Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00514162/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
- 2022/BZP 00524748/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00006731/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zawarcie umowy na doradztwo prawne na rzecz Tatrzańskiego Parku Narodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl i lgasienica@tpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.tpn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zawarcie umowy na doradztwo prawne na rzecz Tatrzańskiego Parku Narodowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0cafc94-82a7-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072779/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Bieżąca obsługa prawna w 2023r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514162
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/661/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 104000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy ramowej jest ustalenie warunków doradztwa prawnego na rzecz Tatrzańskiego Parku Narodowego.
2. Zakresem zamówienia objęte są w szczególności następujące prace:
2.1. świadczenie usług prawnych, w tym stałe doradztwo prawne i konsultacje prawne,
a także udzielanie wyjaśnień i interpretacji obowiązujących przepisów prawa,
2.2. opiniowanie i konsultowanie projektów statutów, regulaminów, zarządzeń, decyzji
i innych dokumentów regulujących funkcjonowanie Zamawiającego,
2.3. sporządzanie pism, opiniowanie i konsultowanie projektów umów oraz innych dokumentów związanych z zaciąganiem przez Zamawiającego zobowiązań i nabywaniem praw, a w razie potrzeby udział w prowadzonych przez Zamawiającego negocjacjach związanych z zawieranymi umowami, w tym aneksami do już zawartych umów,
2.4. opiniowanie projektów udzielanych pełnomocnictw i upoważnień,
2.5. opiniowanie czynności związanych z dochodzeniem odszkodowań i naliczaniem kar przewidzianych w umowach zawartych przez Zamawiającego,
2.6. świadczenie pomocy prawnej w zakresie badania zasadności oraz sposobu załatwiania skarg i wniosków,
2.7. opiniowanie lub sporządzanie, we współpracy z właściwą merytorycznie jednostką organizacyjną Zamawiającego, projektów umów,
2.8. opiniowanie projektów pism związanych z zadaniami wykonywanymi w ramach właściwej merytorycznie jednostki organizacyjnej Zamawiającego, w tym pism dotyczących roszczeń wynikających z realizowanych umów,
2.9. niezwłoczne informowanie Zamawiającego o uchybieniach w działalności Tatrzańskiego Parku Narodowego w zakresie przestrzegania prawa i o skutkach tych uchybień.
3. Zakresem bieżącej obsługi prawnej nie są objęte usługi:
3.1. zastępstwa procesowego, w postępowaniu arbitrażowym lub pojednawczym, lub· przed sądami, trybunałami lub innymi organami publicznymi państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państw trzecich lub przed międzynarodowymi sądami, trybunałami, instancjami arbitrażowymi lub pojednawczymi,
3.2. doradztwa prawnego, w zakresie przygotowania postępowań, o których mowa w wyżej lub gdy zachodzi wysokie prawdopodobieństwo, że sprawa, której dotyczy to doradztwo, stanie się przedmiotem tych postępowań,
3.3. doradztwo w zakresie Prawa Zamówień Publicznych
3.4. doradztwo prawne z zakresu prawa podatkowego (ordynacji podatkowej) i ustawy o finansach publicznych. Sporządzanie opinii i decyzji
3.5. doradztwo prawne dotyczące tematów związanych z dzierżawami, najmami oraz użyczeniami zgodnie z Kodeksem cywilnym
3.6. doradztwo prawne z zakresu prawa pracy
3.7. doradztwo prawne związane z inwestycjami budowlanymi prowadzonymi w oparciu o ustawę prawo budowlane.
3.8. doradztwo prawne dotyczące współpracy z podmiotami zewnętrznymi. Zawieranie umów współpracy, analizy stanu prawnego
3.9. związane z wykonywaniem władzy publicznej.
4. Usługi świadczone będą w siedzibie Zamawiającego oraz w siedzibie Wykonawcy.
5. Usługi świadczone będą:
5.1. zdalnie w oparciu o dostępne środku łączności (tj. telefon, e-mail, wideokonferencje itp.): 1 raz w tygodniu w godzinach pracy Tatrzańskiego Parku Narodowego (5 godzin tygodniowo),
5.2. w formie dyżuru stacjonarnego w siedzibie Zamawiającego: 1 raz w tygodniu w godzinach pracy Tatrzańskiego Parku Narodowego od 09:00 do 14:00 (5 godzin tygodniowo).
5.3. Ilość godzin może ulec zmianie w zależności od realnych potrzeb Zamawiającego
6. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia u Zamawiającego dyżurów przez osoby
z wykształceniem wyższym prawniczym z uprawnieniami radcy prawnego lub adwokata.
7. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie w celu umożliwienia realizacji umowy.
8. Zamawiający wyraża zgodę by przy wykonywaniu zlecenia Wykonawca mógł korzystać
z pomocy osób posiadających stosowne uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności innych radców prawnych, adwokatów oraz aplikantów radcowskich i adwokackich.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ: wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79100000-5 - Usługi prawnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23760 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): : Adam Szkaradziński, Maciej Huzior adwokaci s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kancelaria adwokacka Jan Huzior adwokat, Kancelaria adwokacka Michał Kołodziejski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361676389
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 31
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ADAM SZKARADZIŃSKI, MACIEJ HUZIOR - ADWOKACI SPÓŁKA CYWILNA"
jakie przetargi wygrała firma
"ADAM SZKARADZIŃSKI, MACIEJ HUZIOR - ADWOKACI SPÓŁKA CYWILNA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
- Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Chramcówki w Zakopanem na potrzeby klubu 'Senior plus'
- Dostosowanie części budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Chramcówki w Zakopanem do warunków p. poż.
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyków, gąbki hemostatycznej
- Dostawa systemu monitorowania funkcji życiowych pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Płock
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Świadczenie specjalistycznych usług prawnych oraz pomocniczych działań zakupowych związanych z realizacją przedsięwzięć w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności
- Specjalistyczne usługi doradztwa eksperckiego dla uczestników projektu "INNOWACYJNY MOF EŁK - STARTUP HUB", z podziałem na trzy części
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.