Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00372818/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-12
- 2025/BZP 00378189/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-18
- 2025/BZP 00396473/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-28
- 2025/BZP 00400081/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-01
- 2025/BZP 00408311/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej Liceum Ogólnokształcącego w Kazimierzy Wielkiej, Zespołu Szkół Zawodowych w Skalbmierzu oraz Zespołu Szkół Rolniczych w Cudzynowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KAZIMIERSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierza Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 350 - 23-12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.kazimierzaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kazimierzaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej Liceum Ogólnokształcącego w Kazimierzy Wielkiej, Zespołu Szkół Zawodowych w Skalbmierzu oraz Zespołu Szkół Rolniczych w Cudzynowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b75036e-145b-43de-a142-b9fa64af3371
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063375/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Poprawa efektywności energetycznej Liceum Ogólnokształcącego w Kazimierzy Wielkiej, Zespołu Szkół Zawodowych w Skalbmierzu oraz Zespołu Szkół Rolniczych w Cudzynowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372818
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ECZ.272.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Poprawę efektywności energetycznej Liceum Ogólnokształcącego w Kazimierzy WielkiejPrzedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót budowlanych:
- budowa i rozbiórka rusztowań zewnętrznych,
- niezbędne roboty rozbiórkowe i demontażowe,
- wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymianę wybranej stolarki drzwiowej wewnętrznej
- wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej z dociepleniem ścian przy gruncie,
- docieplenie ścian zewnętrznych ponad gruntem,
- docieplenie podłogi na gruncie,
- docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją,
- wymiana pokrycia dachów,
- wymiana obróbek blacharskich,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wykonanie tynków zewnętrznych elewacyjnych, - wykonanie opaski wokół budynku,
- niezbędne roboty remontowe towarzyszące,
- roboty malarskie,
- roboty wykończeniowe.
- wymiana opraw oświetleniowych
- montaz instalacji PV
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 5044054,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Poprawa efektywności energetycznej ZSR w CudzynowicachPrzedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót budowlanych:
- budowa i rozbiórka rusztowań zewnętrznych,
- niezbędne roboty rozbiórkowe i demontażowe,
- wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymianę wybranej stolarki drzwiowej wewnętrznej
- wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej z dociepleniem ścian przy gruncie,
- docieplenie ścian zewnętrznych ponad gruntem,
- docieplenie podłogi na gruncie,
- docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją,
- wymiana pokrycia dachów,
- wymiana obróbek blacharskich,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wykonanie tynków zewnętrznych elewacyjnych, - wykonanie opaski wokół budynku,
- niezbędne roboty remontowe towarzyszące,
- roboty malarskie,
- roboty wykończeniowe.
- wymiana opraw oświetleniowych
- montaż instalacji PV
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 3927403,45 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Poprawa efektywności energetycznej Zespołu Szkół Zawodowych w SkalbmierzuPrzedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót budowlanych:
- budowa i rozbiórka rusztowań zewnętrznych,
- niezbędne roboty rozbiórkowe i demontażowe,
- wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymianę wybranej stolarki drzwiowej wewnętrznej
- wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej z dociepleniem ścian przy gruncie,
- docieplenie ścian zewnętrznych ponad gruntem,
- docieplenie podłogi na gruncie,
- docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją,
- wymiana pokrycia dachów,
- wymiana obróbek blacharskich,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wykonanie tynków zewnętrznych elewacyjnych, - wykonanie opaski wokół budynku,
- niezbędne roboty remontowe towarzyszące,
- roboty malarskie,
- roboty wykończeniowe.
- wymiana opraw oświetleniowych
- montaż instalacji PV
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 3501797,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4759700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6259424,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4759700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAKSO Jacek Gaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591279612
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-607
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4759700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3866722,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6712090,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3866722,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IKOREN SP. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8661752439
7.3.4) Miejscowość: Szydłów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-225
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3866722,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3382000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6086948,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3382000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Projektowo-Budowlana „WŁODARZ”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP. 6821614746
7.3.4) Miejscowość: Pałecznica
7.3.5) Kod pocztowy: 32-109
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3382000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KAZIMIERZA WIELKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Kazimierzy Wielkiej w roku szkolnym 2025/2026"
- Zakup wyposażenia na realizację zadań własnych i zleconych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w roku 2025
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1225T Krzyż - Mikołajów - Bogoryja - Stropieszyn - Krzczonów - Gościniec, w km od 5+190 do 5+655, na dł. 465 m.
więcej: przetargi KAZIMIERZA WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Odbudowa mostu w ciągu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Duże - Zielonka przez wieś, od km 0+430 do km 0+690
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





