eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierza WielkaPoprawa efektywności energetycznej Liceum Ogólnokształcącego w Kazimierzy Wielkiej, Zespołu Szkół Zawodowych w Skalbmierzu oraz Zespołu Szkół Rolniczych w Cudzynowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej Liceum Ogólnokształcącego w Kazimierzy Wielkiej, Zespołu Szkół Zawodowych w Skalbmierzu oraz Zespołu Szkół Rolniczych w Cudzynowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KAZIMIERSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009455

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Kazimierza Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 350 - 23-12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.kazimierzaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kazimierzaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej Liceum Ogólnokształcącego w Kazimierzy Wielkiej, Zespołu Szkół Zawodowych w Skalbmierzu oraz Zespołu Szkół Rolniczych w Cudzynowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b75036e-145b-43de-a142-b9fa64af3371

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063375/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Poprawa efektywności energetycznej Liceum Ogólnokształcącego w Kazimierzy Wielkiej, Zespołu Szkół Zawodowych w Skalbmierzu oraz Zespołu Szkół Rolniczych w Cudzynowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372818

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ECZ.272.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Poprawę efektywności energetycznej Liceum Ogólnokształcącego w Kazimierzy Wielkiej
Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót budowlanych:
- budowa i rozbiórka rusztowań zewnętrznych,
- niezbędne roboty rozbiórkowe i demontażowe,
- wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymianę wybranej stolarki drzwiowej wewnętrznej
- wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej z dociepleniem ścian przy gruncie,
- docieplenie ścian zewnętrznych ponad gruntem,
- docieplenie podłogi na gruncie,
- docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją,
- wymiana pokrycia dachów,
- wymiana obróbek blacharskich,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wykonanie tynków zewnętrznych elewacyjnych, - wykonanie opaski wokół budynku,
- niezbędne roboty remontowe towarzyszące,
- roboty malarskie,
- roboty wykończeniowe.
- wymiana opraw oświetleniowych
- montaz instalacji PV

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 5044054,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Poprawa efektywności energetycznej ZSR w Cudzynowicach
Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót budowlanych:
- budowa i rozbiórka rusztowań zewnętrznych,
- niezbędne roboty rozbiórkowe i demontażowe,
- wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymianę wybranej stolarki drzwiowej wewnętrznej
- wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej z dociepleniem ścian przy gruncie,
- docieplenie ścian zewnętrznych ponad gruntem,
- docieplenie podłogi na gruncie,
- docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją,
- wymiana pokrycia dachów,
- wymiana obróbek blacharskich,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wykonanie tynków zewnętrznych elewacyjnych, - wykonanie opaski wokół budynku,
- niezbędne roboty remontowe towarzyszące,
- roboty malarskie,
- roboty wykończeniowe.
- wymiana opraw oświetleniowych
- montaż instalacji PV

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 3927403,45 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Poprawa efektywności energetycznej Zespołu Szkół Zawodowych w Skalbmierzu
Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót budowlanych:
- budowa i rozbiórka rusztowań zewnętrznych,
- niezbędne roboty rozbiórkowe i demontażowe,
- wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymianę wybranej stolarki drzwiowej wewnętrznej
- wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej z dociepleniem ścian przy gruncie,
- docieplenie ścian zewnętrznych ponad gruntem,
- docieplenie podłogi na gruncie,
- docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją,
- wymiana pokrycia dachów,
- wymiana obróbek blacharskich,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wykonanie tynków zewnętrznych elewacyjnych, - wykonanie opaski wokół budynku,
- niezbędne roboty remontowe towarzyszące,
- roboty malarskie,
- roboty wykończeniowe.
- wymiana opraw oświetleniowych
- montaż instalacji PV

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 3501797,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4759700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6259424,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4759700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAKSO Jacek Gaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591279612

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-607

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4759700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3866722,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6712090,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3866722,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IKOREN SP. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8661752439

7.3.4) Miejscowość: Szydłów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-225

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3866722,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3382000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6086948,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3382000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Projektowo-Budowlana „WŁODARZ”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP. 6821614746

7.3.4) Miejscowość: Pałecznica

7.3.5) Kod pocztowy: 32-109

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3382000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.