eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninBudowa i modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Gostynin



Ogłoszenie z dnia 2025-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa i modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Gostynin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOSTYNIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bierzewicka 50

1.5.2.) Miejscowość: Gostynin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: (24) 236 07 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminagostynin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminagostynin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-297faf14-f6c3-46f9-86c8-a442fc22b636

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Gostynin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-297faf14-f6c3-46f9-86c8-a442fc22b636

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041150/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Budowa i modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Gostynin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409832

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 208280,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących opraw sodowych na nowe energooszczędne oprawy LED wraz z ich dostawą. Modernizacji winny zostać poddane punkty świetlne w ilości 268 sztuk znajdujące się wzdłuż dróg gminnych w miejscowościach:
– Antoninów – 10 punkty świetlne
- Górki Drugie - 28 punktów świetlnych
- Klusek - 16 punktów świetlnych
- Lucień - 5 punktów świetlnych
– Niecki – 20 punktów świetlnych
– Rogożewek – 20 punktów świetlnych
- Sieraków - 62 punktów świetlnych
- Zaborów Stary - 28 punktów świetlnych
- Antoninów – 12 punktów świetlnych
- Budy Kozickie – 25 punktów świetlnych
- Huta Nowa - 15 punktów świetlnych
- Zieleniec – 27 punktów świetlnych

w tym: 13 szt. - LED 125W, 150 szt. - LED 75W, 72 szt. - LED 50W, 33 szt. - LED 35W – (moce z tolerancją ±5%).
Oprawy oświetleniowe przewidziane do wymiany stanowią oświetlenie dróg wewnętrznych i gminnych, zamontowane są na istniejących słupach elektroenergetycznych będących własnością Energa Oświetlenie. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie wykonać następujące prace:
a) wykonanie audytu majątku oświetleniowego przewidzianego do modernizacji, którego celem będzie m.in. określenie zakresu obiektów objętych pracami modernizacyjnymi, przedstawienie sposobu ich wykonania wraz z wykazaniem materiałów oraz wariantów modernizacji z uwzględnieniem uzyskanych oszczędności oraz stopy zwrotu inwestycji;
b) demontaż opraw zamontowanych na słupach, wysięgnikach słupowych, konstrukcjach wsporczych;
c) dostawa i montaż nowych opraw oświetleniowych typu LED; d) wykonanie niezbędnych i wymaganych przepisami pomiarów elektrycznych; e) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającą inwentaryzację; f) utylizacja zdemontowanych opraw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156704,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371368,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156704,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Energosigma Sp. zo.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Energo -Beta Paweł Janus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 629513955

7.3.3) Ulica: Stara

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156704,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.