Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00430070/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia oraz sprzętu do działań ratowniczych w ramach krajowego ”Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025 – 2026” na terenie Gminy Chmielnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009745
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3543273
1.5.8.) Numer faksu: 41 3542278
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@chmielnik.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.chmielnik.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia oraz sprzętu do działań ratowniczych w ramach krajowego ”Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025 – 2026” na terenie Gminy Chmielnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b97e89b4-4696-44f6-b8d7-b59296282376
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013942/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa wyposażenia oraz sprzętu do działań ratowniczych w ramach krajowego ”Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025 – 2026” na terenie Gminy Chmielnik”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00430070
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPS.271.34.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Zakup i dostawa 2 sztuk mobilnego 3-fazowego agregatu prądotwórczego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1 do SWZ.- mobilny 3-fazowy agregat prądotwórczy – 2 szt.
- przyczepa dwuosiowa - dyszel prosty pod agregat – 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Zakup i dostawa beczkowozu do wody pitnej (1 szt.) - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.2 do SWZ.- beczkowóz do wody pitnej -1 szt.
- przyczepka szosowa dwuosiowa – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 119310,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Zakup i dostawa motopompy pożarniczej (1 szt.)- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.3 do SWZ.- motopompa pożarnicza 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy
4.5.5.) Wartość części: 51906,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Zakup i dostawa koparko – ładowarki samobieżnej (1 szt.) - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.4 do SWZ.- koparko – ładowarka samobieżna 1 szt.
- przyczepa do transportu minikoparki – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 166000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Zakup i dostawa namiotu taktycznego z pełnym wyposażeniem - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.5 do SWZ.Zamówienie obejmuje zakup i dostawę:
- namiot taktyczny 10-osobowy – 1szt.
- nagrzewnica olejowa do ogrzewania pomieszczeń – 1szt.
- oświetlenie mobilne do namiotu taktycznego – 1 kpl.
- łóżka polowe z materacami – 14 szt.
- śpiwory wojskowe typu mumia z kapturem – 14 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39715200-9 - Urządzenia grzewcze
39522520-8 - Łóżka polowe
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 62361,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Zakup i dostawa bojowej odzieży ochronnej i zabezpieczającej - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.6 do SWZ.Zamówienie obejmuje zakup i dostawę:
- Ubranie specjalne 2 częściowe dla strażaka – ratownika ( kurtka + spodnie) – 9 sztuk,
- Hełm strażacki – 9 szt.
- Kominiarka niepalna dla strażaka – ratownika – 9 kpl.
- Buty specjalne skórzane – 9 kpl.
- Rękawice techniczne – 9 kpl.
- Rękawice skórzane – 9 kpl.
- Suchy kombinezon dla strażaka – ratownika z wyposażeniem (buty, rękawice, kaptur, kamizelka) – 1 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 51537,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na I część zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ProEquip Monika Czyżewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151903619
7.3.3) Ulica: ul. Karmelkowa 33 – 35 paw. 4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-437
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119310,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51906,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51906,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51906,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51906,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLUMBERS INVESTMENT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592068509
7.3.3) Ulica: Skrzetlewska 4
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-656
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62361,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62361,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62361,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ProEquip Monika Czyżewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151903619
7.3.3) Ulica: Karmelkowa 33
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 52-437
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PLUMBERS INVESTMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PLUMBERS INVESTMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62361,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51537,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51537,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51537,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51537,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- "Dostawa artykułów spożywczych do Samorządowego Przedszkola w Chmielniku w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 30 czerwca 2026 r."
- Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chmielniku w roku 2026
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa koparko - ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym na potrzeby Gminy Kłomnice
- Zakup pojazdu bazowego wraz z elementami zabudowy typu cysterna do przewozu wody pitnej do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
- Dostawa: Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Łaskiego w zakresie zadań własnych.
- Zakup sprzętu w ramach uzupełnienia zapasów magazynowych Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego cysterny do transportu wody pitnej.
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





