eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówekDostawa przenośnego systemu do prześwietlania osłon balistycznych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przenośnego systemu do prześwietlania osłon balistycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY INSTYTUT TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011561862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okuniewska 1

1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 261811012

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@witpis.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witpis.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://witpis.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


badawczo-naukowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa przenośnego systemu do prześwietlania osłon balistycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10469320-973e-409d-996e-4926dede875a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00497886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036810/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa przenośnego systemu do prześwietlania osłon balistycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00386974

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PP 09/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przenośny system umożliwiający prześwietlanie osłon balistycznych pojazdów („Urządzenie”), spełniający następujące minimalne wymagania techniczne:
1. Źródło promieniowania X-Ray o następujących parametrach:
1) Zakres napięcia min. 50 kV – 320 kV z płynną regulacją.
2) Zakres natężenia prądu min. 0,5-6 mA.
3) Zakres temperatur pracy: temp minimalna nie wyższa niż -20°C, temp. maksymalna nie niższa niż + 50°C.
4) Stopień ochrony przed pyłem i wodą nie niższy niż IP65.
5) Masa głowicy nie większa niż 30 kg.
6) Stojak umożliwiający regulację położenia głowicy w zakresie nie mniejszym niż 0,5m do 1,5 m.
7) Wszystkie złącza i przewody wzmacniane, odporne na warunki środowiskowe (w zakresie co najmniej takim jak głowica).

2. Kontroler do sterowania lampy X-Ray z przewodem o długości co najmniej 20 m oraz przedłużaczem rozłącznym umożliwiającym zwiększenie zasięgu o kolejne 20m. Wszystkie złącza i przewody wzmacniane, odporne na warunki środowiskowe (w zakresie co najmniej takim jak głowica).
3. Dwa detektory o rozmiarze małym (rozmiar aktywnego obszaru 25cm x 30 cm, dopuszczone jest rozmiar aktywnego obszaru 23,1 x 28,4cm) i większym (rozmiar aktywnego obszaru co najmniej 40 cmx 35 cm) w rozdzielczości nie gorszej niż 200µm i głębi 16 bit.
Detektory w standardzie IP65 i zakresie temperatur pracy temp minimalna nie wyższa niż -20°C, temp. maksymalna nie niższa niż + 50°C.
Detektory powinny być wyposażone w łączność bezprzewodową i przewodową o długości przewodów co najmniej 20 m przedłużaczem rozłącznym umożliwiającym zwiększenie zasięgu o kolejne 20m. Wszystkie złącza i przewody wzmacniane, odporne na warunki środowiskowe (w zakresie co najmniej takim jak detektory).
4. Panel sterowania wykonany w oparciu o komputer typu RUGGED z dużą jasnością ekranu, o rozmiarze matrycy co najmniej 14 cali, wyposażony w klawiaturę, mysz i ekran dotykowy, zawierający niezbędne oprogramowanie do sterowania systemu i obróbki zdjęć, oraz podstawowy pakiet biurowy.
5. Walizki transportowe kompozytowe dla całego systemu przenośnego, umożliwiające bezpieczny transport (ochrona przed drganiami i warunkami atmosferycznymi).
6. Zestaw wynośnych lamp ostrzegawczych w liczbie co najmniej 4 szt.
7. Lampa na stojaku z ostrzeganiem przed promieniowaniem świetlnymi i dźwiękowym.
8. Dozymetry elektroniczne zgodne z wymaganiami PAA w liczbie co najmniej 2 szt.
Pozostałe wymagania:
1) Dostawa do Wojskowego Instytutu Techniki Pancernej i Samochodowej, ul. Okuniewska 1, 05-070 Sulejówek,
2) Szkolenie z obsługi,
3) Wsparcie merytoryczne przy przygotowaniu wniosku oraz wymaganych dokumentów do uzyskania zezwolenia Państwowej Agencji Atomistyki dotyczącego wykorzystywania Urządzenia.
4) Gwarancja producenta co najmniej 12 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34990000-3 - Sprzęt kontrolny, bezpieczeństwa, sygnalizacyjny i oświetleniowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1291500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1291500,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.