Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażenia gastronomicznego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół - Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ZDROJOWA 18
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zspmsgitcwmyslenicach/Article/get/id,179999.html#page=1
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia gastronomicznego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd1ffde3-89a2-4bcc-8b05-5f34ee866a9a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00497606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070366/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia gastronomicznego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Niniejsze postępowanie dotyczy projektu związanego z utworzeniem i wsparciem funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej, w dziedzinie gastronomia i kelnerstwo, przy Zespole Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd1ffde3-89a2-4bcc-8b05-5f34ee866a9a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd1ffde3-89a2-4bcc-8b05-5f34ee866a9a
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w swz
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zespół Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, adres email: sekretariat@zsp.edu.pl, tel. 12 272-04-24;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@zsp.edu.pl
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzenia negocjacji;
Pełna treść w swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-10/BCU/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia gastronomicznego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach. Pełna treść zawarta jest w swz i załącznikach do swz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42214100-0 - Piece kuchenne
42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
42513210-0 - Witryny chłodnicze
42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Pumnktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
4.1. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców.
4.2. Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu tego podmiotu, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegają na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
3. Przedmiotowe środki dowodowe: karty katalogowe ze zdjęciami w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski dla następujących pozycji:3.1. wilk do mięsa z pozycji 3.6,
3.2. szafa chłodnicza z pozycji 4.3,
3.3. zmywarka do naczyń z poz. 7.4.,
3.4. piec konwekcyjny z poz. 9.4,
3.5. kuchnia stołowa gazowa z poz. 9.16,
3.6. piec konwekcyjny z poz. 9.19,
3.7. piec piekarniczy z poz. 9.22,
Zamawiający dopuszcza uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych, jak również dopuszcza wyjaśnienie przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
3. Przedmiotowe środki dowodowe: karty katalogowe ze zdjęciami w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski dla następujących pozycji:3.1. wilk do mięsa z pozycji 3.6,
3.2. szafa chłodnicza z pozycji 4.3,
3.3. zmywarka do naczyń z poz. 7.4.,
3.4. piec konwekcyjny z poz. 9.4,
3.5. kuchnia stołowa gazowa z poz. 9.16,
3.6. piec konwekcyjny z poz. 9.19,
3.7. piec piekarniczy z poz. 9.22,
Zamawiający dopuszcza uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych, jak również dopuszcza wyjaśnienie przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃOświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:
1. Formularz oferty.
2. Opis przedmiotu zamówienia z kalkulacją ceny oferty i skonkretyzowanym opisem oferowanego asortymentu.
4. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu.
• oświadczenie składane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia zastępuje czasowo podmiotowe środki dowodowe;
• w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy
• dokument wymagany, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych;
6. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
• dokument wymagany, jeżeli oferta składana jest w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
1) Pełnomocnikiem może być jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z wykonawców);
2) Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobą prawną to może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienie brak podstaw do wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z wykonawców.
4. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 58 Pzp.
W pozostałym zakresie zgodnie z swz i pzp
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmiany umowy określają projektowane postanowienia umowne. W pozostałym zakresie zgodnie z swz i pzp7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-04 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
INFORMACJE OGÓLNE1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ponieważ przedmiot zamówienia ma charakter jednolity i został ujęty w jednej zagregowanej części ze względów branżowych, organizacyjnych oraz ekonomicznych. Zamówienie obejmuje kompleksowe wyposażenie gastronomiczne o spójnym standardzie technicznym, funkcjonalnym i estetycznym, które ma zapewnić jednolity poziom jakości oraz kompatybilność wszystkich elementów wyposażenia. Podział zamówienia na mniejsze części nie znajduje obiektywnego uzasadnienia – mógłby prowadzić do rozproszenia dostaw, zróżnicowania standardów wykonania, trudności w zapewnieniu gwarancji oraz zwiększenia kosztów koordynacji i serwisu. W rezultacie mogłoby to skutkować obniżeniem jakości i efektywności realizacji zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
5. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych.
6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 261 Pzp.
8. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
9. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie przewiduje złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
W pozostałym zakresie zgodnie z swz
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawa koparko-ładowarki
- Dostawy staplerów
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Myślenice
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 2 w Myślenicach
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 6 w Myślenicach
- ZP-23/10/2025 SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI DLA ZESPOŁU SZKÓŁ - MAŁOPOLSKA SZKOŁA GOŚCINNOŚCI W MYŚLENICACH W OKRESIE 17.11-31.12.2025
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Klubu Seniora+ w m. Radawa
- Dostawa sprzętu AGD oraz termosów do transportowania i przechowywania potraw.
- Wynajem lodowiska mobilnego sztucznie mrożonego o wymiarach 12 x 25 m wraz z wyposażeniem i zapleczem technicznym na sezon zimowy 2025/2026
- Dostawa wyposażenia dla przedszkola w Zespole Szkół w Straszęcinie (3)
- Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia gastronomicznego do żłobka i oddziałów przedszkolnych w miejscowości Postomino
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach zadania pn. "Zdrowiej i smaczniej - nowoczesna pracownia gastronomiczna w ZSZ Nr 2 w Dęblinie"
więcej: Sprzęt kuchenny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





