Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00386634/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa flokulantu do Oczyszczalni ścieków PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830338452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158323679
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim.sandomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkim.sandomierz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_sandomierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa flokulantu do Oczyszczalni ścieków PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25875ad9-a664-400f-ab7e-1fda43274873
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00499750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00386634
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOŚ/2569/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie 24 miesięcy związku chemicznego wykorzystywanego do odwadniania osadów ściekowych powstałych
w procesie oczyszczania ścieków - zwanego dalej flokulantem. Przewidywana ilość zakupu flokulantu przez Zamawiającego to 34 000 kg. Podana ilość jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie.
2. Minimalna ilość flokulantu, jaką Zamawiający zakupi w okresie obowiązywania umowy wynosi 28 000 kg.
3. Dostarczany flokulant ma mieć postać emulsji.
4. Flokulant na Oczyszczalni ścieków w Sandomierzu wykorzystywany jest w procesie odwadniania osadu ściekowego na wirówce dekantacyjnej Alfa Laval ALDEC 45.
5. W terminie składania ofert Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnego dostarczenia Zamawiającemu próbki oferowanego flokulantu w postaci emulsji w ilości minimum 50 kg w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu odpowiednio oznakowanym etykietą zawierającą co najmniej nazwę produktu, nazwę dostawcy, datę trwałości oraz kartę charakterystyki oferowanego flokulantu.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, Podwykonawców zaangażowanych
w realizację zamówienia, jeżeli są już znani.
Wykonawca jest obowiązany zawiadomić Zamawiającego o wszelkich zmianach
w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazać wymagane informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.
Zamawiający zbada, czy wobec wskazanego Podwykonawcy nie zachodzą podstawy wykluczenia określone względem Wykonawcy.
Jeżeli wobec Podwykonawcy zajdą podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił tego Podwykonawcę pod rygorem niedopuszczenia Podwykonawcy do realizacji części zamówienia.
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu umowę zawartą z Podwykonawcą ze wskazaniem tej części zamówienia, którą zamierza powierzyć mu do wykonania.
8. Zamawiający informuje, że nie dokonano podziału zamówienia na części
z następujących powodów:
8.1. podział ilościowy polegający na rozbiciu wolumenu dostaw groziłby nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, ze względu na utratę korzyści efektu skali,
a więc jest ścisły związek pomiędzy wielkością zamówienia, a sposobem kalkulacji ceny za dostawę, a co za tym idzie podział zamówienia wskazuje na wysokie prawdopodobieństwo wzrostu cen,
8.2. zamówienie jest o wartości nieprzekraczającej progów UE i z dotychczasowych doświadczeń Zamawiającego wynika, iż ubiegają się o takie zamówienie głównie małe i średnie przedsiębiorstwa, a więc zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności dalszego rozdrabniania zakresu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24323320-3 - Estry kwasu akrylowego
24542000-5 - Polimery akrylowe w formach podstawowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brenntag Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531174447
7.3.3) Ulica: J.Bema 21
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-224
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 423980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Rozbudowa systemu bazodanowego Muza dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
- Realizacja indywidualnego wsparcia psychologicznego oraz dodatkowego dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Specjalistycznego Ducha Świętego w Sandomierzu
- Zmiana przeznaczenia budynku dydaktycznego na środowiskowy dom samopomocy typ A, B, C oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi w Klimontowie - Zakup wyposażenia budynku.
- Sukcesywne dostawy środków czystości na 2026 rok
- Realizacja robót budowlanych pn.: "Remont drogi gminnej nr 374011T ulicy W. Burka w Sandomierzu od km 0+000 do km 0+450".
więcej: przetargi w Sandomierzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





