Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00451877/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE BADAŃ DOZOROWYCH, PRZEGLĄDÓW, SPRAWDZENIE I LEGALIZACJA SPRZĘTU SŁUŻBY MPS I GZ 26 WOG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juzistek 2
1.5.2.) Miejscowość: Zegrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.8.) Numer faksu: jw4809.zp@ron.mil.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE BADAŃ DOZOROWYCH, PRZEGLĄDÓW, SPRAWDZENIE I LEGALIZACJA SPRZĘTU SŁUŻBY MPS I GZ 26 WOG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e8efa32-a934-41a6-94f2-d796dc288620
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124943/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Przygotowanie i przeprowadzenie badań dozorowych, przeglądów, sprawdzenie i legalizacja sprzętu Służby MPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451877
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/112/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 158415,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 1 – badania dozorowe, usunięcie awarii, naprawa i wykonanie niezbędnych prac adaptacyjnych cystern paliwowych służby materiałów pędnych i smarów, zwaną dalej „MPS4.5.3.) Główny kod CPV: 85312310-5 - Usługi dozoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych
4.5.5.) Wartość części: 68700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
badania dozorowe zbiorników paliwowych podziemnychi naziemnych, usunięciu awarii, naprawie i wykonaniu niezbędnych prac adaptacyjnych, rewizji zewnętrznych i wewnętrznych w podległych Grupach Zabezpieczenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312310-5 - Usługi dozoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych
4.5.5.) Wartość części: 37400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
legalizacji odmierzaczy paliw płynnych, usunięciu awarii, naprawie i wykonaniu niezbędnych prac adaptacyjnych w podległych Grupach Zabezpieczenia4.5.3.) Główny kod CPV: 85312310-5 - Usługi dozoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych
4.5.5.) Wartość części: 12540,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sprawdzenie (wzorcowanie) mierników pomiaru przepływomierzy cystern paliwowych, naprawie i wykonaniu niezbędnych prac adaptacyjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 85312310-5 - Usługi dozoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych
4.5.5.) Wartość części: 39775,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113922,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113922,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113922,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU OKTAN Miodek Andrzej, Miodek Małgorzata Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250017324
7.3.3) Ulica: Tylna 7
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-348
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113922,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69003,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69003,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69003,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU OKTAN Miodek Andrzej, Miodek Małgorzata Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250017324
7.3.3) Ulica: Tylna 7
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-348
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69003,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16236,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16236,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16236,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU OKTAN Miodek Andrzej, Miodek Małgorzata Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250017324
7.3.3) Ulica: Tylna 7
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-348
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16236,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42312,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42312,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42312,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU OKTAN Miodek Andrzej, Miodek Małgorzata Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250017324
7.3.3) Ulica: Tylna 7
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-348
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42312,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI ZEGRZE
- Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji kat. 3 wytworzonych na terenach kompleksów wojskowych będących w administrowaniu 26 WOG W Zegrzu na rok 2026
- Wycinka drzew (w tym wywrotów i złomów), pielęgnacji drzew (poza strefą konserwatorską), usuwaniu samosiewów, frezowaniu karp.
- Kompleksowej obsłudze urządzeń uzdatniania wody basenu wraz z jacuzzi w kompleksie wychowania fizycznego Centrum Szkolenia Łączności i Informatyki w Zegrzu
więcej: przetargi ZEGRZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna w 2026 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Usługi ochrony (dozór) obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu
- Prowadzenie i obsługa Ośrodka Rehabilitacji dzikich ptaków i ssaków "Przytulisko" oraz wolier przejściowych, edukacyjno-pokazowych w Silvarium".
- Kompleksowa obsługa zasilania, filtracji, uzdatniania wody i wentylacji w obiektach Pływalni Miejskiej Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2026 roku
- Modernizacja systemu uszczelnienia poprzez wymianę osprzętu czterech poduszek dużego dachu membranowego ETFE z przeglądem pozostałych poduszek oraz naprawą drobnych uszkodzeń i ubytków
- Zadanie 1 i 2: Świadczenie usług montażu, napraw i konserwacji, demontażu dekoracji świątecznej na budynkach Urzędu Miasta, Arena oraz na terenie miasta Legionowo
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





