacja projektowa, STWiORB stanowią załącznik nr 5 (format 7zip). Przedmiar robót ma charakter pomocniczy (zał. nr 4).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Termomodernizacja stropodachu budynku zaplecza boiska. Zakłada się następujące roboty w ramach termomodernizacji stropodachu: oczyszczenie i zmycie podłoża, natryskowe gruntowanie podłoża, izolacje cieplne z płyt styropianowych na lepiku lub kleju, pokrycie dachu papą termozgrzewalną jednowarstwowe - papa samoprzylepna do styroduru, wykonanie izolacji przy użyciu membrany samoprzylepnej - przyklejenie membrany na powierzchni poziomej, gruntowanie podłoża, wymiana rur wywiewnych, obróbka świetlików, wykonanie wysokoelastycznej izolacji powierzchni poziomych poddanych działaniu wody bez ciśnienia - uszczelnienie masą uszczelniającą w technologii mas polimerowych bezfugowych, wysokoelastyczna izolacja powierzchni poziomych poddanych działaniu wody bez ciśnienia - lakier polimerowy. Wymagana jest również wymiana odgromu. W związku ze zwiększeniem grubości ścian po planowanym dociepleniu należy wykonać nową obróbkę blacharską na attyce budynku z blachy ocynkowanej powlekanej.
2) Boisko do piłki nożnej – wymiana nawierzchni z trawy syntetycznej:
a) Demontaż istniejącej nawierzchni.
b) Wywiezienie zdemontowanej nawierzchni wraz z utylizacją.
c) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym. Grubość warstw po zagęszczeniu do 2 cm.
d) Montaż nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z wklejeniem linii gry.
Dopuszcza się wykonanie trawy zarówno metodą tkaną jak i metodą tuftowania. Sztuczna trawa ma być wykonana z włókien polietylenowych, monofilowych.
Minimalne parametry trawy:
a) skład włókna: polietylen (PE) 100%,
b) rodzaj i przekrój włókien: włókno monofilowe z wtopionym rdzeniem wzmacniającym zapewniającym sztywność włókna, dopuszczalne dwa rodzaje włókien w jednym pęczku (dwa różne kolory włókien),
c) wysokość włókien: min. 45 mm,
d) grubość włókna monofilowego: min. 330 μm,
e) Dtex: min. 15 000,
f) ilość pęczków: min. 9 000/m2,
g) ilość włókien: min. 120 000/m2,
h) wyrywanie pęczka po starzeniu: min. 60N,
i) waga włókna: min 1500 g/m2,
j) waga całkowita trawy: min. 2700 g/m2,
k) przepuszczalność wody dla całego systemu sztucznej trawy: min 1000 mm/h.
Dopuszczalny podkład trawy: poliolefinowy, lateksowy lub poliuretanowy. Wypełnienie piaskiem kwarcowym i granulatem EPDM z recyklingu w ilości zgodnej z badaniem laboratoryjnym oferowanego systemu nawierzchni z trawy sztucznej. Granulat wypełnienia trawy w kolorze: czarnym lub szarym (grafitowym). Kolor trawy: zielony. Linie segregacyjne: wklejone w nawierzchnię. W przypadku oferowania nawierzchni o wysokości włókna 45-47 mm Zamawiający wymaga podkładu amortyzującego prefabrykowanego o grubości min. 10 mm, a także w każdym przypadku, gdy konieczność zastosowania podkładu amortyzującego (maty) wynika z raportu z badań dotyczącego oferowanego systemu nawierzchni.
3) Wymiana bramek na boisku do piłki nożnej:
a) demontaż istniejących bramek,
b) ustawienie w gotowych otworach bramek aluminiowych do piłki nożnej (z siatkami) o wymiarach 500x 200 cm.
4) Wymiana słupków do piłki siatkowej:
a) demontaż istniejących słupków,
b) ustawienie w gotowych otworach stojaków do siatkówki. Turniejowe aluminiowe słupki do siatkówki116x76 mm z zewnętrznym mechanizmem naciągu siatki (typu SLIM).
5) Wykonanie i montaż tablicy informacyjno-promocyjnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty i zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie nawierzchni syntetycznej boiska sportowego, na kwotę co najmniej 300.000 tys. zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego z podaniem: nazwy zamówienia, PKO BP nr 35 1020 3668 0000 5102 0501 1863,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 98.).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz w Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-04 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: e-zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-04 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zadanie współfinansowane środkami Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej z Ministerstwa Sportu i Turystyki.INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. Skarbowej 10A w Kędzierzynie-Koźlu
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2025 - II POSTĘPOWANIE
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. 9 Maja 2 w Kędzierzynie-Koźlu
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32 w Kędzierzynie-Koźlu (etap III - parter)
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grota Roweckiego 7 w Tomaszowie Mazowieckim
- Przebudowa w celu dostosowania do aktualnych warunków ochrony przeciwpożarowej budynku "B" Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu - Etap 2
- Wykonanie robót budowlanych w MUZEUM PRZYRODY - DWÓR LUTOSŁAWSKICH w Drozdowie w ramach realizacji zadania pn. "PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH - ETAP IV"
- "Wykonanie prac adaptacyjno-modernizacyjnych w ramach inwestycji pn. "Modernizacja, przebudowa, doposażenie SOR oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Krasnymstawie."
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego oraz utworzenie oddziału geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.