Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00434740/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie V Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi, przy ul. Organizacji WiN 60
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6876771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie V Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi, przy ul. Organizacji WiN 602.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17919684-60ce-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083383/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie V KP KMP w Łodzi przy ul. OWiN 60
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434740/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/62/22/KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie V Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi, przy ul. Organizacji WiN 60.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych (elektrycznych), określonych w projekcie technicznym;
2) dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego;
3) uzyskanie wszelkich zgód i pozwoleń zezwalających na eksploatację (użytkowanie) zamontowanego systemu monitoringu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
4) konserwację wraz z naprawą systemu monitoringu wizyjnego oraz usuwanie awarii w okresie udzielonej gwarancji;
5) wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej wraz w z naniesieniami na mapie.
3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do kierowania prowadzonymi pracami wykonawczymi osoby ze stosownymi uprawnieniami budowlanymi oraz aktualnym zaświadczeniem do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w specjalności ogólnobudowlanej oraz instalacji i urządzeń elektrycznych.
4. Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy dostarczyć Wykaz osób wykonujących przedmiot zamówienia wraz z kserokopią zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje niezbędne do zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa wykonania przedmiotu umowy.
5. Roboty budowlane będą prowadzone na obiekcie czynnym, w związku z tym Wykonawca powinien tak przewidzieć roboty, aby nie powodowało to zakłócenia w funkcjonowaniu jednostki i dezorganizacji pracy. Należy zachować wszelkie warunki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p-poż. wymagane obowiązującymi przepisami. Po zakończeniu prac w danym dniu należy dokonać robót porządkowych. Nie należy zostawiać sprzętu, materiałów budowlanych itp. na korytarzach i innych miejscach w sposób mogący ograniczać ich dostępność i swobodne poruszanie się pracowników.
6. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentacji projektowej i we wzorze umowy - Załącznik nr 12 do SWZ.
7. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy.
8. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz wymogi jakościowe, zostały określone w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ, a także w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Załączniki te oraz pozostałe zapisy SWZ stanowią podstawę niezbędną do wyceny i określenia technologii robót oraz standardu zastosowanych materiałów.
9. Rozwiązania materiałowe zostały opisane w dokumentacji technicznej, STWiOR, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający informuje, że wszędzie tam gdzie w treści projekcie technicznym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR), stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie mają spełniać. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu. W ofercie można przyjąć inne marki i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom opisanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z fabrycznie nowych materiałów własnych.
11. Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213).
12. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych, dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu.
13. Do dokumentacji odbiorowych muszą być dołączone certyfikaty i/lub deklaracje zgodności dotyczące wszystkich zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych, zgodne z wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213), rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 1 grudnia 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2260).
14. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510) wszystkie osoby wykonujące roboty ogólnobudowlane, w tym murarskie, wykończeniowe oraz roboty budowlane polegające na wykonywaniu instalacji elektrycznej i montażu systemów / urządzeń. Wymóg ten nie dotyczy w szczególności osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie np. kierujących budową lub robotami.
15. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 5 i 17 wzoru umowy – Załącznik nr 12 do SWZ.
16. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej przez wykonawcę. Wyznacza się terminy wizji lokalnej dla wykonawców na dzień:
- 16.11.2022 r. godz. 10:30
Miejsce spotkania: przed wejściem do budynku V Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi, przy ul. Organizacji WiN 60.
17. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 uPzp Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
18. Podczas wizji lokalnej Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawców odkrywek i pomiarów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
48329000-0 - System obrazowania i archiwizowania
48821000-9 - Serwery sieciowe
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
51612000-5 - Usługi instalowania urządzeń do przetwarzania informacji
64226000-6 - Usługi telematyczne
72315200-8 - Usługi zarządzania siecią danych
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
72320000-4 - Usługi bazy danych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
32323000-3 - Monitory wideo
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
32333200-8 - Kamery wideo
32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne
32562100-1 - Kable światłowodowe do przesyłu informacji
34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177164,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177164,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177164,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CAMVOLT Mariusz Miśkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361749344
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177164,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-27INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część I)
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 7 w Łodzi
- Świadczenie usług eksperckich w zakresie doradztwa oraz wsparcia edukacyjnego w dziedzinie rewitalizacji w ramach projektu.
- 27/2025 "Świadczenie usługi transportu sanitarnego z zespołem specjalistycznym (S)" w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa 3 pojazdów nieoznakowanych pod adaptację RD-VIDEO współfinansowana z budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego na podstawie umowy nr 119/KAI/2025
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych (nr3b) zlokalizowanych w miejscowościach: Golczewo, Wysoka Kamieńska i Świerzno.
- "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Witonia wzdłuż ulic Centralnej, Kutnowskiej, Wieczorowej, Zielonej i Promiennej oraz zbiornika magazynowego wody o poj. 100m3 na terenie SUW Witonia."
- Modernizacja obiektów oświatowych na terenie Gminy Górno
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Poprawa dostępności dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Kultury "Karolinka"
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Urządzenia do przesyłu danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.