eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Usługa służby ratowniczej na krytych pływalniach Orka, Delfin, Neptun w Radomiu na rok 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa służby ratowniczej na krytych pływalniach Orka, Delfin, Neptun w Radomiu na rok 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W RADOMIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146989199

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 9 lokal 1

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (48)385 10 00/01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.boniecki@mosir.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c0a68bb-81fd-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa służby ratowniczej na krytych pływalniach Orka, Delfin, Neptun w Radomiu na rok 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c0a68bb-81fd-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00489442

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 8/2023/ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi w zakresie służby ratowniczej na krytej pływalni „Orka” w Radomiu przy ul. Młynarskiej 17, w orientacyjnym wymiarze 5500 osobo-godzin z tym że nie mniej niż 3000 osobo-godzin w okresie kolejnych 12 miesięcy od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2024r. w której skład wchodzi niecka basenu pływackiego o wymiarach 25m x 12,5m i głębokości od 1,35m do 1,8m z sześcioma torami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi w zakresie służby ratowniczej na krytej pływalni „Delfin” w Radomiu przy ul. Piastowskiej 17, w orientacyjnym wymiarze 5500 osobo-godzin z tym że nie mniej niż 3000 osobo-godzin, w okresie kolejnych 12 miesięcy od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2024r. w której skład wchodzi niecka basenu pływackiego o wymiarach 25m x 12,5m i głębokości od 1,35m do 1,8m z sześcioma torami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi w zakresie służby ratowniczej na krytej pływalni „Neptun” w Radomiu przy ul. Wyścigowej 49, w orientacyjnym wymiarze 16000 osobo-godzin z tym że nie mniej niż 10000 osobo-godzin, w okresie kolejnych 12 miesięcy od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od dnia 11.01.2024r. w której skład wchodzi niecka basenu pływackiego o wymiarach 25m x 16m i głębokości od 1,35m do 1,8m z sześcioma torami, niecka basenu rekreacyjno-szkoleniowego o wymiarach 10m x 12,6m i głębokości od 90cm do 120cm, basen rekreacyjny 168m2 o głębokości od 90 do 120 cm, basen dla dzieci 4m x 12.80m o głębokości 30 cm, 2 zjeżdżalnie rurowe – ślimakowe o długości zjazdu 72 i 65 metrów oraz jacuzzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w trakcie trwania w/w postępowania, w odpowiedzi na wnioski o wyjaśnienie treści SWZ uznał, że postępowanie było od początku obarczone błędem, ponieważ w SWZ w §3 Opis Przedmiotu zamówienia zamieszczono niewłaściwe wymagania tj. dostosowanie wymogów SWZ przez Zamawiającego do wymagań Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego.
Powyższa zmiana powoduje istotną zmianę zamówienia w szczególności znaczne zwiększenie zakresu zamówienia w tym określenie wartości szacunkowej zamówienia co za tym idzie zmiana trybu udzielenia zamówienia (Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1605) zwanej dalej „ustawą” lub „ustawą Pzp” w procedurze właściwej na usługi o wartości szacunkowej przekraczającej progi unijne o których mowa w art. 3 ustawy Pzp).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w trakcie trwania w/w postępowania, w odpowiedzi na wnioski o wyjaśnienie treści SWZ uznał, że postępowanie było od początku obarczone błędem, ponieważ w SWZ w §3 Opis Przedmiotu zamówienia zamieszczono niewłaściwe wymagania tj. dostosowanie wymogów SWZ przez Zamawiającego do wymagań Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego.
Powyższa zmiana powoduje istotną zmianę zamówienia w szczególności znaczne zwiększenie zakresu zamówienia w tym określenie wartości szacunkowej zamówienia co za tym idzie zmiana trybu udzielenia zamówienia (Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1605) zwanej dalej „ustawą” lub „ustawą Pzp” w procedurze właściwej na usługi o wartości szacunkowej przekraczającej progi unijne o których mowa w art. 3 ustawy Pzp).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w trakcie trwania w/w postępowania, w odpowiedzi na wnioski o wyjaśnienie treści SWZ uznał, że postępowanie było od początku obarczone błędem, ponieważ w SWZ w §3 Opis Przedmiotu zamówienia zamieszczono niewłaściwe wymagania tj. dostosowanie wymogów SWZ przez Zamawiającego do wymagań Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego.
Powyższa zmiana powoduje istotną zmianę zamówienia w szczególności znaczne zwiększenie zakresu zamówienia w tym określenie wartości szacunkowej zamówienia co za tym idzie zmiana trybu udzielenia zamówienia (Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1605) zwanej dalej „ustawą” lub „ustawą Pzp” w procedurze właściwej na usługi o wartości szacunkowej przekraczającej progi unijne o których mowa w art. 3 ustawy Pzp).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.