eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych
i jej jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862588515

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzuk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzuk.com.pl/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Gmina Wałbrzych – Miasto na Prawach Powiatu, działająca na podstawie porozumienia o wspólnym prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych, zawartego na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Pzp w imieniu własnym oraz pozostałych Stron porozumienia przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych
i jej jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1835743a-7c69-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027511/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Dostawa artykułów biurowych (zamówienie wspólne)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,112256,579241b424d8efc28fa3b9dff844c18f.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,112256,579241b424d8efc28fa3b9dff844c18f.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).
2. Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego jest Platforma Zakupowa Logintrade SA. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,
.pdf,.doc, .docx, .odt.. Ofertę, Formularz Wykonawcy, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VI punkcie 1 niniejszej SWZ składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej (dokument z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Ofertę oraz wszelkie inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania składa się poprzez Platformę Zakupową, w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem (adres dostępowy
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html).
5. Złożenie oferty na w/w Platformie nie wymaga rejestracji.
6. Zasady korzystania z Platformy służącej do obsługi postępowania – zgodnie z SWZ.
7. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy Zakupowej Logintrade SA w sposób
określony w instrukcji dostępnej pod adresem: https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.112.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych w Wałbrzychu.
Przedmiot zamówienia pod względem jakościowym i ilościowym określono w załączniku nr 1a do SWZ. Miejsca dostawy wskazano w załączniku nr 3 do Projektu umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w projekcie umowy, stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w każdym kryterium oceny ofert. Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Zamawiający
udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Formularz wykonawcy stanowiący załącznik do 1a do SWZ,
2) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI punkcie 1 SWZ, z uwzględnieniem zapisów Rozdziału VII.7 i Rozdziału VIII.2 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ),
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale VII.3 (jeżeli dotyczy),
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),
5) dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI punkcie 1 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy, usługi, roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-23 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminawalbrzych.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-23 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie:

3.Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o., 58-306 Wałbrzych, ul. Piastów Śląskich 1/886-00-02-416

4.Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu, 58-304 Wałbrzych, ul. Generała Andersa 48/886-26-08-287

5.Park Wielokulturowy Stara Kopalnia, 58-304 Wałbrzych, ul. Piotra Wysockiego 29/886-29-13-955

6.Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjnym AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. w Wałbrzychu, 58-304 Wałbrzych, ul. Ratuszowa 6/886-28-88-016

7.Muzeum Porcelany w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, ul. 1 Maja 9 /886-11-19-698

8.Wałbrzyski Ośrodek Kultury, 58-304 Wałbrzych, ul. Wysockiego 29/886-25-10-950

9.Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna „Pod Atlantami” w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, Rynek 9/886-27-39-109

10.Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu, ul. Kilińskiego 1; 58-300 Wałbrzych/886-25-84-003

11.Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, ul. Jana Matejki 1/886-25-84-003

12.Centrum Obsługi Jednostek Miasta Wałbrzycha, 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 3/886-25-84-003

13.Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Wałbrzychu, 58-303 Wałbrzych, ul. Stanisława Moniuszki 118/886-25-84-003

14.Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna, 58-300 Wałbrzych ul. Jana Matejki 7/886-25-84-003

15.Zespół Żłobków Samorządowych Nr 1 Żłobek Samorządowy nr 3 Niepodległości 15 58-303 Wałbrzych, Żłobek Samorządowy nr 7 Truskawiecka 21 58-301 Wałbrzych/886-25-84-003

16.Żłobek Samorządowy nr 8 Sosnowa 25A 58-307 Wałbrzych/886-25-84-003

17.Zespół Żłobków Samorządowych Nr 2 Integracyjny Żłobek Samorządowy Nr 2 Żłobek Samorządowy Nr 5 Kasztelańska 7 Nałkowskiej 4a 58-316 Wałbrzych 58-309 Wałbrzych/886-25-84-003

18.Zespół Żłobków Samorządowych Nr 3 Żłobek Samorządowy Nr 4 Giserska 7 58-302 Wałbrzych, Żłobek Samorządowy Nr 6 Hetmańska 5 58-316 Wałbrzych/886-25-84-003

19.PS nr 4 Mączna 1A 58-300 Wałbrzych/886-25-84-003

20. PS nr 17 z OIiS Hirszfelda 15 58-309 Wałbrzych, Sosnowa 25A 58-307 Wałbrzych/886-25-84-003

21.ZPS Nr 1 Przedszkole Samorządowe Nr 8 Grodzka 13 58-316 Wałbrzych, Przedszkole Samorządowe Nr 14 Kasztelańska 7 58-316 Wałbrzych/886-25-84-003

22.ZSP nr 1, ul. 1-go Maja 105 58-305 Wałbrzych/886-25-84-003

23.ZSP nr 2 Królewiecka 7 58-300 Wałbrzych/886-25-84-003

24.ZSP nr 3 Chałubińskiego 13 58-302 Wałbrzych/886-25-84-003

25.ZSP nr 4 11 Listopada 75 58-302 Wałbrzych/886-25-84-003

26.ZSP nr 5 Limanowskiego 12 58-300 Wałbrzych/886-25-84-003

27.ZSP nr 6 Grodzka 71 58-316 Wałbrzych/886-25-84-003

28.ZSP nr 7 Dunikowskiego 39 58-309 Wałbrzych/886-25-84-003

29.PSP nr 2 Wańkowicza 13 58-304 Wałbrzych/886-25-84-003

30.ZSP nr 8 Poznańska 8 58-303 Wałbrzych/886-25-84-003

31.PSP nr 6 Andersa 50 58-304 Wałbrzych/886-25-84-003

32.PSP Specjalna nr 10 Ogrodowa 5A 58-306 Wałbrzych/886-25-84-003

33.PSP nr 15 Hirszfelda 1 58-309 Wałbrzych/886-25-84-003

34.PSP nr 23 Struga 3 58-301 Wałbrzych/886-25-84-003

35.PSP z OI nr 26 Palisadowa 48 58-316 Wałbrzych/886-25-84-003

36.PSP nr 28 Al. Wyzwolenia 43 58-300 Wałbrzych/886-25-84-003

37.I LO Paderewskiego 17 58-301 Wałbrzych/886-25-84-003

38.II LO Al. Wyzwolenia 34 58-300 Wałbrzych/886-25-84-003

39.III LO Jordana 4 58-305 Wałbrzych/886-25-84-003

40.IV LO Sokołowskiego 75 58-309 Wałbrzych/886-25-84-003

41.ZS nr 5 Ogrodowa 2A 58-306 Wałbrzych/886-25-84-003

42.ZS nr 7 Kłodzka 29 58-308 Wałbrzych/886-25-84-003

43.Zespół Szkół Politechnicznych Energetyk Al. Wyzwolenia 5 58-300 Wałbrzych/886-25-84-003

44.Zespół Szkół Zawodowych Specjalnych Mickiewicza 24 58-300 Wałbrzych/886-25-84-003

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.