eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWYMIANA I ROZBUDOWA OKABLOWANIA STRUKTURALNEGO SIECI TELEINFORMATYCZNEJ ORAZ SYSTEMU MONITORINGU W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W SANOKU



Ogłoszenie z dnia 2025-10-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WYMIANA I ROZBUDOWA OKABLOWANIA STRUKTURALNEGO SIECI TELEINFORMATYCZNEJ ORAZ SYSTEMU MONITORINGU W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W SANOKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005139300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rzeszow.sa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYMIANA I ROZBUDOWA OKABLOWANIA STRUKTURALNEGO SIECI TELEINFORMATYCZNEJ ORAZ SYSTEMU MONITORINGU W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W SANOKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f1efd23-4715-4f8a-b43f-ac2f80f17af4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498560

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00125802/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wymiana i rozbudowa okablowania strukturalnego sieci teleinformatycznej oraz systemu monitoringu wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f1efd23-4715-4f8a-b43f-ac2f80f17af4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamownienia.gov.pl

Szczegółowe informacje zawiera Rozdział X SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem X i XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OKAiZP.261.11.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wymiana i rozbudowa okablowania strukturalnego sieci teleinformatycznej oraz systemu monitoringu w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku.
Przedmiot zamówienie obejmuje:
1) Główny zakres prac:
b) dostawa oraz wymiana przestarzałego okablowania strukturalnego sieci teleinformatycznej w budynku,
c) renowacja podłogi technicznej w pomieszczeniu serwerowni.
2) Dodatkowy zakres prac:
a) dostawa kamer IP do monitoringu wraz z ich podłączeniem i uruchomieniem w infrastrukturze teleinformatycznej sądu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rzeczowy i ilościowy) zawiera Załącznik Nr 1 do nin. SWZ, tj. „Dokumentacja projektowo-kosztorysowa dla rewitalizacji sieci teleinofrmatycznej w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku” opracowana przez Wykonawcę: KTEL Sp. z o.o. z siedzibą: ul. Gen. Leopolda Okulickiego 18, 35-206 Rzeszów na którą składa się:
1) TOM 1 – Instalacja Systemu Okablowania Strukturalnego wraz z raportem pomiarów dla projektu sieci WiFi
2) TOM 2 – Instalacja Systemu Dozoru Wizyjnego
3) Przedmiar robót
oraz ,,Rozbudowa wewnętrznej instalacji teleinformatycznej oraz przebudowa pomieszczenia serwerowni w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku” opracowana przez Wykonawcę: Lanster Sp. z o.o. z siedzibą: ul. Conrada 51a, 31-357 Kraków na którą składa się:
1) Projekt Architektoniczno-budowlany
2) Instalacje niskoprądowe
3) Instalacje prądowe
Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że dokumentacja opracowana przez Wykonawcę: KTEL Sp. z o.o. zawiera rzeczywisty zakres prac i należy ją stosować jako dokumentację główną i nadrzędną nad dokumentacją opracowaną przez Wykonawcę: Lanster Sp. z o.o. . Dlatego też wyłącza się lub modernizuje z zakresu przewidzianych prac w dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę: Lanster Sp. z o.o. poniższe:
 rezygnuje się z wykonania wzmocnienia w postaci profili stalowych rozpartych pomiędzy ścianami nośnymi w pomieszczeniu serwerowni;
 rezygnuje się z wykonania wzmocnienia podłogi (wzmocnienia powierzchniowego) na profilach stalowych, w zamian należy wykonać wzmocnienie jako cokoły pod szafy serwerowe (wzmocnienie punktowe) zgodnie z pkt. 4.10 ,,Punkty dystrybucyjne” oraz podłogę z wykładziną antystatyczną zgodnie z pkt.8 „Dostosowanie pomieszczenia Serwerowni” w dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę: KTEL Sp. z o.o. oraz rysunkiem 1-15 tejże dokumentacji;
 rezygnuje się z wykonania rozdzielni elektrycznej TK.0.1. na poziomie piwnicy przewidzianej w dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę: Lanster Sp. z o.o.;
 rezygnuje się z wykonania okablowania strukturalnego i systemu kontroli dostępu na poziomie piwnicy przewidzianego w dokumentacji T-07 opracowanej przez Wykonawcę: Lanster Sp. z o.o.;
 rezygnuje się z wykonania systemu kontroli dostępu na parterze przewidzianego w dokumentacji T-08 opracowanej przez Wykonawcę: Lanster Sp. z o.o.;
 rezygnuje się z wykonania systemu kontroli dostępu na poddaszu przewidzianego w dokumentacji T-10 opracowanej przez Wykonawcę: Lanster Sp. z o.o.;
 zmienia się zakres w przedmiarze robót pkt. 1.10.1 ,,Montaż wyposażenia szafy, urządzenie aktywne;
 Rezygnuje się z konieczności dostawy przez Wykonawcę przełączników sieciowych 48 portów RJ45, PoE+, 4xSFP, 1U” w ilości 9 szt. przewidzianych w dokumentacji firmy KTEL. Pozostaje tylko ich montaż i uruchomienie. Przełączniki ,,Catalyst 9200L, C9200L-48P-4X-E” w ilości 9 szt. dostarczy Zamawiający.

Uszczegółowienie zakresu wykonania instalacji elektrycznej, odgromowej, niskonapięciowej, WiFi, CCTV, monitoringu i alarmu znajduje się w dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę: KTEL Sp. z o.o. w TOM1 Instalacja Systemu Okablowania Strukturalnego (łącznie z pomiarami pod projekt sieci WiFi wykonanymi przez firmę Trecom S.A. sp.k. z siedzibą: ul. Czyżewska 10, 02-908 Warszawa) i TOM2 Instalacja Systemu Dozoru Wizyjnego . Wszelkie rozbieżności pomiędzy dokumentacjami należy ustalić z projektantem Wykonawcy: KTEL Sp. z o.o. oraz zatwierdzić przez Inspektora nadzoru na etapie wykonawstwa.

Przedmiar robót dołączony do ww. dokumentacji ma charakter pomocniczy i informacyjny. Błędy przedmiaru robót nie mogą być powodem roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32428000-9 - Modernizacja sieci

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych jak niżej:
1) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali w sposób należyty co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu lub modernizacji okablowania strukturalnego o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Za wykonanie zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia Zamawiający uzna realizację obejmującą dostarczenie, montaż, zestawienie, uruchomienie infrastruktury okablowania strukturalnego sieci oraz systemu AIM tożsamego z zaoferowanym o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto.

2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego:
 przynajmniej jedną osobą, wyznaczoną do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia certyfikowanego instalatora okablowania strukturalnego, tj. dyplom ukończenia kursu kwalifikacyjnego w zakresie montażu, instalacji lub wdrożenia oferowanego rozwiązania okablowania strukturalnego, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania (powyższy kurs ma znajdywać się w oficjalnej ofercie producenta okablowania), który został wystawiony przez producenta w okresie 2 lat przed upływem terminu składania ofert.;
 przynajmniej jedną osobą, wyznaczoną do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia certyfikowanego instalatora systemu AIM służącego do zarzadzania i monitoringu okablowania strukturalnego tj. dyplom ukończenia kursu kwalifikacyjnego w zakresie montażu, instalacji lub wdrożenia oferowanego rozwiązania systemu AIM, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania (powyższy kurs ma znajdywać się w oficjalnej ofercie producenta okablowania), który został wystawiony przez producenta oferowanego systemu AIM w okresie 2 lat przed upływem terminu składania ofert;
 przynajmniej jedną osobą, wyznaczoną do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz posiada uprawnieninia zgodnie z art. 37c. ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
 przynajmniej jedną osobą, wyznaczoną do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w tej specjalności.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ.
Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą.
Forma dokumentu: dokument w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub dokument jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Forma dokumentu: dokument w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub dokument jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
Forma oświadczenia: dokument w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub dokument jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Wykaz robót
Wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty budowlane te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wzór formularza Wykaz robót budowlanych stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.
Forma dokumentu: dokument w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub dokument jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Forma dokumentu na dowód, że roboty budowlane zostały wykonane należycie: dokument w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub dokument jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Wykaz osób
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór formularza: Wykaz osób stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ.
Forma dokumentu: dokument w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub dokument jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych jak niżej:
Wymaga się dostarczenia kart katalogowych dla całego asortymentu oraz wszystkich komponentów zaoferowanego okablowania strukturalnego a w szczególności dla:
 okablowania poziomego LAN
 okablowania poziomego CCTV
 okablowanie pionowe – światłowodowe
 kable krosowe
 gniazda abonenckie
 panele krosowe
 przełącznice światłowodowe
 szafy teletechniczne wraz z wymaganym wyposażeniem
 listwy PDU wraz z systemem monitorowania warunków środowiskowych tj. temperatura, wilgotność, zalanie (wraz z kartą katalogową dodatkowo należy dostarczyć również Deklarację zgodności CE lub dokument równoważny)
 system AIM
 kamery wewnętrzne kopułkowe (wraz z kartą katalogową dodatkowo należy dostarczyć również Deklarację zgodności CE lub dokument równoważny)
 kamery zewnętrzne (wraz z kartą katalogową dodatkowo należy dostarczyć również Deklarację zgodności CE lub dokument równoważny)
 kamery PTZ (wraz z kartą katalogową dodatkowo należy dostarczyć również Deklarację zgodności CE lub dokument równoważny)
 rejestrator (wraz z kartą katalogową dodatkowo należy dostarczyć również Deklarację zgodności CE lub dokument równoważny)
 stacja robocza pod stanowisko operatorskie CCTV (wraz z kartą katalogową dodatkowo należy dostarczyć również Deklarację zgodności CE lub dokument równoważny).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiające wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w terminie nie krótszym niż 3 dni.
Powyższe dotyczy następujących przedmiotowych środków dowodowych:
kart katalogowych dla całego asortymentu oraz wszystkich komponentów zaoferowanego okablowania strukturalnego a w szczególności dla:
 okablowania poziomego LAN
 okablowania poziomego CCTV
 okablowanie pionowe – światłowodowe
 kable krosowe
 gniazda abonenckie
 panele krosowe
 przełącznice światłowodowe
 szafy teletechniczne wraz z wymaganym wyposażeniem
 listwy PDU wraz z systemem monitorowania warunków środowiskowych tj. temperatura, wilgotność, zalanie (wraz z kartą katalogową dodatkowo należy dostarczyć również Deklarację zgodności CE lub dokument równoważny)
 system AIM
 kamery wewnętrzne kopułkowe (wraz z kartą katalogową dodatkowo należy dostarczyć również Deklarację zgodności CE lub dokument równoważny)
 kamery zewnętrzne (wraz z kartą katalogową dodatkowo należy dostarczyć również Deklarację zgodności CE lub dokument równoważny)
 kamery PTZ (wraz z kartą katalogową dodatkowo należy dostarczyć również Deklarację zgodności CE lub dokument równoważny)
 rejestrator (wraz z kartą katalogową dodatkowo należy dostarczyć również Deklarację zgodności CE lub dokument równoważny)
 stacja robocza pod stanowisko operatorskie CCTV (wraz z kartą katalogową dodatkowo należy dostarczyć również Deklarację zgodności CE lub dokument równoważny).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1 ppkt. 1 tabeli niniejszej SWZ (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1 ppkt.1 tabeli SWZ (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), składa każdy z Wykonawców.
W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
3. Dokumenty składane wraz z ofertą:
1) Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Za obowiązującą przyjmuje się treść Formularza ofertowego sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ podpisanego prawidłowo, zgodnie z reprezentacją.
2) Ponadto do oferty należy załączyć:
- Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców (wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako Wykonawcy składający ofertę wspólną);
- Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3A do SWZ - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegają na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby; (jeśli dotyczy)
- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegają na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby; (jeśli dotyczy)
- Oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ (dot. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia);
- Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VII pkt 12 SWZ;
- Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa.
- Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1 ppkt.1 tabeli niniejszej SWZ (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), składa każdy z Wykonawców - zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3 powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem Nr 8).
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-12 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.