Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00460774/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zad.1 „Utworzenie nowej bazy ZDP w Przemyślu” - dostawa hali tunelowej 15x30m
Zad.2 „Utworzenie bazy terenowej w Nienadowej” - dostawa 2 szt. hal tunelowych 12x18m
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650945384
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Dominikański, 3
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpprzemysl@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zad.1 „Utworzenie nowej bazy ZDP w Przemyślu” - dostawa hali tunelowej 15x30mZad.2 „Utworzenie bazy terenowej w Nienadowej” - dostawa 2 szt. hal tunelowych 12x18m
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23ac3745-92a8-4779-b312-b2c023be38b3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00500043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017901/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 „Utworzenie nowej bazy ZDP w Przemyślu” – dostawa hali tunelowej 15x30m zgodnie z określeniem przedmiotu zamówienia
1.2.19 „Utworzenie bazy terenowej w Nienadowej” – dostawa 2 szt. hal tunelowych 12x18 m zgodnie z określeniem przedmiotu zamówienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460774
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.IV.333-26/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad. 1 „Utworzenie nowej bazy ZDP w Przemyślu” – dostawa hali tunelowej 15x30m zgodnie z określeniem przedmiotu zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112100-9 - Wiaty
44212320-8 - Konstrukcje różne
4.5.5.) Wartość części: 282900,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.2 „Utworzenie bazy terenowej w Nienadowej” – dostawa 2 szt. hal tunelowych 12x18m zgodnie z określeniem przedmiotu zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112100-9 - Wiaty
44212320-8 - Konstrukcje różne
4.5.5.) Wartość części: 233700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arbena Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243028183
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211437,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211437,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211437,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arbena Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243028183
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211437,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- ZAKUP MINI KOPARKI W RAMACH DOTACJI CELOWEJ NA REALIZACJĘ ZADAŃ WŁASNYCH/ZLECONYCH W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025-2026
- ZAPEWNIENIE KOMPLEKSOWEJ PŁYNNOŚCI WYDRUKU
- "OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONA DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU"
- "Ochrona Stadionu lekkoatletycznego i piłkarskiego "Juwenia" oraz kompleksu boisk "Orlik 2012" wraz z budynkami znajdującymi się na terenie stadionu, będącego w zarządzie CKZiU Nr 1 w Przemyślu"
- "Zakup ratowniczego zestawu hydraulicznego o napędzie elektrycznym z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026" dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Przemyślu."
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem - powtórka
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów w miejscowości Młynne, gmina Limanowa"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Lubelskiej w Janowie Lubelskim
- Modernizacja istniejących miejsc postoju rowerzystów na terenie gminy Iława
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Szewcach.
- Sprzedaż wraz z dostawą i montażem wiaty przy budynku Wydziału Prawa i Administracji ul. Dybowskiego 13
- Dostawa hali namiotowej w ramach zadania Zwiększenia gotowości operacyjnej systemu ochrony ludności oraz zabezpieczenia logistycznego miasta Cieszyna
więcej: Wiaty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





